22årig mc förare avlider erfter en vild polis jakt nu anklagas polisen.

Audi_powah
19 april 2012 · 1 515 Inlägg

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 

Audi_powah skrev:
Word! Hoppas verkligen att idioterna inte kan sova om kvällarna och att något i denna stilen händer deras anhöriga! Om inte värre!

Skottpengar på grisarna eller ett en ny Brevik tar sig ann de!!

Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Audi_powah
19 april 2012 · 1 515 Inlägg

Anderholm skrev:

Audi_powah skrev:

Anderholm skrev:

detta är det sista jag skriver i denna tråden för du audi är fan totalt jävla blåst i kålroten du vill fan friskriva idioten på hoj som kunde ha dödat precis vem som helst synd att det inte va dig han smällde på motorvägen då hade du nog fan inte suttit och lipat över en idiot som gräver sin egen grav

Ja det vill jag. Tack och dessamma hörru -Synd att grisarna inte smällde på dig under sin sk.d "jakt" då lol, så skulle vi se hur de skulle svartlägga det. "Jag anser att vi inte har gjort något fel"..jävla idioter.

kan man få dig bannad härifrån för fåneri?

Vad är ditt problem? Du har din åsikt och jag har min, 50,50 tycker som dig och 50.50 som mig..så förstår inte vad du bölar om..

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
IX ____________________________________
19 april 2012 · 1 340 Inlägg

Audi_powah skrev:

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 

Audi_powah skrev:
Word! Hoppas verkligen att idioterna inte kan sova om kvällarna och att något i denna stilen händer deras anhöriga! Om inte värre!

Skottpengar på grisarna eller ett en ny Brevik tar sig ann de!!

Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

Du tycker polisen gjorde fel.
Du tycker någon som breivik ska döda poliserna som gjorde "fel" och på så sätt skapa rättvisa?

skapa rättvisa, frihetskämpe.... liknande brevik, någon annan massmördare (som om de andra är bättre?), verkar som du inte bryr dig om vilken och att mord är okej

Senast redigerat av RightFront (19 april 2012)

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
granadadr
19 april 2012 · 7 289 Inlägg

Audi_powah skrev:

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 

Audi_powah skrev:
Word! Hoppas verkligen att idioterna inte kan sova om kvällarna och att något i denna stilen händer deras anhöriga! Om inte värre!

Skottpengar på grisarna eller ett en ny Brevik tar sig ann de!!

Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

har du alla bestick i lådan?? sånna kommentarer gör man ju bara inte om man har en vettig hjärna wink

Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
trubbelturbo
19 april 2012 · 1 460 Inlägg

Audi_powah skrev:

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 

Audi_powah skrev:
Word! Hoppas verkligen att idioterna inte kan sova om kvällarna och att något i denna stilen händer deras anhöriga! Om inte värre!

Skottpengar på grisarna eller ett en ny Brevik tar sig ann de!!

Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

Den där sista kommentaren var bland det jävligaste jag hört. mad

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
BlauMes
19 april 2012 · 1 801 Inlägg

Audi_powah skrev:

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 

Audi_powah skrev:
Word! Hoppas verkligen att idioterna inte kan sova om kvällarna och att något i denna stilen händer deras anhöriga! Om inte värre!

Skottpengar på grisarna eller ett en ny Brevik tar sig ann de!!

Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

Åh vad bra ännu en människa som tycker att lagar är till för att brytas och som ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare.. -.-' Äntligen!

Saab 9-3 (2008)
JoacimW Ung&Dum
19 april 2012 · 430 Inlägg

Jävla pajkastning lägg ner förfan det leder ingen vart.

In hoc signo vinces
Audi_powah
19 april 2012 · 1 515 Inlägg

RightFront skrev:

Audi_powah skrev:

RightFront skrev:
Att Audi är blåst märkte man redan när han drog in "Brevik" som någon slags frihetskämpe 


Läs om och läs rätt. Sa aldrig något posetivt eller kallade Breivik för frihetskämpe.

Sa däremot att en LIKNANDE honom borde röjja upp poliserna. Ja.

Du tycker polisen gjorde fel.
Du tycker någon som breivik ska döda poliserna som gjorde "fel" och på så sätt skapa rättvisa?

skapa rättvisa, frihetskämpe....

Jag tycker att båda gjorde fel, helt klart. Men att Polisen gjorde "mer fel", sättet de hanterade situationen, kommentarerna, hur de utsatte alla medtrafikanter för större fara än vad MC åkaren gjorde.Behöver inte rabbla upp allt, ni har själva sätt filmen.

Jag hatar alla poliser, har haft mycket kontakt med polisen under åren och alla jag omgåtts med..Så har sätt ett och annan hur de hanterar vissa situationer, patetiskt. Delvis vårt fel, delvis deras.

Jag kan iaf stå för det jag gör och säger, till skillnad ifrån de.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Dirq
19 april 2012 · 305 Inlägg

Skulle vara spänande att se vad som sagts om dom avbrutit och han dödat en hel familj eller rammat en buss eller vad som hällst, och "polisen inte gjort något åt honom".

Sen är det väl ganska tydligt vem som körde över sina begränsningar, polisen körde inte av.

Såg för övrigt att en till hade gjort samma sak idag och kört i en bergvägg med hojen idag after han dragit förbi en poliskontrol, så det värkar vara självsaneringa av dom iaf.

Saab 9-5 2,3ltt "Banbilen" (1998)
Goffen Administratör
19 april 2012 · 2 974 Inlägg

Eftersom ingen läste det jag skrev och ingen tillför tråden något mer tror jag vi kallar den för stängd!

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang