2963
Sök

Vad är det värsta du vet i trafiken? har du en bild? LÄGG UPP!

2 415 Inlägg
24 juni 2013

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

1 160 Inlägg
3 juli 2013
hur lyckas man med detta på en villagata??????????????
ps. kvinna bakom ratten

https://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-50d6ac222974bd40f733f77eaf6f2d51.jpg

441 Inlägg
3 juli 2013
horbybonnen skrev:
ps. kvinna bakom ratten

http://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-50d6ac222974bd40f733f77eaf6f2d51.jpg

Dragkroken är ju fattigmans backsensorer?

627 Inlägg
3 juli 2013
Det jag hatar mest det är när jag kör på farthållaren och så närmar jag mig en bil som kör 10km/h långsammare och jag bli tvungen att stänga av farthållaren och så på med den ett tag till och sedan en till vägsnigel.

<<<<<MÅNGA SOM BEHÖVER FYLLA PÅ MED DET.
306 Inlägg
3 juli 2013
volvo-93 skrev:
Det jag hatar mest det är när jag kör på farthållaren och så närmar jag mig en bil som kör 10km/h långsammare och jag bli tvungen att stänga av farthållaren och så på med den ett tag till och sedan en till vägsnigel.

Vad kör du på för väg när det blir så?..

*RÖSTA OCH KOMMENTERA GÄRNA MIN SILVERPIL* http://www.garaget.org/?car=398821...........*FÖRR VAR DET NU FAST JÄVLIGARE VAR DET DESTO VÄRRE MEN SÅHÄR JÄVLA DÅLIGT HAR DET TA MIG FAN ALDRIG VARIT SÄMRE.*

5 850 Inlägg
4 juli 2013
qaraqet skrev:
volvo-93 skrev:

Vad kör du på för väg när det blir så?..

Valfri landsväg och motorväg antar jag, det är iaf då som jag brukar behöva hålla på och rackla så.
Dock inte det värsta jag vet i trafiken men det är helt klart ett störningsmoment.

En av de värsta sakerna i trafiken är när folk går på bilvägen istället för på gångvägen som är just bredvid vägen. Hur fan tänker människorna egentligen? Senast igår såg jag en familj med barnvagn som gjorde så.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 371 Inlägg
4 juli 2013
dasboot skrev:
horbybonnen skrev:
ps. kvinna bakom ratten

http://www1.garaget.org/gallery/images/155/154076/154076-50d6ac222974bd40f733f77eaf6f2d51.jpg

Man vet kanske inte om det är Peugeoten som backat emot eller den andra som kört emot. Men ändå, hur lyckas man?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

7 488 Inlägg
4 juli 2013
Vettemannen skrev:
dasboot skrev:
horbybonnen skrev:
ps. kvinna bakom ratten

Man vet kanske inte om det är Peugeoten som backat emot eller den andra som kört emot. Men ändå, hur lyckas man?

/Benny

tyvärr ganska lätt ordnat,, jag backade in i mitt släp en gång,, iof inga skador på varken bil eller släp,, men ganska lätt gjort,

jobbar med 90% kvinnor och vi har 5 bilar på vårt jobb,, ganska kul att se vad de lyckas med,, det värsta jag sett är en tjej som fick för sig att gena på en gångväg mitt i vintern,, hon körde på en översnöad betongsugga,, suck ,,,,

1 160 Inlägg
4 juli 2013
Vettemannen skrev:
dasboot skrev:
horbybonnen skrev:
ps. kvinna bakom ratten

/Benny

peugeotens fel  .colten stod där från början

956 Inlägg
4 juli 2013
Idag var fan droppen. Kom och åkte på 90 väg. Då slänger sig en stor ful jävla husbil ut framför mig. Får tvärnita från 90 ner till 20. Svor utav bara hel**** i bilen åt den idioten.

Har aldrig varit med om detta särskilt mycket. Men händer mig väldigt ofta nu att folk bara kastar sig ut framför så man får ställa sig på bromsen. Sen kör de 70-75 på 90 väg med när de precis kastat sig ut framför en.

En aning frustrerande.

7 488 Inlägg
4 juli 2013
Glader9991 skrev:
Idag var fan droppen. Kom och åkte på 90 väg. Då slänger sig en stor ful jävla husbil ut framför mig. Får tvärnita från 90 ner till 20. Svor utav bara hel**** i bilen åt den idioten.

Har aldrig varit med om detta särskilt mycket. Men händer mig väldigt ofta nu att folk bara kastar sig ut framför så man får ställa sig på bromsen. Sen kör de 70-75 på 90 väg med när de precis kastat sig ut framför en.

En aning frustrerande.

väldigt vanligt nu för tiden tycker jag,, funderar på att sätta min skitbil nån snart,, jag har inget emot att folk kör ut,, men GASA då för f#¤%&/()/&%¤#,,,,,,,,,,

dab-master
166 Inlägg
4 juli 2013
Har haft folk som tutat och blinkat med helljus för att de tar lång tid att köra över farthinder, har man låg bil så kanske det tar lite tid... Och dessutom så äre väl de dom är till för? Sänka hastighet.

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun

Avstängd
10 388 Inlägg
4 juli 2013
HampeB skrev:
Har haft folk som tutat och blinkat med helljus för att de tar lång tid att köra över farthinder, har man låg bil så kanske det tar lite tid... Och dessutom så äre väl de dom är till för? Sänka hastighet.

Tror det är en nyhet för många. Tittar man här "utanför" så är det säkert iaf 1/3 som inte sakta ner ens minimalt
Senast redigerat av it_mutt (4 juli 2013)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Forummoderator
26 479 Inlägg
4 juli 2013
it_mutt skrev:
HampeB skrev:

Tror det är en nyhet för många. Tittar man här "utanför" så är det säkert iaf 1/3 som inte sakta ner ens minimalt

Man kan ju alltid stanna mitt på fartguppet och fråga billisten bakom om det går fortare för att denne tutar?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

dab-master
166 Inlägg
4 juli 2013
Mack skrev:
it_mutt skrev:
HampeB skrev:

Man kan ju alltid stanna mitt på fartguppet och fråga billisten bakom om det går fortare för att denne tutar?

Bra tips ska ja göra nästa gång smile

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun

956 Inlägg
4 juli 2013
HampeB skrev:

Jag blev omkörd i fartguppet av en X5:a med en tjej i.
Hon fick ju lite användningen av SUVen i alla fall. Dunka till rejält i fjädringen på den.

7 488 Inlägg
4 juli 2013
Glader9991 skrev:
HampeB skrev:

Hon fick ju lite användningen av SUVen i alla fall. Dunka till rejält i fjädringen på den.

hehe coolt,, jag kör över VISSA fartgupp i laglig hastighet,, dem är INTE höga smile men många saktar ner till 10 km/h i dem endå,, har provat att köra 50 där med många olika bilar och ingen har dunkat otrevligt smile

5 198 Inlägg
4 juli 2013
Kom på en till grej.. Dumma jävlar till husvagnsägare som inte tar av de långa speglarna när dom inte drar vagnen.

956 Inlägg
4 juli 2013
granadadr skrev:
Glader9991 skrev:
HampeB skrev:

hehe coolt,, jag kör över VISSA fartgupp i laglig hastighet,, dem är INTE höga smile men många saktar ner till 10 km/h i dem endå,, har provat att köra 50 där med många olika bilar och ingen har dunkat otrevligt smile

Jag kör över lugnt oavsett bil eller markfrigång.smile

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
4 juli 2013
gamlingen skrev:
Kom på en till grej.. Dumma jävlar till husvagnsägare som inte tar av de långa speglarna när dom inte drar vagnen.

Tycker de tär värre med dom idioterna som inte sätter dit dom speglarna när dom drar sin förbannade zigenartermos till nån camping med 1km kö bakom dom... såklart ska det gå i max 60km/h också och bromsas ner i varenda sväng med för annars kanske dom välter....

Sök