3432
Sök

Vad är det värsta du vet i trafiken? har du en bild? LÄGG UPP!

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
10 augusti 2013
Igår var det en kebabräser som låg i arslet på mig i 2 kilometer med helljuset på, trots det sedvanliga "blinkandet" med dimbakljus, varningsljus och bromsljus.
Sen när han väl kör om mig så blir HAN förbannad över att jag har hellyset på.
Karma, motherfucker.

127 Inlägg
10 augusti 2013
Noart skrev:
Igår var det en kebabräser som låg i arslet på mig i 2 kilometer med helljuset på, trots det sedvanliga "blinkandet" med dimbakljus, varningsljus och bromsljus.
Karma, motherfucker.

händer mig nästan dagligen eller rättare sagt "nattligen" då man kör lastbil på nätterna och folk tror väll inte att man kollar i backspeglarna så dom fläskar på med hellyse och allt, men man ger ju så klart igen smile

809 Inlägg
10 augusti 2013
jockev8 skrev:
Noart skrev:
Karma, motherfucker.

händer mig nästan dagligen eller rättare sagt "nattligen" då man kör lastbil på nätterna och folk tror väll inte att man kollar i backspeglarna så dom fläskar på med hellyse och allt, men man ger ju så klart igen smile

där jag tycker om den fina funktionen med arbetsljus bakåt som jag tänder när dom ligger med helljus i röven wink
Senast redigerat av 744GLT (10 augusti 2013)

Avstängd
10 388 Inlägg
10 augusti 2013
Det här med rövgrävande...ja jösses. Speciellt underbart på motorväg eller 2+1 där det finns alla möjligheter i världen att köra om. Men, när folk inte ens begriper när man släpper gasen och glider ner till 80 så är det väl en förlorad fight.

Hade dock en rolig person bakom och framför mig nyligen på motorvägen. Kör om, sänker till 90km/h. Då kör jag om. Så ska han också köra om igen givetvis, för att, jodå, åter igen sänka till 90km/h när han väl kört om. Efter 4e gången tröttnade jag och "drog iväg". Menar...va faen?!

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

7 487 Inlägg
11 augusti 2013
it_mutt skrev:
Det här med rövgrävande...ja jösses. Speciellt underbart på motorväg eller 2+1 där det finns alla möjligheter i världen att köra om. Men, när folk inte ens begriper när man släpper gasen och glider ner till 80 så är det väl en förlorad fight.

Hade dock en rolig person bakom och framför mig nyligen på motorvägen. Kör om, sänker till 90km/h. Då kör jag om. Så ska han också köra om igen givetvis, för att, jodå, åter igen sänka till 90km/h när han väl kört om. Efter 4e gången tröttnade jag och "drog iväg". Menar...va faen?!

sista idioten är inte född än,, stor suck,, likadant med dem som kör 110-120 på dubbelfil för att  sedan sänka farten till 90 på enkel,, säger som en kompis,, TA TAXI sad

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 370 Inlägg
11 augusti 2013
granadadr skrev:
it_mutt skrev:

sista idioten är inte född än,, stor suck,, likadant med dem som kör 110-120 på dubbelfil för att  sedan sänka farten till 90 på enkel,, säger som en kompis,, TA TAXI sad

I sådana där lägen förstår jag inte vad de ska vara på vägen för. Dom verkar ju rädda och då ska man nog skicka in körkortet till TS.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

7 487 Inlägg
11 augusti 2013
Vettemannen skrev:
granadadr skrev:
it_mutt skrev:

I sådana där lägen förstår jag inte vad de ska vara på vägen för. Dom verkar ju rädda och då ska man nog skicka in körkortet till TS.

/Benny

personligen tycker jag tvärtom,, att det är skönare med enkelfil,, bredare än de mkt smala dubbelfiliga  som de bygger för att spara pengar,,  jag gasar hällre på på enkelfil än dubbel,, men men samma som de som har gps håller ca 85km/h och ENDÅ BROMSAR NER  till 70 inför fartkameror,,,

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 370 Inlägg
11 augusti 2013
granadadr skrev:
Vettemannen skrev:
granadadr skrev:

/Benny

personligen tycker jag tvärtom,, att det är skönare med enkelfil,, bredare än de mkt smala dubbelfiliga  som de bygger för att spara pengar,,  jag gasar hällre på på enkelfil än dubbel,, men men samma som de som har gps håller ca 85km/h och ENDÅ BROMSAR NER  till 70 inför fartkameror,,,

Det här är också en form av överdriven rädsla fast för myndigheter och polis. Man är överdrivet försiktig. Ja menar, är det 90 och man åker 85 behöver man för böveln inte sakta ner till 70. Trams!!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

7 487 Inlägg
11 augusti 2013
Vettemannen skrev:
granadadr skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Det här är också en form av överdriven rädsla fast för myndigheter och polis. Man är överdrivet försiktig. Ja menar, är det 90 och man åker 85 behöver man för böveln inte sakta ner till 70. Trams!!

/Benny

PRECIS har varit med om att ligga i en bilkö som håller ca 80 på 90 väg,, vi möter en polisbil och bilfan framför bromsar hårt,, HALLÅ,, vi MÖTER en polisbil,,

än en gång TA TAXI,,,,

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 370 Inlägg
11 augusti 2013
granadadr skrev:
Vettemannen skrev:
granadadr skrev:

/Benny

PRECIS har varit med om att ligga i en bilkö som håller ca 80 på 90 väg,, vi möter en polisbil och bilfan framför bromsar hårt,, HALLÅ,, vi MÖTER en polisbil,,

än en gång TA TAXI,,,,

Haha! Håller med!

/Benny

Min youtubekanal!

2 415 Inlägg
13 augusti 2013
ett av de värsta jag vet är när hojar kör så här: http://www.garaget.org/video/139079 EXEMPEL...
ligger o kör om alla i mittenfilen/vägräcket,bussfilar bara för att dom inte kan ställa sig i kö som alla andra?!
ser jag en sådan hoj så kommer jag nog fan öppna dörren!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

Soppgubbe
900 Inlägg
13 augusti 2013
Tryck_o_pys skrev:
ett av de värsta jag vet är när hojar kör så här: http://www.garaget.org/video/139079 EXEMPEL...
ligger o kör om alla i mittenfilen/vägräcket,bussfilar bara för att dom inte kan ställa sig i kö som alla andra?!

Skulle stannat och skrattat åt honom om någon bytte fil....

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster

2 415 Inlägg
13 augusti 2013
V70Drive skrev:
Tryck_o_pys skrev:

ja vem skulle inte. borde ju vara olagligt köra om i mitten...

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!

111 Inlägg
13 augusti 2013
End dag kommer jag fan öppna dörren när nån gör så. Händer fan dagligen i stockholm. Kanske inte i dessa hastigheter, man jag har vart nära att bli av med armen ett par gånger.

613 Inlägg
13 augusti 2013
Jag har inte surat över något på länge i trafiken MEN idag fick jag fan totalt fnatt på en liten donna i en cpful mörkgrå renåå.

Stod på en parkering hade köpt biljett och skulle plocka ut paraplyet ur bagagen då skurarna avlöste varandra.
öppnar bagageluckan och knixar lite för att få ut skiten, får ut det och stänger luckan då kommer hon i lungt 40 blås på parkeringen och rätt genom den stora pölen ungefär 80 cm från mig jag blev dyngsur..

hon stannade inte ens bara körde vidare. och parkerade 4 eller 5 fickor ifrån min jag gick upp till hennes bil och hävde ur mig allt jag hållt inne med slutade med att hon stängde dörren och panikbackade ut från rutan 200 knyck därifrån igenom samma pöl igen tur att gubben med rollatorn inte blev blöt för då hade jag kört efter och mördat fanskapet

helvetes jävla apor som inte tänker 1cm längre än näsan och har fan ingen koll på någonting..

jag hatar kallt pölskvättare som skiter i vilket

2 074 Inlägg
13 augusti 2013
Tryck_o_pys skrev:
V70Drive skrev:
Tryck_o_pys skrev:

ja vem skulle inte. borde ju vara olagligt köra om i mitten...

Stannar den om den går på tomgång om han inte gasar ''lite'' nu som då? wink

Handledare
1 481 Inlägg
13 augusti 2013
Doc_152 skrev:
End dag kommer jag fan öppna dörren när nån gör så. Händer fan dagligen i stockholm. Kanske inte i dessa hastigheter, man jag har vart nära att bli av med armen ett par gånger.

Brassen i filmen var väl lite vågad,yikes men det är faktiskt helt lagligt att köra om till vänster om man håller sig inom filen.
Så vore jag dig så skulle jag nog låta bli att öppna dörren om jag eller någon annan Mc-åkare kommer knallande förbi till vänster om din bil i kön....
Bara som ett tips. Det kan bli dyrt för dig annars.

Handledare
1 481 Inlägg
13 augusti 2013
Kompiskörning med tradare, Max 5m mellan bilarna. Omöjligt att köra om en i taget. Vad händer om den första bromsar???
https://www1.garaget.org/gallery/images/109/108772/108772-65bf5f622df10cbee61b013e489cea8c.jpg
Senast redigerat av saab_sonett (13 augusti 2013)

847 Inlägg
13 augusti 2013
saab_sonett skrev:
Kompiskörning med tradare, Max 5m mellan bilarna. Omöjligt att köra om en i taget. Vad händer om den första bromsar???
http://www1.garaget.org/gallery/images/109/108772/108772-65bf5f622df10cbee61b013e489cea8c.jpg

vilka idioter, där skulle nån idiot bara köra in emellan, kanske leker dom följa john?

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Avstängd
10 388 Inlägg
13 augusti 2013
Anderholm skrev:
Jag har inte surat över något på länge i trafiken MEN idag fick jag fan totalt fnatt på en liten donna i en cpful mörkgrå renåå.

Stod på en parkering hade köpt biljett och skulle plocka ut paraplyet ur bagagen då skurarna avlöste varandra.
öppnar bagageluckan och knixar lite för att få ut skiten, får ut det och stänger luckan då kommer hon i lungt 40 blås på parkeringen och rätt genom den stora pölen ungefär 80 cm från mig jag blev dyngsur..

hon stannade inte ens bara körde vidare. och parkerade 4 eller 5 fickor ifrån min jag gick upp till hennes bil och hävde ur mig allt jag hållt inne med slutade med att hon stängde dörren och panikbackade ut från rutan 200 knyck därifrån igenom samma pöl igen tur att gubben med rollatorn inte blev blöt för då hade jag kört efter och mördat fanskapet

helvetes jävla apor som inte tänker 1cm längre än näsan och har fan ingen koll på någonting..

jag hatar kallt pölskvättare som skiter i vilket

Klen tröst att det hon gjorde var olagligt =/

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Sök