Har haft problem med oljeläckage kring hastighetsmätarvajern där den går in i lådan men efter en titt i reservdelskatalogen såg jag att det saknades en liten packbox. En snabb montering och läckaget var borta Vekar vara helt tät under nu, fint med packboxar till vevaxeln också.
Håller på att tillverka en liten extra batterilåda i rostfritt (ifall batteriet droppar syra någon gång) blir inte så höga kanter, vill ha den så diskret som möjligt. Här är utgångsmaterialet.
Satan säger jag bara, har läst hela tråden nu och detta är ju sinnesjukt fint! Måste vara världens finaste p1800 En fråga jag undra över bara, vart kan man lämna in för elförzinkning? Kanske svårt att svara på eftersom jag bor så långt ifrån dig men vad för ställen brukar göra sådant osv? // Martin
Satan säger jag bara, har läst hela tråden nu och detta är ju sinnesjukt fint! Måste vara världens finaste p1800 En fråga jag undra över bara, vart kan man lämna in för elförzinkning? Kanske svårt att svara på eftersom jag bor så långt ifrån dig men vad för ställen brukar göra sådant osv? // Martin
Enligt google så finns det ett företag som heter Vårgårda kromverk i dina trakter...
Enligt google så finns det ett företag som heter Vårgårda kromverk i dina trakter...
Japp, kollade upp detta också Tackar!
Ja, det är ju inte så svårt, bara man vet vad man ska leta efter!
Hej. Tänkte börja klippa ihop något efter älgjakten, men innan jul kommer det en film. Finns så mycket filmsnuttar så jag måste börja välja ut de som är bäst .