Angående: BilLocket sommaren 2012

BilLocket
26 april 2012 · 4 Inlägg

Hej kära Garaget.org medlemmar!

Med respekt till Garaget.org så får jag inte marknadsföra något , jag inväntar ett svar från deras support men det har dröjt väldigt länge utan något svar alls.

Jag får ej förklara om vad det gäller eller vad länka in till oss om jag förstått allting korrekt, men jag tänkte att man kanske kan ställa lite fråga till er som finns här och höra er feedback.

All feedback uppskattas enormt!

Vad hade ni tyckt om en "Bilmarknad" i Malmö under sommaren 2012.

Man får själv sälja sin egen bil.
Man kan komma bara för att titta på bilar.
Man kan komma för att ställa ut sin bil, så andra kan spana in den utan ett sälj intresse.
Man kan även komma om man vill snacka om allmänt bilintresse.
Platsen kan ta upp till 3000 bilar med en mycket bra infrastruktur, inte ute i ödemark!

Vi kommer starta till sommaren, men som sagt så har jag inte fått ett OK från Garaget.org att marknadsföra och det har dröjt väldigt länge hittills.

Så min fråga är vad ni tycker om själva idén och konceptet?

Så fort jag fått ett svar från Garaget.org lovar jag att skriva ut exakt all information!

Med vänliga hälsningar

Alen Kaljaca
+46 (0) 721 61 00 60

Digital_Kicker
26 april 2012 · 3 721 Inlägg

Vad man kan läsa nu så låter det som en bra idé tycker jag!

BilLocket
26 april 2012 · 4 Inlägg

Nice och höra! Ser fram emot ett svar från Garaget.org så man kan ta och skriva ut all information big_smile

Tackar för din åsikt, det betyder mycket för oss.

M_icke_
26 april 2012 · 3 466 Inlägg

Låter som en grym idé! Kul o kunna kolla runt lite o jämföra innan man handlar:) O som säljare e de ju lättare o få igång en budgivning smile

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"
BilLocket
26 april 2012 · 4 Inlägg

Skönt och se att vi har en som förstått sig på fördelarna för den som vill sälja och för den som är på jakt efter en ny bil (:


Tackar för din åsikt, det betyder mycket för oss.

Clintan66
26 april 2012 · 2 011 Inlägg

Klockrent initiativ. Hade varit nice och även kunnat ta med eventuella bildelar som man har över.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
BilLocket
26 april 2012 · 4 Inlägg

Man kommer kunna göra det, men kravet är i så fall att delarna finns i bagageluckan (:


Tackar för din åsikt, det betyder mycket för oss.

Tubbex
26 april 2012 · 1 517 Inlägg

Detta låter intressant!

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang