Någon med erfarenhet av ditec i skellefteå?

fikarola
29 april 2012 · 2 Inlägg

hej tänkte lämna in bilen för lackkonservering men undrar om någon har erfarenhet av ditec i skellefteå?
tänkte om dom gör ett bra jobb eftersom bilen är solidsvart.

eller annat tips på var jag kan lackkonservera bilen nära skellefteå

Larpa Bilvårdsexperten.se
29 april 2012 · 374 Inlägg

Hej! Jo han är noga och jag tror nog du blir nöjd! Trevlig och serviceminded kille! Hälsa från mig!

Larpa Bilvårdsexperten.se
29 april 2012 · 374 Inlägg

Annars har du Piteå Bilvårdscenter! Och blir du inte nöjd med deras jobb så kommer jag upp och gör om den gratis åt dig! smile

fikarola
29 april 2012 · 2 Inlägg

okej det låter bra blir nog att lämna den till Stefan Ditec i Skellefteå då det ligger nära sen verkar han seriös också.
Lämnade in den för 2 år sedan hos josefssons bilvård och kan säga att jag var väldigt missnöjd då jag kom hem och solen lyste upp polerrosor över hela bilen så det fick dom göra om

Larpa Bilvårdsexperten.se
30 april 2012 · 374 Inlägg

Men blev det bra andra gången då? Alla kan ju misslyckas nångång! smile Har dock ingen erfarenhet av dom annat än jag trodde att dom bara körde dubbelmaskin..

miken
3 maj 2012 · 139 Inlägg

ja ditec i skellefteå är mycket duktiga och seriösa så du kommer garanterat att bli nöjd

Senast redigerat av miken (7 maj 2012)

Volvo V70n 2.5T "Lågmilarn" (2005)
Tobbe_n
5 maj 2012 · 252 Inlägg

Larpa skrev:
Annars har du Piteå Bilvårdscenter! Och blir du inte nöjd med deras jobb så kommer jag upp och gör om den gratis åt dig! smile

tack för den underbara gratis reklamen tongue jobbar nämligen där och gör nästan alla deras lackskydd sedan tre år tillbaka smile

Gti-r
Larpa Bilvårdsexperten.se
10 maj 2012 · 374 Inlägg

Å det är inte lite lackskydd du gör heller! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang