Inför: Meet of the Month #2 2012-06-02

M-Egerborn
11 maj 2012 · 205 Inlägg

Precis, fattar inte vad folk håller på med egentligen, typ som nån sunkig raggarbil som var där, en dart eller dylikt, mattsvart, gick o slängde sina glas som dom drack ur på backen så det låg glassplitter överallt...

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
stoltosmart
11 maj 2012 · 884 Inlägg

kommer

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Firetunez
12 maj 2012 · 282 Inlägg

Givet, bokar upp mig på alla MoM i år smile
Hoppas på ny bil tills nästa träff!

JohanRehn89
12 maj 2012 · 266 Inlägg

kommer förbi

RayRayADT Sportcar for Life
12 maj 2012 · 315 Inlägg

Dirtymike skrev:

Freddeponken skrev:

barenhoff skrev:

tycker vi alla ställer oss en ring runt dig big_smile

haha gört=)

Ingen ska känna att dom inte kan komma bara för att det är risk för bulor o repor. Sånt får inte förekomma.

Håller helt klart med...

RayRayADT Sportcar for Life
12 maj 2012 · 315 Inlägg

Kommer kanske, beror lite på. men ska göra mitt bästa..smile

alexandersalle
12 maj 2012 · 44 Inlägg

Självklart att man kommer, hoppas på att det inte blir så mkt flaskor och  skit på marken bara

Coffen Håltagare
12 maj 2012 · 239 Inlägg

Klart man kommer! smile

TurboTias Permanently Banned
12 maj 2012 · 343 Inlägg

Freddeponken skrev:

Trik skrev:

Freddeponken skrev:
kommer inte...

Riktigt onödig kommentar !. Kommer man inte behöver man iaf inte skriva

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Det finns inget crew. Däremot finns det enskilda personer som ibland tröttnar och sätter upp sopsäckar etc...
Försök har gjorts iallafall.. men något crew som tar på sig att dom håller i träffen finns mig veterligen inte.
Och jag har, om jag får säga det själv, rätt bra koll på den här staden...

Det man får göra om man ser någon som bär sig korkat åt är att ryta till ordentligt...
Men jag försår hur du tänker, tråkigt att man ska behöva stå över annars trevliga bilträffar bara för att folk som inte ska vara där är dumma i huvudet!

Mvh Mattias

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
Dirtymike
12 maj 2012 · 1 532 Inlägg

TurboTias skrev:

Freddeponken skrev:

Trik skrev:

Riktigt onödig kommentar !. Kommer man inte behöver man iaf inte skriva

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Det finns inget crew. Däremot finns det enskilda personer som ibland tröttnar och sätter upp sopsäckar etc...
Försök har gjorts iallafall.. men något crew som tar på sig att dom håller i träffen finns mig veterligen inte.
Och jag har, om jag får säga det själv, rätt bra koll på den här staden...

Det man får göra om man ser någon som bär sig korkat åt är att ryta till ordentligt...
Men jag försår hur du tänker, tråkigt att man ska behöva stå över annars trevliga bilträffar bara för att folk som inte ska vara där är dumma i huvudet!

Mvh Mattias

Det är baa sunt bonförnuft o va städad o respektera andra. Vi får hjälpas åt. Jag plockar gärna upp lite skit. Flaskor kan man ju ställa vid en stolpe eller trottoarkant. Sopsäckar är bra o som Mattias säger så får inte va feg o säga till.

Jeep J20 (1978)
razeblue Streetknight
12 maj 2012 · 148 Inlägg

Kommer utan tvekan..

Street knight
NIzmO Ollikkala Racing
12 maj 2012 · 1 724 Inlägg

Kommer nog, bankörning på mantorp park dagen innan så kan ju åka på ras i värsta fall wink

- Time Attack -
Nissan Cherry "Turbo JDM" (1986)
Nissan 200sx rs13 "Time attack edition" (1989)
Nissan Cherry turbo "Pulsar Turbo ET" (1986)
Widing_ Ödesutmanare
14 maj 2012 · 389 Inlägg

Jag kommer! smile Tar även med mig en rulle med svarta soppsäckar och sätter upp lite här och var!
Kanske är jag så snäll att jag stannar hela natten och plockar upp lite efteråt!
Visst, de är inte kul att slicka röv och ta andras skit, men för att vi inte ska bli bortkörda därifrån, så börjar jag så iaf! smile
Får verkligen inte se ut som de gjorde efter senaste...

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Freddeponken
14 maj 2012 · 663 Inlägg

Widing_ skrev:
Jag kommer! smile Tar även med mig en rulle med svarta soppsäckar och sätter upp lite här och var!
Kanske är jag så snäll att jag stannar hela natten och plockar upp lite efteråt!
Visst, de är inte kul att slicka röv och ta andras skit, men för att vi inte ska bli bortkörda därifrån, så börjar jag så iaf! smile
Får verkligen inte se ut som de gjorde efter senaste...

äntligen en fattar va det handlar om! Dom har ju redan stängt av det bästa stället och om Norrköping ska kunna ha träffar i framtiden så måste det finnas lite ordning och reda!

RESPEKT mannen!

Dirtymike
14 maj 2012 · 1 532 Inlägg

Freddeponken skrev:

Widing_ skrev:
Jag kommer! smile Tar även med mig en rulle med svarta soppsäckar och sätter upp lite här och var!
Kanske är jag så snäll att jag stannar hela natten och plockar upp lite efteråt!
Visst, de är inte kul att slicka röv och ta andras skit, men för att vi inte ska bli bortkörda därifrån, så börjar jag så iaf! smile
Får verkligen inte se ut som de gjorde efter senaste...

äntligen en fattar va det handlar om! Dom har ju redan stängt av det bästa stället och om Norrköping ska kunna ha träffar i framtiden så måste det finnas lite ordning och reda!

RESPEKT mannen!

Meet of the month hjälte.

Jeep J20 (1978)
Macken Tokig
14 maj 2012 · 5 Inlägg

Jag kommer också och spanar på lite bilar tänkte jag. Hoppas på lite mer jänkare och muskelbilar smile

En liten instickare bara. Norrköping har ganska dåligt med sopptunnor utplacerade, enligt min mening, ofta när jag ska slänga något så finns det aldrig en tunna i närheten, tycker det är ett bra inciativ att hänga upp säckar lite överallt. Jag vill inte ha glas i mina däck, det är jag säkert inte ensam om.

Fun is not a straight line
Volvo Amazon "Elsa" (1969)
VinDisel
14 maj 2012 · 456 Inlägg

Freddeponken skrev:

Trik skrev:

Freddeponken skrev:
kommer inte...

Riktigt onödig kommentar !. Kommer man inte behöver man iaf inte skriva

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
Dirtymike
14 maj 2012 · 1 532 Inlägg

VinDisel skrev:

Freddeponken skrev:

Trik skrev:

Riktigt onödig kommentar !. Kommer man inte behöver man iaf inte skriva

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

Alla måste hjälpas åt smile)

Jeep J20 (1978)
Freddeponken
14 maj 2012 · 663 Inlägg

VinDisel skrev:

Freddeponken skrev:

Trik skrev:

Riktigt onödig kommentar !. Kommer man inte behöver man iaf inte skriva

inte så onödig! vill komma men gör det inte=) kanske ändrar mig om träffen har ett crew som bryr sig lite mera...kanske ett crew som sätter ut soppåsar och kikar runt lite så det kanske inte busas mellan våra dyrgripar! så tänk på att det kan finnas en baktanke med vissa svar=)

Dirty Mike, yes kommer jag så gör jag det! vill se vad crew svarar först innan jag bestämmer mig...haha=)

Vf ställer inte du upp som en hjälte då ? Komma lite innan för att sätta upp lite soppåsar o dylikt ? istället för att sitta där bakom skärmen o tro att vi andra ska be o böna dig för attt komma på träffen  , vill du inte komma så gör inte det .. Och det är inte bara du / jag eller någon annan som skall ta hand om en träff , utan alla ska göra nått då blir det inte mycket jobb per skalle,eller har jag fel?

Nej du har inte fel men jag har tjafsat med folk osv så jävla mycket så jag är less på det, bilen är såld och bilintresset är lagt på hyllan...tro mig jag har försökt=)

Danne_nkpg Lastbilschaufför
14 maj 2012 · 257 Inlägg

Jag kommer med Plusen smile

Four Rings To Rule Them All
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang