en långsam väg till den perfekta sommarbilen. Bygget är en lång väg till en bil i perfektion och samtidigt kunna njuta av att bruka den på sommar halvåret. Målet är när bilen är färdig så ska den va i nyskick +++ .
Har dykt upp ett bekymmer. har läst lite om bussningar å fått reda på att extra ljud å vibrationer kan uppstå om man byter till powerflex. då Jag vill ha komfort känslan kvar och kommer inte åka på bana med bilen så är jag inne på att det kommer nog bli nya orginal bussningar istället då jag värdesätter komforten istället för race.
har ni andra några reflektioner eller erfarenheter om powerflex vs orginal
Det har stått lite still här ett tag. Men idag så har jag beställt nya hjullager och dom flesta bussningar. och så har jag öven börjat fått färg på diverse delar. va inne på att jag skulle måla bakvagnen svart men då jag måla underredet svart så tyckte jag att jag skulle ha nått mer som sticker ut lite så bakvagnen kommer bli silver
nu är nästintill allt slipat blästrat å målat å dom flesta bussningarna sitter i väntar på 1 som är restad sen så och på måndag ska jag beställa några bultar
lilla Julafton idag fick dom sista grejerna till bakvagnen av m-bilar och autoexperten i dag så nu saknas det bara 1 ända bussning som fortfarande är restad. Å det roligaste av julklapparna är den nya listen till stötfångaren fram som ni ser på bilden
blev inte som jag tänkt mig i helgen då jag har haft nackspärr hela helgen å inte kunnat göra nått å idag kunde jag röra mig hyffsat å då var det massor med farsdag firande så blev inget tyvärr
Gillar starkt att du fixar till så att bilen är fin på undersidan! Ta gärna en titt på mitt projekt oxå, har dock inte hänt så mycket på senaste tiden :-/
Gillar starkt att du fixar till så att bilen är fin på undersidan! Ta gärna en titt på mitt projekt oxå, har dock inte hänt så mycket på senaste tiden :-/
tack så mycket vill ha en så fin å fräch bil som vanligt och den ska tåla att granskas noga