Jag gjorde de! men avslöjar mer när allt är klart!
Då kanske man kan förvänta sig en väldigt intressant projekt tråd då
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Jag gjorde de! men avslöjar mer när allt är klart!
"När allt är klart"? Nu blir man ju nyfiken..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Låter spännande Det blir ju ett heltidsprojekt Vad är planerna på den, en GTR (den nya gtr:en 3.5 v6) motor o växellåda i denna hade varit riktigt fett hehe
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
för tidigt att säga än.. men sen vill jag nog hålla det lite hemligt, för folk i denna stan (Karlstad) är så himla duktiga på att bli avundsjuka å sprida ut massa rykten om en.. men kan be nån annan att regga sig här som får sköta om tråden isf!
för tidigt att säga än.. men sen vill jag nog hålla det lite hemligt, för folk i denna stan (Karlstad) är så himla duktiga på att bli avundsjuka å sprida ut massa rykten om en.. men kan be nån annan att regga sig här som får sköta om tråden isf!
Jag förstår, kommer nog bli grymt till slut. Är ju inte direkt något litet projekt du gett dig på haha