Eftersnack Norrköping MoM #2 2/6 2012

SylvesterStallone
4 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

BMW 730D (2005)
Mobeerg carzy
4 juni 2012 · 461 Inlägg

haha :p

Team BSG
Trik
4 juni 2012 · 219 Inlägg

SylvesterStallone: Du kan få bränna däck hur mycket du vill och köra på varvstopp..men på egen risk och INTE mellan bilar som står parkerade på maxi, mediamarkt eller någon annan parkering, detta brukar absolut inte uppskattas och många e rädda för/eller kan få stenskott och gummirester på sina bilar. Och man bör inte köra fort på parkeringen då det finns människor som kan komma i vägen eller något fyllo som kanske kastar sig ut? Utan håll dig exempelvis till rakan mellan de två parkeringarna på maxi där de flesta andra brukar sladda o börna. Eller som på mediamarkt... raksträckan mellan parkeringarna eller i den "sladdrutan" som bildades.

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
Trik
4 juni 2012 · 219 Inlägg

Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

SylvesterStallone skrev:
Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

Senast redigerat av Trik (4 juni 2012)

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
madmike Egen företagare
4 juni 2012 · 11 Inlägg

En rätt välbesökt träff med väldigt många fina och/eller potenta bilar.
Riktigt kul att se hur ni lägger själ och energi på byggena. Mkt uppskattat.
MEN
Det verkar lite grann som att djävulen bara måste krypa ur skinnet när det e såna här träffar, vissa gör vad som helst för att synas o få bekräftelse, då gärna på de mest korkade ställen som finns. Det är tråkigt att se detta beteende men kan glädja er alla med att det växer bort med tiden efterhand som fjunen på hakan övergår till något som man har rakblad till.

Stor eloge till er som fixa allt, snyggt gjort.

Senast redigerat av madmike (4 juni 2012)

Riktiga bilar drar två liter milen!
Nothin beats cubic inches
Saab 9-5 Aero "Flygande Tunnan" (2005)
Chevrolet El Camino "Martha" (1971)
Chrysler New Yorker "Miss May" (1968)
SylvesterStallone
4 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

SylvesterStallone skrev:
Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

BMW 730D (2005)
jessicas
4 juni 2012 · 68 Inlägg

MrFT skrev:
Jag rulla bara förbi var ju regn, blåst och kallt...

Varför undrar så många om nån fota ens bil på träffarna? Fota bilen själva istället.

Låter ju bra att folk börjar plocka upp skiten som VI drar dit, så vi kanske får han nån plats att va på i framtiden.

Alla kanske inte har en bra kamera eller är duktiga på att fota. Och vill då ha fina bilder på sin bil?
Finns ju en del duktiga fotografer som brukar springa runt på träffarna.
Och även om jag fotar min bil o är hyfsat bra på det så är det alltid kul att få bilder ur någon annans perspektiv.
Alla fotografer har ju sina egna trix eller vad man ska säga.
Så tycker jag iaf smile

Dirtymike
4 juni 2012 · 1 532 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

SylvesterStallone skrev:
Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

Det bästa är att hålla sig borta från parkerade bilar så man inte krockar me nån.
Brukar bli lite halv kass stämning då med en o annan blåtira kanske.
Så börna inte mellan bilarna.
Min Cheva ser ut som skit men för det vill jag inte att den ska bli förstörd.

Jeep J20 (1978)
Rohan
4 juni 2012 · 54 Inlägg

Almen11 skrev:

Rohan skrev:

Almen11 skrev:
Regnr på den då? smile

OCG 640 :-)

Jag hitta igen, tyvärr sad

Okej. Kanske har bättre lycka nästa månad ;-)

Almen11 Kasta inte bäver i trähus
4 juni 2012 · 265 Inlägg

Rohan skrev:

Almen11 skrev:

Rohan skrev:

OCG 640 :-)

Jag hitta igen, tyvärr sad

Okej. Kanske har bättre lycka nästa månad ;-)

Det tror jag nog smile

Vad vore en bil utan turbo?
Nissan Skyline R33 GTST "Midnight Purple" (1993)
_Johannes
4 juni 2012 · 383 Inlägg

Dirtymike skrev:

SylvesterStallone skrev:

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

Det bästa är att hålla sig borta från parkerade bilar så man inte krockar me nån.
Brukar bli lite halv kass stämning då med en o annan blåtira kanske.
Så börna inte mellan bilarna.
Min Cheva ser ut som skit men för det vill jag inte att den ska bli förstörd.

http://i.qkme.me/363j4f.jpg

Senast redigerat av _Johannes (5 juni 2012)

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Andreehellstrom
5 juni 2012 · 131 Inlägg

Trik skrev:
SylvesterStallone: Du kan få bränna däck hur mycket du vill och köra på varvstopp..men på egen risk och INTE mellan bilar som står parkerade på maxi, mediamarkt eller någon annan parkering, detta brukar absolut inte uppskattas och många e rädda för/eller kan få stenskott och gummirester på sina bilar. Och man bör inte köra fort på parkeringen då det finns människor som kan komma i vägen eller något fyllo som kanske kastar sig ut? Utan håll dig exempelvis till rakan mellan de två parkeringarna på maxi där de flesta andra brukar sladda o börna. Eller som på mediamarkt... raksträckan mellan parkeringarna eller i den "sladdrutan" som bildades.

Håller med till 100 ! man får visa lite hänsyn till andra och tänka på att man kan skada andra eller deras bilar . har man något vett så börnar och sladdar man inte mitt bland alla andra . så det va bra att du sa till .

Av små grisar blir det stora svin
Andreehellstrom
5 juni 2012 · 131 Inlägg

Föresten va det några som fota sent på kvällen / natten ? och fick bilder på en svart bmw cab ?

Av små grisar blir det stora svin
J-wes
5 juni 2012 · 9 Inlägg

Ingen som har filmer/ bilder från kvällen nere vid hamnen ? smile

Volvo 940 LTT "Sommar åket" (1996)
turbiz Mr Turbo
5 juni 2012 · 509 Inlägg

En av bilarna jag gillade smile https://www1.garaget.org/gallery/images/35/34940/34940-88b730612ded5e32b62d5e65c2e076ee.jpg

Turbo..Mr Turbo
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
Saander Bil rekondare
5 juni 2012 · 173 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

SylvesterStallone skrev:
Jävlar man får passa sig så man inte får en dynga alltså !!!! RoflMao, kan lova dig att det var fler som uppskattade att det hände nått än dem som står med trasan och petar bort lite smuts ni fått då ni körde dit bilen , och var aldrig nära att köra på nån ?

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

DU gasa även respekt löst på LKPG träffen, där det stog massvis med folk. lägg ner det där innan nån skadas!!
Annars får du käpp i hjulet!!

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
SylvesterStallone
5 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Saander skrev:

SylvesterStallone skrev:

Trik skrev:
Jag gick personligen fram till dig och sa till dig. Men den attityd du hade  kommer man inte långt på heller!

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

DU gasa även respekt löst på LKPG träffen, där det stog massvis med folk. lägg ner det där innan nån skadas!!
Annars får du käpp i hjulet!!

haha nope det stämmer inte , gasade inte ens på den träffen! så försök inte!

BMW 730D (2005)
Saander Bil rekondare
5 juni 2012 · 173 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

Saander skrev:

SylvesterStallone skrev:

Nee lägg av jag bad ju om ursäkt smile och det som jag tog bort härifrån var en såkallad "garaget Rape"  motsvarande Facerape tongue

DU gasa även respekt löst på LKPG träffen, där det stog massvis med folk. lägg ner det där innan nån skadas!!
Annars får du käpp i hjulet!!

haha nope det stämmer inte , gasade inte ens på den träffen! så försök inte!

Varför såg den precis likadan ut som din hade turbo? :S

Toyota Supra Us spec "Paul Walker Edition" (1997)
BMW 325D (2009)
Mickius
5 juni 2012 · 4 670 Inlägg

Måste fråga vad vill man uppnå om man ska hålla på o gasa/burna bland alla bilar och människor? 14 åringars våta troser eller vad?

Det finns dom som tar med sig sina barn på dessa träffar, känner många som har barn som älskar bilar och det är inte alltid så lätt för dom att tänka sig för när dom ser en fin bil i deras ögon och släpper allt annat runt omkring!

Respektlöst är det att inte visa hänsyn till andra människor!

Senast redigerat av mickius (5 juni 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang