Eftersnack Norrköping MoM #2 2/6 2012

SylvesterStallone
5 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Blev dina trosor våta då eller?

BMW 730D (2005)
Mickius
5 juni 2012 · 4 670 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?

Kom och kolla? wink

Andreehellstrom
5 juni 2012 · 131 Inlägg

Hahaha ! jaja skit samma gjort är gjort ^^

Av små grisar blir det stora svin
SylvesterStallone
5 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Ja jag har ju redan bett om ursäkt grabbar lugna nu smile vi får helt enkelt tagga nästa och hoppas på bra väder och lugnare förare! smile

BMW 730D (2005)
Dirtymike
5 juni 2012 · 1 532 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?

Lägg ner innan tråden blir låst.
Du gjorde fel som alla andra som ska styla mellan bilar och människor. Vid Maxi är det infarten som gäller att börna på ingen annanstans.
Gör du eller någon annan det mellan bilarna på själva "träff" området så kliver jag ut framför OCH kör nån på mig inne på en parkering såblir det vårdslöshet i trafik och vållande till annans kroppsskada = körkortet ryker + böter och skadestånd som följd.
Om jag nu inte blir förbannad och spöar den fan som kört på mig.

Jeep J20 (1978)
Mickius
5 juni 2012 · 4 670 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Ja jag har ju redan bett om ursäkt grabbar lugna nu smile vi får helt enkelt tagga nästa och hoppas på bra väder och lugnare förare! smile

Cred ska du ha för att du ber om ursäkt o vågar stå för det du gjorde fast det var väldigt fel!

Men bra att det tas upp så andra kan lära sig av folks misstag/fel dom gjort då det kan skada fel persons bil o sluta fruktansvärt olyckligt. Nått som absolut inte ska inträffa på ett ställe där folk samlas och alla har precis samma intresse!

SylvesterStallone
5 juni 2012 · 1 433 Inlägg

Dirtymike skrev:

SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?

Lägg ner innan tråden blir låst.
Du gjorde fel som alla andra som ska styla mellan bilar och människor. Vid Maxi är det infarten som gäller att börna på ingen annanstans.
Gör du eller någon annan det mellan bilarna på själva "träff" området så kliver jag ut framför OCH kör nån på mig inne på en parkering såblir det vårdslöshet i trafik och vållande till annans kroppsskada = körkortet ryker + böter och skadestånd som följd.
Om jag nu inte blir förbannad och spöar den fan som kört på mig.

Haha driver du eller? ska du snacka om att låsa tråden ? hot om att slås o grejjer lugna dig nu tuffing!!

BMW 730D (2005)
FLindgren
6 juni 2012 · 5 089 Inlägg

Tufft å hota med stryk.. 15 år gammal.....?

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
SylvesterStallone
6 juni 2012 · 1 433 Inlägg

FLindgren skrev:
Tufft å hota med stryk.. 15 år gammal.....?

haha aa tänkte det först gången det kom också , men tänkte att han var upprörd bara , men nu är det ju uppenbart - en riktig tuffing det där!

BMW 730D (2005)
_Johannes
6 juni 2012 · 383 Inlägg
Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Rayburn33 Vikken idiot
6 juni 2012 · 30 Inlägg

Den 180ian är OEM. Gillas big_smile

BMW E90 330i "WTCC" (2007)
_Johannes
6 juni 2012 · 383 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

FLindgren skrev:
Tufft å hota med stryk.. 15 år gammal.....?

haha aa tänkte det först gången det kom också , men tänkte att han var upprörd bara , men nu är det ju uppenbart - en riktig tuffing det där!

Är nog bäst o inte bråka med han. Om han kan spöa dig efter blivit påkörd så är det nog bäst så wink

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
turbiz Mr Turbo
6 juni 2012 · 509 Inlägg

mickius skrev:
Måste fråga vad vill man uppnå om man ska hålla på o gasa/burna bland alla bilar och människor? 14 åringars våta troser eller vad?

Det finns dom som tar med sig sina barn på dessa träffar, känner många som har barn som älskar bilar och det är inte alltid så lätt för dom att tänka sig för när dom ser en fin bil i deras ögon och släpper allt annat runt omkring!

Respektlöst är det att inte visa hänsyn till andra människor!

e väl bättre att gasa en bit bort från folk?tongue Rondeller eller utåt industri området?smile

Turbo..Mr Turbo
GMC TG 21305N Van vandura "Partykärran" (1987)
BMW 318i Touring MJO1 "Ikaros" (2000)
Rayburn33 Vikken idiot
6 juni 2012 · 30 Inlägg

Att hota med stryk på nästa träff är ungefär lika moget som om man skulle dra på sig gipsmasker och åka omkring i en röd 745:a med ett ostämt dixiehorn och göra tummen upp (Inga namn nämnda)....

BMW E90 330i "WTCC" (2007)
_Johannes
6 juni 2012 · 383 Inlägg

Rayburn33 skrev:
Att hota med stryk på nästa träff är ungefär lika moget som om man skulle dra på sig gipsmasker och åka omkring i en röd 745:a med ett ostämt dixiehorn och göra tummen upp (Inga namn nämnda)....

Det va de finaste jag hört sen jag konfirmerades

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Dirtymike
6 juni 2012 · 1 532 Inlägg

SylvesterStallone skrev:

Dirtymike skrev:

SylvesterStallone skrev:
Blev dina trosor våta då eller?

Lägg ner innan tråden blir låst.
Du gjorde fel som alla andra som ska styla mellan bilar och människor. Vid Maxi är det infarten som gäller att börna på ingen annanstans.
Gör du eller någon annan det mellan bilarna på själva "träff" området så kliver jag ut framför OCH kör nån på mig inne på en parkering såblir det vårdslöshet i trafik och vållande till annans kroppsskada = körkortet ryker + böter och skadestånd som följd.
Om jag nu inte blir förbannad och spöar den fan som kört på mig.

Haha driver du eller? ska du snacka om att låsa tråden ? hot om att slås o grejjer lugna dig nu tuffing!!

Örebro träff för några år sen i juni.
Jag hade en Nissan S14 jag köpt för mina surt sparade pengar.
en kille åkte runt och börna mellan bilarna ett antal ggn till sist skvätte ner min bil med grus på hela sidan. Försökte springa ifatt honom men han drog.
Står typ o gråter när jag o polarn hör en börn sen ett brak.
Killen börna  o tappa kontrollen körde på en tjej o braka in i 2 bilar.
1bil gick på skrot, den andra blev iordning gjord men såld senare då all styling åkte av på verkstan, min bil fick jag tillbax oktober  och killen åkte en 740 så hans bil blev kofångaren sne på.
Tjejen fick bestående meen för livet.
Han blev av me kortet och fick betala hela kalaset men leva med att ha förstört nåns liv kanske inte är så kul.
Det kan man tänka på innan man börnar o kör fort mellan bilar och människor speciellt då det är mkt barn.
Jag gör det varje ggn någon gör det ialla fall.
Jag tänker mig för väldigt noga innan jag leker.

Jeep J20 (1978)
Dirtymike
6 juni 2012 · 1 532 Inlägg

Så snacka skit ni men den dagen det gäller er så är ni nog jätte glada och står och hoppar av glädje för att er bil är trasig som ni lagt ner kärlek i eller.........

Jeep J20 (1978)
Bliss187 Medlem 187
6 juni 2012 · 52 Inlägg

Tycker man ska lägga ner hela burna skiten eftersom folk tydligen fortfarande går på dagis som kommer på dessa träffar.roll

Lika bra att vi liksinade människor går på träffarna,kollar in varandras åk,växlar lite ord och sedan Call It a Day liksom,Man orkar verkligen inte med dessa idioter som alltid och ständigt ska hålla på förstöra.

Om man inte han spärra av en yta så folk som vill kan leka av sig samt hänvisas till denna yta UTAV funktionärer som på RIKTIGA träffar tycker jag att vi andra har oss själva att skylla på eftersom vi har alla samma intresse utav att mötas på bra träffar och kolla in varandras åk osv....men vi måster ju för fan växa upp och börja ställa krav och ta ansvar liksom...Kan inte hålla på gnälla som små B*****S på Garaget varje gång efter varje träff om att idioter burna,kastar skit, dricker alkohol och lever rövare för att vi sedan ska stå och titta på när markägarna får nog går ihop sig med Farbror Blå och stänger ner skiten:(.

Den/Dem som nu håller i dessa träffar kanske inte vill ta på sig ansvar för att agera vakt/polis på träffarna men jag kan garantera att det finns många som är villiga att hjälpa till och jobba som Crew på dessa sammankomster så det blir bra för ALLA besökare. skulle vilja be er börja med att sträcka ut en hand till Norrköpings killarna/tjerna som under alla åren kommit att delta samt älska dessa träffar och fråga om hjälp att styra upp...tror att 10pers skulle kunna få detta att funka riktigt bra.

All Big Things Have Small Beginnings....Kolla bara på hur det gick med svarta sopsäckar...lol

Senast redigerat av Bliss187 (6 juni 2012)

"No admittance without a garage pass"
Bliss187 Medlem 187
6 juni 2012 · 52 Inlägg

PS. Börja inte säga att det inte skulle gå eftersom bla bla bla...

Verka fungera på andra Seriösa träffar runt om i landet liksom...Kan vi ta o skärpa oss lite kanske? Ds.

"No admittance without a garage pass"
Dirtymike
6 juni 2012 · 1 532 Inlägg

Bliss187 skrev:
Tycker man ska lägga ner hela burna skiten eftersom folk tydligen fortfarande går på dagis som kommer på dessa träffar.roll

Lika bra att vi liksinade människor går på träffarna,kollar in varandras åk,växlar lite ord och sedan Call It a Day liksom,Man orkar verkligen inte med dessa idioter som alltid och ständigt ska hålla på förstöra.

Om man inte han spärra av en yta så folk som vill kan leka av sig samt hänvisas till denna yta UTAV funktionärer som på RIKTIGA träffar tycker jag att vi andra har oss själva att skylla på eftersom vi har alla samma intresse utav att mötas på bra träffar och kolla in varandras åk osv....men vi måster ju för fan växa upp och börja ställa krav och ta ansvar liksom...Kan inte hålla på gnälla som små B*****S på Garaget varje gång efter varje träff om att idioter burna,kastar skit, dricker alkohol och lever rövare för att vi sedan ska stå och titta på när markägarna får nog går ihop sig med Farbror Blå och stänger ner skiten:(.

Den/Dem som nu håller i dessa träffar kanske inte vill ta på sig ansvar för att agera vakt/polis på träffarna men jag kan garantera att det finns många som är villiga att hjälpa till och jobba som Crew på dessa sammankomster så det blir bra för ALLA besökare. skulle vilja be er börja med att sträcka ut en hand till Norrköpings killarna/tjerna som under alla åren kommit att delta samt älska dessa träffar och fråga om hjälp att styra upp...tror att 10pers skulle kunna få detta att funka riktigt bra.

All Big Things Have Small Beginnings....Kolla bara på hur det gick med svarta sopsäckar...lol

Jag är gladeligen med på att ställa upp i ett crew. Har pratat med copsen o dom kan inte avsätta patruller för att hålla ordning gratis utan det kostar även för oss isåna fall som för alla andra.
Därför måste ett crew bestå av bestämda människor och människor med lite tankar kring träffarna.

Jeep J20 (1978)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang