Sjukt imponerad av din kunskap, motivation & arbete. Fortsätt såhär!
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)
Har försökt hinna ifatt verkligheten på hemsidan. Titta gärna, och skrik till om ni ser några fel. Anledningen till hemsidan är faktiskt min fars fel. Han ville se, och visa vad jag gjort för sina vänner, men klarar inte av att bläddra igenom forumtrådar på 90 sidor.
Om man bara kunde göra sånt här själv, Gud vad tuffa saker man hade kunnat gjort. Som sagt GRYMT jobbat! kommer bli sjukt kul att se när detta projekt är klart!
saknar ord. Det är det sjukaste jag sett. Har du inte funderat på att ha detta som en affärsidé? tillverka någon/några och se om du får de sålda och blir det en hit kan du fortsätta! En idé bara.
Detta är äckligt snyggt gjort, jobbar en del i CAD också, Creo Elements använder jag, och kommer köra simuleringar i Solidworks, så blir otroligt inspirerad av dina CAD-ritningar! Kommer helt klart följa detta projektet, kommer bli riktigt kul att se den klar
kan du inte typ filma när du sitter o håller på på datorn eller använder nå fräna maskiner så man kan få se lite mer hur det går till att tillverka allt? klippa ihop till ett kort men bra klipp!