Inför: Västerås Träff #2 2012

JHarnborg Pedantisk Perfektionist
10 juli 2012 · 232 Inlägg

fanimej skrev:
Kommer med nya kärran antagligen smile

Vafan har du köpt nudå? Eller menar du supran? smile

BMW/Alpina - Only the best is good enough
Mitsubishi EVO IX "RalliArt" (2006)
fanimej
10 juli 2012 · 182 Inlägg

JHarnborg skrev:

fanimej skrev:
Kommer med nya kärran antagligen smile

Vafan har du köpt nudå? Eller menar du supran? smile

Inte supran, det får du se wink

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
eriksson84
10 juli 2012 · 1 312 Inlägg

jag kommer troligen och tänkte ta med mig termlab och köra fria mätningar för den som kan vara intressera av att mäta sitt ljud system..

Ljudbutiken.nu
MeepMeep Finraggare
10 juli 2012 · 2 381 Inlägg

I vilken ända av parkeringen kommer ni stå så vi som vill snacka skit kan höra varandra och hur våra motorer låter? smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Goldfinger_86
10 juli 2012 · 91 Inlägg

Ses där!

Saab 9-5 2.0t "Aggressiv" (1998)
eriksson84
10 juli 2012 · 1 312 Inlägg

kameramannen skrev:
I vilken ända av parkeringen kommer ni stå så vi som vill snacka skit kan höra varandra och hur våra motorer låter? smile

ingen aning.. där det finns plats.. smile

Ljudbutiken.nu
fanimej
11 juli 2012 · 182 Inlägg

eriksson84 skrev:

kameramannen skrev:
I vilken ända av parkeringen kommer ni stå så vi som vill snacka skit kan höra varandra och hur våra motorer låter? smile

ingen aning.. där det finns plats.. smile

Du menar överallt? Där ni som spelar ljud brukar stå.. Oerhört störande att lyssna på ljudbilar överallt. I varierande kvalité på byggena men alla ska tydligen spela så högt man kan utan tanke på att alla kanske inte går på bilträff för att lyssna på dunkadunkamusik.

Detta är inte riktat till dig enbart, jag känner bara att jag måste gnälla av mig lite.

Audi 100 Turbo Quattro "20v AAN" (1987)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
11 juli 2012 · 5 092 Inlägg

fanimej skrev:

eriksson84 skrev:

kameramannen skrev:
I vilken ända av parkeringen kommer ni stå så vi som vill snacka skit kan höra varandra och hur våra motorer låter? smile

ingen aning.. där det finns plats.. smile

Du menar överallt? Där ni som spelar ljud brukar stå.. Oerhört störande att lyssna på ljudbilar överallt. I varierande kvalité på byggena men alla ska tydligen spela så högt man kan utan tanke på att alla kanske inte går på bilträff för att lyssna på dunkadunkamusik.

Detta är inte riktat till dig enbart, jag känner bara att jag måste gnälla av mig lite.

billjud lite överallt, motorer som varvas lite överallt, fyllon lite överallt, folk som burnar lite överallt. Lite svårt att ha en offentlig träff och ställa fyllona i ett hörn, dom som spelar i ett hörn, och dom som gasar i ett hörn. tongue

Förstår absolut vad du menar men kommer troligtvis aldrig gå att "ordna" något av alla dessa kategorier. man får nog leva med allt detta om man inte stannar hemma då,, men hur kul är det tongue Allas byggen låter olika, allas motorer låter olika osv osv, ska väll vara en mer organiserad träff/utställning om man vill få allt detta lite mer placerat än vad det är på en stor parkeringsträff. fast tycker personligen att denna spridning är precis så man vill ha en sån här träff för att få rätt stämning smile

kanske kom bort mig lite nu men man får väll ha lite överseende med att klockan är 03 snart..

MeepMeep Finraggare
11 juli 2012 · 2 381 Inlägg

Alltså det är helt okej att spela en låt eller två. Men att stå från 20.00 till 23.30 konstant malande någon menlös popdiscoskit - då blir jag rabiat.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
stahrre
11 juli 2012 · 37 Inlägg

Kommer förbi och bjuder på lite rök som vanligt.

Volvo v70 2,4t "Brukis" (2002)
Volvo 740 Turbo "557Whp 695Whp" (1988)
olivernilsson Den med lägst bil vinner
11 juli 2012 · 617 Inlägg

Kömmer smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
HereComesTrouble Livsnjutare
11 juli 2012 · 1 707 Inlägg

kameramannen skrev:
Alltså det är helt okej att spela en låt eller två. Men att stå från 20.00 till 23.30 konstant malande någon menlös popdiscoskit - då blir jag rabiat.

Varför inte bara ordna en hörna för oss så som slipper lyssna på skiten och koncentrera oss på motorer istället?

Avspärrningsband så är det fixat :p

Kenny90
11 juli 2012 · 19 Inlägg

Kommer förbi med Golfen smile

Volkswagen Golf Mk2 "Open Air" (1992)
Sweet_Shadow
12 juli 2012 · 103 Inlägg

Kommer förmodligen  smile

jockeiz
13 juli 2012 · 98 Inlägg

kommer

Volkswagen Caddy "Green Machine" (2006)
Myller
14 juli 2012 · 104 Inlägg

Självklart dyker man förbi med V70in.

vwvento93
14 juli 2012 · 68 Inlägg

Låter kul! Campade där under power meet men lämnade då givetvis venton hemma wink är de bara träff eller utställning oxå? Vad sker under kvällen? Vi kommer iaf med venton! Får se om vi tar med nån av dom andra bilarna oxå kanske!

Volkswagen Golf Mk2 Manhattan "Vinterbilen" (1990)
Volkswagen Vento "Venton" (1993)
Scoore
14 juli 2012 · 829 Inlägg

Får nog avboka min vistelse dit,då jag inte får ordning på s13... Förbannelse!

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Weepy
14 juli 2012 · 124 Inlägg

Ses där! :-)

jenze
14 juli 2012 · 18 Inlägg

Kommer!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang