Vilka importfirmor är det som gäller i dagens läge?

MKarlsson Tunnelmaster
3 juli 2012 · 348 Inlägg

Det dyker upp nya hela tiden, vilka ska man passa sig för och vilka levererar bra saker fortfarande?

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771
Woojen
3 juli 2012 · 1 101 Inlägg

Tror många firmor gör ett bra jobb men har hört extremt mycket gott om Superior imports

http://main.superiorimports.se/

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Audi_powah
3 juli 2012 · 1 515 Inlägg

Japcity lät nog vara den absolut bästa, googla och du hittar bara positiva svar om de iaf. Stort utbud, kända, riktigt duktiga och bra folk att ha och göra med smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
MKarlsson Tunnelmaster
4 juli 2012 · 348 Inlägg

Tack för tipsen.

Har hittat två bilar, den ena står hos Extreme Auto Center i Sävsjö, en firma jag inte hört något om.
Den andra står hos European Sports Car, finns det det bara ris om dom?

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771
Woojen
4 juli 2012 · 1 101 Inlägg

MKarlsson skrev:
Tack för tipsen.

Har hittat två bilar, den ena står hos Extreme Auto Center i Sävsjö, en firma jag inte hört något om.
Den andra står hos European Sports Car, finns det det bara ris om dom?

Har aldrig haft med något av dom å göra, det ända jag sett från bägge är massa blocket annonser.

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
peter_1976 JDM
4 juli 2012 · 2 201 Inlägg

Bästa o bästa är svårt o säga om inte omöjligt.
Jag har köp min av Superior Imports o är nöjd med servicen där. sen beror det givetvis vilken typ av bil du är intresserad av. Eftersom både dessafirmor handlaer om japs. Vad jag förståty såtar japcity sina bilar från england medan Superior tar dom direkt från japan

Grottan TMR|Team Moisty Racing
4 juli 2012 · 73 Inlägg

JAg köpte min bil från S Quality Auto Imports i Åkersberga, supertrevlig kille som äger det, han fixar ALLT du vill ha på bilen eller till bilen innan den anländer.

Enkla att ha åh göra med, ring och kolla med han!

//G

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Toyota Supra MKIV TT 6V Manuell "Moisty Top Secret Widebody" (1996)
pzymon egen företagare
5 december 2012 · 630 Inlägg

Extreme Auto Center är helt värdelösa.
hade en kompis som köpte sin S15 därifrån den fick han lämna tillbaka trots att dom hade den i 1,5 ÅR längre än vad som var sagt.
jag köpte min R34 GTT den fick jag såld innan alla fel var åtgärdade. den nuvarande ägaren upplyste mig även om att felet in var det som var sagt från Hampus på AEC.
en annan kompis köpte sin R32 GTR genom dessa. även denna var det fel på. fel som ESC fick åtgärda.

en garaget.org kompis köpte sin R33 GTS-T genom dessa och fick också problem.

jag kan gå in närmre på alla dessa fall för den som vill veta.

dom har också kronofogden efter sig, därför har dom svårt att beställa hem grejer och kräver förskottsbetalning osv... (sist jag hörde något)

Weepy
5 december 2012 · 124 Inlägg

Jag köpte min gamla evo 8a från ESC i Älmhult. Inga direkta konstigheter och bilen rullade på felfritt i min ägo. Dom håller relativt höga priser men det lilla jag hade med dom att göra var positivt.
Om du köper en högerstyrd bil tänk på att lyktorna inte är anpassade för högertrafik..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang