Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #2 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 15 Sept

Darkus
20 augusti 2012 ·

Haha..

Darkus
27 augusti 2012 ·

Får samma svar av folk som av silicon bruttorna med ank läpparna på krogen när jag är riktigt full..näää..men bara lite??...nääää.

Sorry folks. Tro inte vi blir så många i samåkningen denna gång. MEn inte hänger ja läpp för dä int. Jag är övertygad om att vi kommer ha en riktigt härlig dag ändå den 15 sept. Men proppat av stiliga bmw bilar på plats i E-tuna.

Mfive
27 augusti 2012 · 1 393 Inlägg

Som sagt, ni blir nog fler då M-Å-N-G-A inte är medlemmar här. smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
Darkus
2 september 2012 ·

Taggad som fn nu. Bara 2 veckor kvar. Beställd lite krims krams från den välkända firman så vi få se om ja får det innan. Är redo ändå. Ska bli GREAAATTe

Head
2 september 2012 · 52 Inlägg

Har spenderat nästan hela helgen med att lacka bromsoken och naven, blev klar nu smile Har tvättat luftfiltrerna som ska monteras innan träffen också.

Sen letar jag efter längre bultar än orginal bultarna(har 10mm spacersplattor som jag tänkte slänga på bilen) Vart köper man det?

Darkus
2 september 2012 ·

däck firman mitt emot bilprovningen..vänta

Darkus
2 september 2012 ·

Däckteam heter dom

Darkus
2 september 2012 ·

Kan även finnas på Biltema. Men då måste du veta vad det är för gäng. Bäst är hos däckteam

Head
2 september 2012 · 52 Inlägg

Ah smart smile Åker dit imorrn, jobbar ju bara ett par hundra meter därifrån.

Darkus
2 september 2012 ·

Jag med smile

Darkus
3 september 2012 ·

Var såå nära på att det gick åt helvete idag med bimmern så nu tänker jag inte röra den förrän den 15 sept.

Head
3 september 2012 · 52 Inlägg

Bultar handlade smile Nu sitter det 10mm Spacers bak. Blev sjukt bra!

Darkus
5 september 2012 ·

Någon som har lust att åka först i karavanen??

ffroojd
5 september 2012 · 48 Inlägg

kommer nog med 3-4 bilar iaf smile

Darkus
5 september 2012 ·

Härligt. Nån av er som vill åka först?? 

ffroojd skrev:
kommer nog med 3-4 bilar iaf smile

Darkus
5 september 2012 ·

Är det ingen som vill så kan jag göra det men ja måste eventuellt droppa av en unge i rondellen vid Sala där vid svänger mot Västerås. Hela högen kanske int vill vara med på det. Så fall kommer jag ikapp er sen i Västerås vid stället där vi ska fika å tar över igen.

Om ingen vill alltså åka först hela vägen.

Head
5 september 2012 · 52 Inlägg

jag kan åka först smile inga problem, slår fast farthållaren bara så rullar vi på. Kommer gå lagligt då i hastighet. Men det kan vi väll lösa där på morgonen?

Är det tänkt att vi ska stanna på något annat ställe än sist? Eller är det rakspåret till den parkeringen där vi mötte upp Västerås gänget?

ffroojd
5 september 2012 · 48 Inlägg

Störst för så om du ändrar dig kan ju 7-serien få leda gänget smile

Head skrev:
jag kan åka först smile inga problem, slår fast farthållaren bara så rullar vi på. Kommer gå lagligt då i hastighet. Men det kan vi väll lösa där på morgonen?

Är det tänkt att vi ska stanna på något annat ställe än sist? Eller är det rakspåret till den parkeringen där vi mötte upp Västerås gänget?

Head
5 september 2012 · 52 Inlägg

Jag ligger gärna tvåa typ det är skönast, då slår jag i radarfarthållarn och glider med bakom dig smile

ffroojd
5 september 2012 · 48 Inlägg

hä lösä sää hoppas på att få prov starta bilen i helgen iaf få se om jag ens kan åka i min ner hehe smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang