Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #2 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 15 Sept

Darkus
5 juli 2012 ·

Dax igen big_smile

BIMMERS OF SWEDENs TRÄFF #2, 2012, LÖRDAGEN DEN 15 SEPTEMBER PÅ ESKILSTUNA MOTORSTADION.

Årets första träff i maj, hade över 450 stycken besökande BMW, vilket gjorde den till en av de största BMW-träffarna i EUROPA. Till och med tidningen Bilsport var där och gjorde ett reportage.
Liten film från den träffen för er som int var där å är lite nyfikna...                                                               



Så vad du än gör, missa INTE träff #2!!

O.B.S.  Samlingsplats samma som förra året.Mötesplats : Borlänge Kupolen, parkeringen vid BRL.

Fulltankade och klara. SAMLING kl: 06:50 Avgång Kl:07:00. Då är vi ungefär vid träffen Kl.10:00. Lagom tid.

Karavanen kommer gå via rv 70..start BORLÄNGE, SÄTER, HEDEMORA, AVESTA, SALA, VÄSTERÅS, Slutdestination Eskilstuna Motorstadium.

Det blir ett litet kaffestopp å matstopp i Västerås.

Dom som bor efter vägen och vill med, är det bara ställa er efter rv 70 och hänga på i ledet när karavanen åker förbi.

Mer info om träffen och vad som gäller hittar ni HÄR

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=249832

Tänk nu på att håll avstånd till framförvarande bil i karavanen å kör lungt så ska ni se att det det där kommer bli en helt Wooonderbar dag fullt med grymma Bmw:s cool

Senast redigerat av Darkus (17 juli 2012)

Donnief
6 juli 2012 · 14 Inlägg

Ställer mig vid r70 redan nu så man inte missare wink

GMC Sierra Classic "Gonzo express" (1977)
Darkus
6 juli 2012 ·

wink...rädd du få vänta ett tag Donnief

Kennie-e -Maskulinism-Media-
7 juli 2012 · 96 Inlägg

Donnief skrev:
Ställer mig vid r70 redan nu så man inte missare wink

+1!big_smile

Mina bil filmer: Maskulinism - Media
Head
10 juli 2012 · 52 Inlägg

kommer vi köra något kaffe stopp på vägen? lämplig mack vid Västerås?

Darkus
11 juli 2012 ·

Okq8 macken/Mcdonalds när man svänger av vid väg 66 Surahammarsvägen sen Hallsta Gårdsgata. Det var samlarplats för västerås samåkning förra året. Där finns det lite plats åxå. Ett förslag

ffroojd
11 juli 2012 · 48 Inlägg

Åker väl med denna gång också då!

Darkus
11 juli 2012 ·

big_smile
Lite ändrat från förra samåkningen vi gjorde. Och jag är int med denna gång så förhoppningsvis går det bättre smile

ffroojd skrev:
Åker väl med denna gång också då!

Darkus
17 juli 2012 ·

OBS...ändrar samlingspunkten för ingen visat intresse från norra Dalarna. Så då kör vi samma samlingspunkt som förra året. Start Borlänge..Vid Kupolens parkering intill BRL

Head
17 juli 2012 · 52 Inlägg

okej, det låter bra.

SubmergedPotato Nullzwei!
30 juli 2012 · 60 Inlägg

Denna gång SKA jag med. Och det blir med cabben!

Volvo 164 "Pappas" (1973)
Volkswagen EOS "Airlift Performance" (2007)
Darkus
30 juli 2012 ·

big_smile Stilig den. Du är välkommen med.

ForcedInduced skrev:
Denna gång SKA jag med. Och det blir med cabben!

Mfive
2 augusti 2012 · 1 393 Inlägg

Ni som tänkt samåka härifrån, skriv gärna upp er så vi får ett ungefärligt tal på hur många som åker (vet att många inte skriver, utan bara kommer till samåkningen).

Please do it!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Darkus
8 augusti 2012 ·

Lite mer än en månad kvar...någon som är längtar till träffen??
I DO

Head
8 augusti 2012 · 52 Inlägg

Ja! Men det är så mycket som jag vill ha gjort på bilen innan dess smile Fick tillbaks den från lackbehandligen idag. Sen vill jag hinna skaffa nya baklyktor, lacka om diffusorn, lacka om interiör listerna osv osv. Blir nog svårt att få till allt tills dess.

Darkus
8 augusti 2012 ·

Samma här. Vi få gneta på. Vi har lite mer än en månad kvar. Håller på att monterar nya coilovers och så måst ja få den igenom besiktningen en gång till.
Få jag inte bilen igenom besiktningen kommer jag få storbryt. Besiktnings gubbar kommer flyga över Borlänge som vantar.

Head
8 augusti 2012 · 52 Inlägg

Hahaha, ja jag såg att du hade fått hem coilovers är med i facebook gruppen och har börjat följt den slaviskt smile

Darkus
8 augusti 2012 ·

smile Har varit med där ett bra tag nu. Bomma dom 2 första träffarna. Men varit med där sen dess.

Mfive
8 augusti 2012 · 1 393 Inlägg

Helt stört aktivitet i Facebookgruppen!! Finns ingen motsvarighet, vilket är glädjande för oss!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Darkus
8 augusti 2012 ·

Räknar på att vi blir 4-5 bilar iaff från Borlänge än så länge. Vi få väl se om dom kommer från Mora, Falun och Rättvik även denna gång. Kanske 10-15 bilar om vi har tur.

Åxå är det många som int anmäler att dom kommer eller åxå åker folk dit direkt tro ja.
Hur många var vi förra gången?? Runt 30-35 st??
Var kanske lite för många. Jag har då int ragga lika mycket bilar som vid förra träffen.
Lagomt är bäst. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang