Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #2 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 15 Sept

Darkus
5 september 2012 ·

Utmärkt  smile   Där är bäst vi håller laglig fart. Vi får prata mer på morgonen där sen.

Vi kommer int åka med Västerås gänget denna gång.
Tänkt att vi ska stanna i Västerås, på avfarten mot väg 66, där man svänger av mot ludvika. Där ligger en mcdonalds å en bensinmack ligger. Bredvid Bauhaus. Där blir det en liten fika paus och lite mat om nån vill äta sen far vi iväg mot träffen.
Så slipper vi komma fram hungriga. För det brukar va sån kö till maten när vi kommer fram.

Senast redigerat av Darkus (5 september 2012)

Darkus
7 september 2012 ·

Bara 1 vecka kvar från imorrn smile

Head
7 september 2012 · 52 Inlägg

Darkus det blir super! Japp bara en vecka kvar smile Det ska firas ikväll med en nyinhandlad Whiskey. Fast först ska bilen tvättas och göras fin

Darkus
7 september 2012 ·

Det blir hel suveränt Head. Lyckades få paket idag från det välkända företaget som säljer bmw delar å döm av min förvåning så lyckade dom faktist med att skicka delarna fortare än va ja trodde denna gång. Dom glimmar till ibland. Så nu ska ner till affären å hämta dom delarna å så ut i garaget å montera dom.

AlRydberg
10 september 2012 · 70 Inlägg

jag blir med , ska försöka hinna upp till borlänge från ludvika, annars får jag köra i fatt smile

Darkus
10 september 2012 ·

Du är välkommen.  smile 
Ja kör sist så det är bara köra förbi mej om du int har hunnit på oss vid kupolen. Ska plocka upp folk på vägen så ja måste svänga av lite varstans.

Head
10 september 2012 · 52 Inlägg

Börjar bli riktigt taggad! Bara 5 dagar kvar smile Nya insuget ska monteras i veckan bara sen tvätta bilen ett par gånger så den är ren och fin.

Darkus
10 september 2012 ·

Ja väntar på svar från Andy_B. Få se om ja får köpa hans hjul. Inväntar röda diod lampor för baklyktorna som ja måst mörka mer. Dom va ju för gräsliga.

wipin
11 september 2012 · 33 Inlägg

Jag är med även denna gång, fast inte i samma bil som förra gången smile

Darkus
11 september 2012 ·

big_smile Härligt. Va har du för bmw nudå??

wipin skrev:
Jag är med även denna gång, fast inte i samma bil som förra gången smile

Darkus
11 september 2012 ·

Hä sket sej för mej med hjulen. Ja få åka på mina jäddra balong däck den här gången å.

wipin
12 september 2012 · 33 Inlägg

Darkus skrev:
big_smile Härligt. Va har du för bmw nudå??

Förhoppningsvis hinner jag köpa en E38a innan helgen!

Annars blir det en E36a som är måttligt kebabstylad "vinterbilen"... Men det är ju i alla fall en BMW smile

Mfive
12 september 2012 · 1 393 Inlägg

Köööööör!!

Kolla träfftråden om en stund... smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
Head
12 september 2012 · 52 Inlägg

Fixade hjulputs idag! Imorgon och på fredag ska det tvättas, ska tvätta ur hjulhusen och underrede med svamp på bilen smile

Ska även smöjra in hjulusen så det är blankt,rent och fint. Detta börja gå till överdrift.

Kollade på en e36a idag som aldrig har sett vinter och knappt regn och blir svampad under vid tvätt! Jävlar va sugen man blev på att hålla puts på bilen.

Mfive
12 september 2012 · 1 393 Inlägg

Underbart! Vilket engagemang inför träffen!

Bra jobbat!

CEO @ Bimmers Of Sweden
Ippe92
13 september 2012 · 8 Inlägg

Idags byts det ut lite grejjer till bmwn! och sen en hjulinstäälning på det sen är det bara en tvätt kvar innan den är "redo"
Skulle ju hellst villa hinna fixa rosten men men, det blir senare

BMW e36 325IA Coupé "Das Gon" (1995)
Mfive
13 september 2012 · 1 393 Inlägg

Låter bra!!

Vintern är ju lång, så då får du göra det sistnämnda! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden
Head
13 september 2012 · 52 Inlägg

Nu börjar det närma sig smile Dock så gick en Xenon lampa sönder på bilen igår sad Så nu är jag halv blind

Darkus
13 september 2012 ·

Ligger med feber. Bara hålla alla tummarna att jag blir frisk före Lördagen.

Kennie-e -Maskulinism-Media-
14 september 2012 · 96 Inlägg

Darkus skrev:
Ligger med feber. Bara hålla alla tummarna att jag blir frisk före Lördagen.

Det är du inte ensam om! men börjar ordna uppsig!

Mina bil filmer: Maskulinism - Media
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang