Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #2 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 15 Sept

ffroojd
14 september 2012 · 48 Inlägg

och jag fick igång bimmern igår så jag åker nog men en kompis istället vill nog köra den lite mer här hemma så man ser den funkar tongue

Darkus
14 september 2012 ·

Var det insugnings membranet??

ffroojd skrev:
och jag fick igång bimmern igår så jag åker nog men en kompis istället vill nog köra den lite mer här hemma så man ser den funkar tongue

Darkus
14 september 2012 ·

Ja få nog tryck i mej några redbull så ja örkä med den hä träffen ja. KRyper på knänen nu efter veckans arbete, varit ensam på verkstaden å smäckfullt med jobb, å så har ja int gjort allt hemma än som jag måste göra innan jag åker imorrn.
Tvätta bilen skiter ja i. Den blir säkert skitig på vägen ner ändå. Annars tvättar jag den ikväll om ja orkar å tid finns.

Vi syns imorrn.

QenZi skrev:

Darkus skrev:
Ligger med feber. Bara hålla alla tummarna att jag blir frisk före Lördagen.

Det är du inte ensam om! men börjar ordna uppsig!

Darkus
14 september 2012 ·

Vi syns imorrn ni som ska träffas vid Kupolen parkering. Mittemot BRL.

Ja ä den lille fete gubben som är rakad på huvudet å har massö med ärr, å ser ut som en galen biker. Har varit en men utseendet verkar sitta kvar.

Glöm int klockan 07.00 far vi först mot Västerås där det blir en fika/mat paus vid Donken och Ok macken, sen till träffen.

Å HÅLL AVSTÅNDET TILL FRAMFÖRVARANDE Å VAR UPPMÄRKSAM. Så det int blir nå tråkiga smällar igen.
För helt plötsligt kan karavanen stå stilla å då gäller det att vara med å ha avståndet på sin sida.

Ippe92
14 september 2012 · 8 Inlägg

Det låter fint! då syns vi där imorgon bitti fick med mig en 1M som ja åker upp med

BMW e36 325IA Coupé "Das Gon" (1995)
Head
14 september 2012 · 52 Inlägg

Blir jäkligt trevligt! har spenderat kvällen med att tvätta,tvätta,tvätta och putsa lite mer på bilen smile Syns om ett par timmar smile

Darkus
15 september 2012 ·

Tackar Henrik för du låg först till Västerås. Du skötte det bra.
Tackar även ni som var med i karavanen. Ni gjord färden ner helt underbar.  Låg sist i kön å bara njöt.
Var det nått ni villa ändrat på så häv ur er ba. Så få ja ändra på det till nästa gång.

ffroojd
15 september 2012 · 48 Inlägg

Darkus skrev:
Var det insugnings membranet??

ffroojd skrev:
och jag fick igång bimmern igår så jag åker nog men en kompis istället vill nog köra den lite mer här hemma så man ser den funkar tongue

nej bildemonteringen hade tagit bort röret som går under insuget så jag märkte inte de förens jag byt membranet men nu går den som den ska bara lite finjusteringar kvar synd nog han jag inte klart innan träffen hmm så jag åkte med i kompisen silvriga e38 istället smile

Kennie-e -Maskulinism-Media-
17 september 2012 · 96 Inlägg

Tänkte iom att ni använt min film från första träffen, så kommer här andra oxåwink
http://www.youtube.com/watch?v=tg1DXL3vCj0

Mina bil filmer: Maskulinism - Media
BMW 323i E30 "Dr.Schrick 2.3L" (1989)
BMW E30 "SmutsTurbo" (1989)
BMW M535i E28 "Barnfind" (1987)
Darkus
17 september 2012 ·

Bäst som vanligt QenZi big_smile 

QenZi skrev:
Tänkte iom att ni använt min film från första träffen, så kommer här andra oxåwink
http://www.youtube.com/watch?v=tg1DXL3vCj0

Kennie-e -Maskulinism-Media-
18 september 2012 · 96 Inlägg

Darkus skrev:
Bäst som vanligt QenZi big_smile 

QenZi skrev:
Tänkte iom att ni använt min film från första träffen, så kommer här andra oxåwink
http://www.youtube.com/watch?v=tg1DXL3vCj0

Tackar och bockar! ;D

Mina bil filmer: Maskulinism - Media
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang