Inför: Linköpingsträffen #4 28/7 -12

syabo
16 juli 2012 · 1 278 Inlägg

jessicas skrev:

Mace_cool skrev:
Det kommer inte bli tjafs med tanke på den där stance träffen som är samma datum och som samma ställe?

Dumt o lägga på det datumet, när lkpg träffarna varit sista lör i månaden detta år. Själv tycker jag det va bättre när det var andra lördagen i månaden! "på tal pm inget" :p
Men de på stance träffen kanske nöjer sig med 1h själva smile

Tror att det var planerat av Alex att lägga det på samma datum, han är alltid på lkpg träffarna så det är lugnt..

Street Knight
Puffen92 DinoSaurie
16 juli 2012 · 216 Inlägg

syabo skrev:

jessicas skrev:

Mace_cool skrev:
Det kommer inte bli tjafs med tanke på den där stance träffen som är samma datum och som samma ställe?

Dumt o lägga på det datumet, när lkpg träffarna varit sista lör i månaden detta år. Själv tycker jag det va bättre när det var andra lördagen i månaden! "på tal pm inget" :p
Men de på stance träffen kanske nöjer sig med 1h själva smile

Tror att det var planerat av Alex att lägga det på samma datum, han är alltid på lkpg träffarna så det är lugnt..

jaa..nått borde dem ha i baktanken allafall."bilträff + bilträff = större bilträff" typ

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
VolvoBrud89
16 juli 2012 · 111 Inlägg

Dyker upp med min bil om han vill starta och bakaxeln är hel wink eller om man åker soth*ran in wink !
Självklart kommer teamet vara med !

Får se om det går åt några däck smile !

"Driv it, like you hate it ! ;)
Izkoo
16 juli 2012 · 131 Inlägg

Jag kommer o kikar förbi wink

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
SylvesterStallone
16 juli 2012 · 1 433 Inlägg

brukar vara på Norrk och varit på Link en gång tror det var den första gången, helt klart värt det tycker den var mkt bättre än MOM , för att det var drifting precis där alla andra står och lite aktiviteter inte bara stå där och kolla på bilar som står still i 6 timmar smile så personen som frågade om det var värt att åka från jönköping - gört (om det är bra väder) smile

BMW 730D (2005)
Gustav-91
16 juli 2012 · 126 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
brukar vara på Norrk och varit på Link en gång tror det var den första gången, helt klart värt det tycker den var mkt bättre än MOM , för att det var drifting precis där alla andra står och lite aktiviteter inte bara stå där och kolla på bilar som står still i 6 timmar smile så personen som frågade om det var värt att åka från jönköping - gört (om det är bra väder) smile

det låter jävligt gött, klart ja kommer:)

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
volvo_740b
16 juli 2012 · 154 Inlägg

ska nog kunna komma, man kan ju inte missa detta

PP-RACING
16 juli 2012 · 3 Inlägg

Jag dyker upp med nytt utseende på volvon smile

jessicas
16 juli 2012 · 68 Inlägg

syabo skrev:

jessicas skrev:

Mace_cool skrev:
Det kommer inte bli tjafs med tanke på den där stance träffen som är samma datum och som samma ställe?

Dumt o lägga på det datumet, när lkpg träffarna varit sista lör i månaden detta år. Själv tycker jag det va bättre när det var andra lördagen i månaden! "på tal pm inget" :p
Men de på stance träffen kanske nöjer sig med 1h själva smile

Tror att det var planerat av Alex att lägga det på samma datum, han är alltid på lkpg träffarna så det är lugnt..

Ja då så smile

R_Ekbladh
17 juli 2012 · 11 Inlägg

Gustav-91 skrev:
Är det värt och åka upp? hur har de varit de andra gångerna:)?

ja tkr vi åker upp dit öhrn. de ja pratat me som vatt där innan har sagt att de vatt riktigt bra. har själv inte varit där än men vill dit smile

Mickius
17 juli 2012 · 4 670 Inlägg

Klart ni alla ska komma! Tycker denna träff blivit Östergötlands bästa träff nu för tiden!

Puffen92 DinoSaurie
17 juli 2012 · 216 Inlägg

mickius skrev:
Klart ni alla ska komma! Tycker denna träff blivit Östergötlands bästa träff nu för tiden!

+1 on dat!

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
T-Andersson
17 juli 2012 · 347 Inlägg

Kunde inte komma på förra..Så ska värkligen försöka på denna! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Gustav-91
17 juli 2012 · 126 Inlägg

R_Ekbladh skrev:

Gustav-91 skrev:
Är det värt och åka upp? hur har de varit de andra gångerna:)?

ja tkr vi åker upp dit öhrn. de ja pratat me som vatt där innan har sagt att de vatt riktigt bra. har själv inte varit där än men vill dit smile

Då ska vi dit, kommer bli helt awesome:))

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
_PiggePitt_
17 juli 2012 · 8 Inlägg

Kommer smile

Audi A6 (2006)
Volvo 945 2,3 Gl "Bonden" (1992)
Volkswagen Lupo "Smurfen" (2000)
AmneLL
17 juli 2012 · 147 Inlägg

Kommer smile Lkpg har verkligen levererat detta år imo!

/ / amneLL
R_Ekbladh
17 juli 2012 · 11 Inlägg

Gustav-91 skrev:

R_Ekbladh skrev:

Gustav-91 skrev:
Är det värt och åka upp? hur har de varit de andra gångerna:)?

ja tkr vi åker upp dit öhrn. de ja pratat me som vatt där innan har sagt att de vatt riktigt bra. har själv inte varit där än men vill dit smile

Då ska vi dit, kommer bli helt awesome:))

låter bra de:) vi hörs om de nästa vecka:)

Izkoo
17 juli 2012 · 131 Inlägg

Kom fram och hälsa på mig då tongue

_PiggePitt_ skrev:
Kommer smile

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
patrik90j
17 juli 2012 · 847 Inlägg

Kommer smile

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
Volvo_74o
18 juli 2012 · 108 Inlägg

har fått förhinder alla andra gånger men denna gången ska jag allt komma på träffen smile

Chrysler New yorker "Big green" (1966)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang