5322
Sök

Porjekt: Stance blacked knight

hänt otroligt mycket med bilen på sista tiden In och kolla vetja,

116 228 Visningar
Uppdaterades senast 4 december 2018
322 Inlägg
7 februari 2013
Trådstartare
Figgaro skrev:
Blir bra dedär big_smile

Det kommber bli strand tennis racketar De-lux smile

Tack figgaro:)

Haha jaa skulle faktiskt kunna vara det;) fast kallar dom EXTREM wink hahah!

Sponsor: Grunt.se
Sponsor: Stanceit.se
Sponsor: Carsound.se
Sponsor: Ks-Carstyling

174 Inlägg
8 februari 2013
Keep up the good work! Ska bli skoj att se hur stolarna blir.

Och jag gissar på att det är någon mall till dragöglor? big_smile

Högerregeln, för dig som vill dö med vetskapen om att du hade rätt.

322 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
Wabbzen skrev:
Keep up the good work! Ska bli skoj att se hur stolarna blir.

Och jag gissar på att det är någon mall till dragöglor? big_smile

Det ska jag göra webbzen! Jaa det tycker jag oxå:)
Jaa det är det faktiskt smile) men ska nog kanske beställa ett par ill rosa sen ändå wink

322 Inlägg
8 februari 2013
Trådstartare
Fick precis besked om att min bil inte blir antagen till elmia tråkigt nog sad

215 Inlägg
8 februari 2013
ForReal skrev:

fasen vad tråkigt sad men tappa inte glöden för det kämpa på !! big_smile

322 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
__macke__ skrev:
ForReal skrev:

Jaa verkligen! ABSOLUT INTE? den kommer nog sitta kvar ett bra tag. möjligtvis tills man dör big_smile

215 Inlägg
9 februari 2013
ForReal skrev:
__macke__ skrev:
ForReal skrev:

Jaa verkligen! ABSOLUT INTE? den kommer nog sitta kvar ett bra tag. möjligtvis tills man dör big_smile

vad bra hur gåre med ljud bygget då klar snart ? big_smile haha lite intresserad utav hur det ser ut big_smile

322 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
__macke__ skrev:
ForReal skrev:
__macke__ skrev:

vad bra hur gåre med ljud bygget då klar snart ? big_smile haha lite intresserad utav hur det ser ut big_smile

Jaa ska påbörja andra läggningen av glasfiber matta i morgon faktiskt:) efter det blir det spackling osv. Sen är ju även alla batterier kopplade osv smile

322 Inlägg
11 februari 2013
Trådstartare
UPDATE 2013-02-11

bilen ska vara klar för flockning och lackning den 20e februari så nu händer det grejer wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-39fa7ce9d94e5ca78d882829e65b62d7.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-dfa6fb754cc3377098335d17b0fae4eb.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-4912e164a2e88818fd87f82e9025ebcc.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-f7c6aa4dc2d340ecf69ff91b7c7a69d8.jpg

Allt för idag.. Mer bilder på Gatbilar.se big_smile

Herr
851 Inlägg
11 februari 2013
Vågat att plasta in batterierna... Jag skulle i alla fall försöka fått till en lucka så det går att komma åt i fall att... ja vad som... man vet alldrig när man måste komma åt

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

555 Inlägg
11 februari 2013

Sjysst mussepig tyg som grund för plastningen haha!

Vad tycker du om tyget från grunt, fungerar bra eller? (Du kanske är lite partisk i frågan men iaf )

Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan.
PassionForCars.org
robin@passionforcars.org

322 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
shidapu skrev:
Vågat att plasta in batterierna... Jag skulle i alla fall försöka fått till en lucka så det går att komma åt i fall att... ja vad som... man vet alldrig när man måste komma åt

Jaa det är ganska vågat eller hur wink
Kan ju berätta att det kommer en lucka med plexiglas framför batterierna i alla fall smile

322 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
Wonderboy_ skrev:

Sjysst mussepig tyg som grund för plastningen haha!

Vad tycker du om tyget från grunt, fungerar bra eller? (Du kanske är lite partisk i frågan men iaf )

Hahah jaa verkligen! tyget innan var ju hjärtan på, det var ju fint det med!

Jag måste säga att det är sjukt bra.. Inte jag sommar jobbar med tygerna osv men vart hemma och dragit i det osv och måste säga att det är 100% att det kommer vara snyggt och slit tåligt! big_smile

322 Inlägg
12 februari 2013
Trådstartare
En kvälls updatering så här sent!

Vart 4 personer som slipade osv med baslåde bygget idag! kom riktigt långt så imorgon hoppas jag på ett färdig resultat. tack till Bl,a (Coffzoor) här på garaget för slip hjälpen
https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-4631ff0a65cbe2ebe148897e362f95dc.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-485a53bf8bf142971e20599a7ed8a944.jpg

allt för idag fokes smile

322 Inlägg
13 februari 2013
Trådstartare
LATE WORK UPDATE!

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-64679ec73f3422cc1ece984a2bdf552b.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/images/149/148412/148412-fc0bb828d48ce104d52568dee424d62d.jpg

är så trött så hade ingen lust att skriva massa, så ni får helt enkelt roa er med lite bilder;) godnatt!

3 Inlägg
18 februari 2013
Ser riktigt nice ut! Har själv erfarenhet av golf4an... har haft en v6 -00 som jag började bygga ut så smått med ljud smile
men de slutade tvärt en kall söndagsmorgon i slutet på augusti då jag fick kas i en rondell och la den på sidan nere på en åker. hmm saknar bilen som fan sad fick dock ut 13k mer i försäkring än vad jag gav för bilen tongue
Kör rundor i en skitt 944 nu som knappt kan hålla sig från att koka, men jag kan ta mig till jobb iaf.
får se vad de blir till sommarn, älskar att köra aggresivt och snabbt, men för tillfället känns de som de får bli nåt ljudbyggarvänligt wink

Prem satt, och håll tempot uppe fast att de blev trist med Elmia hmm lär ju ändå bli  uppvisningar där ute wink så du får allt visa dom va tackade nej till!! smile
Senast redigerat av VonJonssing (18 februari 2013)

102 Inlägg
19 februari 2013
VonJonssing skrev:
Ser riktigt nice ut! Har själv erfarenhet av golf4an... har haft en v6 -00 som jag började bygga ut så smått med ljud smile
men de slutade tvärt en kall söndagsmorgon i slutet på augusti då jag fick kas i en rondell och la den på sidan nere på en åker. hmm saknar bilen som fan sad fick dock ut 13k mer i försäkring än vad jag gav för bilen tongue
Kör rundor i en skitt 944 nu som knappt kan hålla sig från att koka, men jag kan ta mig till jobb iaf.
får se vad de blir till sommarn, älskar att köra aggresivt och snabbt, men för tillfället känns de som de får bli nåt ljudbyggarvänligt wink

Prem satt, och håll tempot uppe fast att de blev trist med Elmia hmm lär ju ändå bli  uppvisningar där ute wink så du får allt visa dom va tackade nej till!! smile

Mycket bra sagt! Håller med VonJonssing, kör på nu!smile

322 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
VonJonssing skrev:

Det lät inte alls roligt hmm

Tack för premien! Och tempot kan jag lova är upp i full bott!! Den är numera påväg för lackering, dock kommer nog flockningen bli efter elmia turen tyvärr. Kommer nog inte hinna med det som de ser ut nu hmm tack för den underbara kommentaren smile mvh

322 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
Xiipi skrev:
VonJonssing skrev:

Mycket bra sagt! Håller med VonJonssing, kör på nu!smile

Jag kör på för fulla muggar kommer upp bilder sen smile

Sök