turbonissarna skrev:
Helt jävla kär i din bil! Så jävla snygg och cleant stuk
Tack som fan, såna ord värmer!

myran skrev:
AFR 16 mellan 0-50 kpa mellan 2300-3500rpm och runt 30 graders tändning så löser du problemet. Om den fortfarande är törstig ligger problemet förmodligen i en tung vikt även kallad högerfot på någon form av pedal i kupen.

Det är den där jävla högerfoten som spelar in i spelet. Försökt mappa bort den, eller iaf flytta den till annan pedal, men förgäves

Så. Nu ska jag berätta om min dag grabbar.
10.47: Vaknar på soffan, dräggel i hela ansiktet.
10.59: Nybajsad, kaffet kokar och äggen ligger i stekpannan.
11.30: Ätit, och bestämmer mig för att stå upp mot nazisterna vi kallar Posten. Vet att mitt paket är ute för leverans, men till min gamla lägenhet där jag inte befinner mig. Har kommit på att dom flera gånger myglat med leveransen och skrivit "portkod", "ej hemma" osv. så beslutar att åka dit och sätta mig utanför, för att dom inte under några omständigheter ska kunna förneka mig njutelsen av att öppna ett paket och gå fucking bananas på bubbelplasten.
11.50: Vevar igång tjejbilen, sätter igång lite schysst musik medans den värmer upp sig, sedan spettas det.
12.00: Framme. Försöker sätta mig tillrätta i bilen, lite ont i ryggen efter att ha somnat på den pyttelilla soffan förregående kväll. Lite bajsnödig.
12.55: Ingen postbil har kommit förbi, uppdaterar febrilt postens hemsida för att se om dom uppdaterat med att dom varit och "försökt" leverera paketet. Nu väldigt bajsnödig, och även lite kissnödig.
13.45: Spelat ut alla spel på telefonen och varvat internet. Lyckats dämpa bajsnödigheten genom att smyga ur bilen fort som fan (för att inte missa eventuella postbilar) och kissa bakom ett staket.
15.15: POSTBILEN KOMMER!!!! Lyckats stoppa karln, och får mitt paket. Bajsnödigheten helt bortglömd, jag har uppnått nirvana, jag är lycklig. Paketet är på tok för stort för bilen, men vem bryr sig?
15.20: Landar. Tillbaka på jorden igen. Dags att öppna det förvånansvärt tunga paketet ute på trottoaren. Dör inombords. Har jag fått en jävla stupränna? Förstår ingenting. Sakta men säkert kommer sanningen smygandes på mig, paketet jag suttit och väntat på i dryga tre timmar är helt rätt paket, men med helt jävla fel innehåll..
Så, vad fick jag?
![http://imageshack.us/a/img823/4561/20130514225330.png]()
Ett stycke ekonomiplåt. Skitbra om man har rostig bil. Det har inte jag...
Håller på att lösa detaljerna med dom jag köpt sakerna igenom, och som det ser ut har jag rätt saker hemma i början av nästa vecka. Duktig pungspark var det iaf, men inget att hänga läpp för.
Nu blir det jobba i tre dagar, återkommer till nästa vecka med update på om jag fått hem rätt delar, och vad det faktiskt är... Fridens brothermandudes!