Inför: Realcar AutumnMeet Den 6:e Oktober Katrineholm

Flodis The MînÐfræk
20 september 2012 · 184 Inlägg

DanneSundin skrev:
Hur ser utställningsbilarna ut? Är alla i skitfint skick? Tänkte att det hade varit kul att få en liten bedömning "bara för att"... Eller är det pure utställning only? smile Mvh

Utställningsbilarna är i fint skick och håller måttet för att få ställa ut.

Om du har någon bil som du tycker är fin så släng iväg ett  anmälnings-formulär som du hittar i  högst upp där jag fört citerade denna tråd och senare får du vänta på ett svar via din E-mail om du är antagen eller inte.

Mvh flodis

DanneSundin
20 september 2012 · 682 Inlägg

Flodis skrev:

DanneSundin skrev:
Hur ser utställningsbilarna ut? Är alla i skitfint skick? Tänkte att det hade varit kul att få en liten bedömning "bara för att"... Eller är det pure utställning only? smile Mvh

Utställningsbilarna är i fint skick och håller måttet för att få ställa ut.

Om du har någon bil som du tycker är fin så släng iväg ett  anmälnings-formulär som du hittar i  högst upp där jag fört citerade denna tråd och senare får du vänta på ett svar via din E-mail om du är antagen eller inte.

Mvh flodis

Jo självklart kan man anmäla sig. Men inte direkt kul att komma med en bil man själv tycker är fin när alla andra är ombygda monsterbyggen. Mer så jag menade! Det är Imprezan jag tänker skulle vara kul att ställa ut, jag vet att jag inte kommer att få pris, men skulle vara kul att veta vad folk tycker!

Flodis The MînÐfræk
20 september 2012 · 184 Inlägg

DanneSundin skrev:

Flodis skrev:

DanneSundin skrev:
Hur ser utställningsbilarna ut? Är alla i skitfint skick? Tänkte att det hade varit kul att få en liten bedömning "bara för att"... Eller är det pure utställning only? smile Mvh

Utställningsbilarna är i fint skick och håller måttet för att få ställa ut.

Om du har någon bil som du tycker är fin så släng iväg ett  anmälnings-formulär som du hittar i  högst upp där jag fört citerade denna tråd och senare får du vänta på ett svar via din E-mail om du är antagen eller inte.

Mvh flodis

Jo självklart kan man anmäla sig. Men inte direkt kul att komma med en bil man själv tycker är fin när alla andra är ombygda monsterbyggen. Mer så jag menade! Det är Imprezan jag tänker skulle vara kul att ställa ut, jag vet att jag inte kommer att få pris, men skulle vara kul att veta vad folk tycker!

Visa bilar är monster byggen kan jag säga och andra är betydligt mildare byggen.. så det varierar bil till bil.
Du ska inte vara rädd att ställa ut bilen din inte. Det finns folk som tycker och tänker samma som du att bilen är fin och ska ha en trevlig dag. och ideér kommer bytas med verandra. så det finns inget att förlora på att inte komma. du sätter bara käppar i hjulet för dig själv smile     Trevligt folk och väder ska det vara inför träffen och kanske få nya vänner.wink

DanneSundin
20 september 2012 · 682 Inlägg

Blir nog att skicka in en anmälan iallafall så får man se... !

Flodis The MînÐfræk
20 september 2012 · 184 Inlägg

Gör så och lycka till med din anmälnning. smile

DanneSundin
20 september 2012 · 682 Inlägg

Blev accepterad... Antar att vi ses där!

JDMy00 ClubJDM.se
20 september 2012 · 1 608 Inlägg

Well, snackade lite med Markus på Realcar och han och några tyckte att t.o.m. jag skulle ställa ut. tongue Och jag är väl lite mer en sån som använder sin bil en bara låta den stå o glänsa. wink

Mazda Mx-5 (1999)
pickistummen Billackerare
21 september 2012 · 139 Inlägg

Trucken dyker förbi,jag oxå smile

jakeger
23 september 2012 · 57 Inlägg

drog in en anmälan jag med.

kobra
23 september 2012 · 98 Inlägg

anmälan in skickad:D

Pojkar kör turbo män kör V8
jakeger
24 september 2012 · 57 Inlägg

blev antagen. finns det någontans man kan se anmälnings lista?

Flodis The MînÐfræk
24 september 2012 · 184 Inlägg

jakeger skrev:
blev antagen. finns det någontans man kan se anmälnings lista?

Ja det finns en anmälnings-lista.  Men den är dock hemlig och får endast ses utav dom på Realcar.

Och för att andra utställare ska bli mera taggade inför träffen så hålls den hemlig och inte kommer att visas

Så ni får vänta och se vad för bilar som kommer.  Dom vill att det ska vara en överraskning och just därför att folk

kanske inte kommer om dom får se listan.

Hoppas detta svar är tillräcklig för dig och att du förstår varför.

/mvh

jakeger
24 september 2012 · 57 Inlägg

Flodis skrev:

jakeger skrev:
blev antagen. finns det någontans man kan se anmälnings lista?

Ja det finns en anmälnings-lista.  Men den är dock hemlig och får endast ses utav dom på Realcar.

Och för att andra utställare ska bli mera taggade inför träffen så hålls den hemlig och inte kommer att visas

Så ni får vänta och se vad för bilar som kommer.  Dom vill att det ska vara en överraskning och just därför att folk

kanske inte kommer om dom får se listan.

Hoppas detta svar är tillräcklig för dig och att du förstår varför.

/mvh

Jo det verkar ju iof ganska vettigt, men då syns vi där. hej så länge

kobra
24 september 2012 · 98 Inlägg

kobra skrev:
anmälan in skickad:D

accept see you:)cool

Pojkar kör turbo män kör V8
per-ling
26 september 2012 · 161 Inlägg

Anmäld och Antagen! smile

Astramarkus
1 oktober 2012 · 455 Inlägg

Bara en knapp vecka kvar, gott om bilar anmälda! Många intresserade av SPL-mätningen också, det tycker vi är riktigt kul! Vi har anmälan öppen ända till torsdag, så det är inte försent att anmäla dig. Vädret ser lovande ut, just nu utlovas strålande sol och ca 10 grader, en riktigt skön höstdag med andra ord!

Vi dukar upp med massor av erbjudanden i butiken, gå inte miste om detta!

Varmt välkomna!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Crawlix
1 oktober 2012 · 73 Inlägg

Kommer! Ställer även ut min Golf R där, foilerad! smile

Kroniskt tung högerfot :/
audi_a4_quattro
2 oktober 2012 · 570 Inlägg

kommer wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
Rille-K Plåtis
2 oktober 2012 · 948 Inlägg

Astramarkus skrev:
Bara en knapp vecka kvar, gott om bilar anmälda! Många intresserade av SPL-mätningen också, det tycker vi är riktigt kul! Vi har anmälan öppen ända till torsdag, så det är inte försent att anmäla dig. Vädret ser lovande ut, just nu utlovas strålande sol och ca 10 grader, en riktigt skön höstdag med andra ord!

Vi dukar upp med massor av erbjudanden i butiken, gå inte miste om detta!

Varmt välkomna!

Tyvärr kan jag inte komma loss... sad
Hade varit kul att träffa alla biltokar innan "garagevintern" tar fart...
Hoppas ni alla får en kanon dag hos REALCAR... big_smile
Mvh Rille

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang