Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Har ett sportavgassystem att hämta ut halvsats 2,5 tum från catt oh bakåt
Fick de idag men de står på ett företag så hämtar väl ut det någon dag. och monterar i nästa vecka när man har tillgång till verkstad
Ojdå..nu kostar vi på hör jag, haha.
Har ett sportavgassystem att hämta ut halvsats 2,5 tum från catt oh bakåt
Fick de idag men de står på ett företag så hämtar väl ut det någon dag. och monterar i nästa vecka när man har tillgång till verkstad
Ojdå..nu kostar vi på hör jag, haha.
haha va faktiskt inte dyrt
2900 kr för en halvsats tycker jag inte är så farligt
Sen ska jag åka och tona rutorna i nästa vecka för 1800 för hela bakdelen på bilen tar väl ca 3 timmar att göra )
Så har det inte låtit tidigare tycker jag men..okej. Var försiktig med de "nytillkomna" pengarna. Visst, det är jättekul att shoppa också men..gör ju inget om man sparar för sämre tider framöver också..
Sen ska jag åka och tona rutorna i nästa vecka för 1800 för hela bakdelen på bilen tar väl ca 3 timmar att göra )
Så har det inte låtit tidigare tycker jag men..okej. Var försiktig med de "nytillkomna" pengarna. Visst, det är jättekul att shoppa också men..gör ju inget om man sparar för sämre tider framöver också..
Nejdå det vet jag Har satt upp en budget så de sakerna som skall köpas närmaste tiden är följande Avgassystemet Tändstift och olja.. (kostar bara några hundralappar ) Tona rutorna Mappa bilen nytt Luftfilter
Med detta räknar jag att allt hamnar på ca 7-7500 kr
Nejdå det vet jag Har satt upp en budget så de sakerna som skall köpas närmaste tiden är följande Avgassystemet Tändstift och olja.. (kostar bara några hundralappar ) Tona rutorna Mappa bilen nytt Luftfilter
Med detta räknar jag att allt hamnar på ca 7-7500 kr
Då har jag ändå 11-12 000 över på kontot
Okej..ja det är bra att ha en buffert, även om det är mycket man vill ha, hehe.
Okej..ja det är bra att ha en buffert, även om det är mycket man vill ha, hehe.
Jo det är klart..
Men sitter och väntar att få åka på utbildning hos ett företag så har man lite extra knäck om kvällarna och kan väl få 1000 kr + i månaden så man kan göra lite mer
Ända jag vet som är kvar att göra efter man köpt det jag nämnde är.. bygga klart lådan.. och om mitt steg är paj så blir det nytt där.. de kommer svida isåfall....
Håller det så blir det istället fler steg till högtalarna och andra högtalarna än original i bakdörrarna