Eftersnack: MOM #5 2012

AndreBC
2 september 2012 · 32 Inlägg

Mycket trevlig kväll me mycket däckrök och fina bilar!

BMW E90 330 "330i" (2006)
Ford mustang "Roush Stage 2" (2006)
Corradojames
2 september 2012 · 25 Inlägg

Tja gott folk det va en super träff mycket folk bilar.
Men riktigt jävla förbannad man blir när folk super där vid born rakan vi städa efter er som söp det hängde sopsäckar vid träden är det så jävla svårt o slänga i dom??? Nej då lägger vi det vid sidan om.
Blev att jag tjejen o hennes syrra gick och städa burkar flaskor efter er 6 sopsäckar. Men då gick även klubben o tog upper. Skärp er nu eller lämnar ni skiten hemma på golvet så er morsa städar drt

Gc8 Lackerare
2 september 2012 · 587 Inlägg

bra träff. ingen som fick med min impreza på bild smile?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
M-nyren
2 september 2012 · 8 Inlägg

kanonkväll med en heeel del bilar och lek på rätt ställe smile ingen som fick min 330d på någon bild ? skicka gärna ett pm isåfall ! smile

BMW E30 323i "Skattebefriat" (1983)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
2 september 2012 · 1 778 Inlägg

Tyckte man såg många kameror som blixtrade när man börnade på rakan, men det har kommit upp dåligt med bilden härhmm men dom kanske kommer.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
kalle7
2 september 2012 · 12 Inlägg

Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Nissan 350z "Novidem" (2004)
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
2 september 2012 · 1 778 Inlägg

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Folk har nog lite olika syn på de där med barn, och det är ett väldigt känsligt ämne.
Men jag har själv barn och jag förstår verkligen inte hur folk tänker som tar med små barn till sånna här grejer! Såg flera 1-5 åringar igår, man blir nästan förbannad.

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
valstadkillen
2 september 2012 · 1 523 Inlägg

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

äldre mannen med arbetsbyxor? de hade ju ej heller hörselskydd från början på ungen... såg oxå när han körde fram barnvagnen.... dålig IQ han har

Peugeot 207 (2006)
Zeero
2 september 2012 · 129 Inlägg

Var trevligt smile

Oldsmobile Holiday 98 "Miss Molly" (1956)
PatrikLodin
2 september 2012 · 109 Inlägg

valstadkillen skrev:

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

äldre mannen med arbetsbyxor? de hade ju ej heller hörselskydd från början på ungen... såg oxå när han körde fram barnvagnen.... dålig IQ han har

Jag såg också det.. Måste vara helt dum i huvudet!

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Dirtymike
2 september 2012 · 1 532 Inlägg

PatrikLodin skrev:

valstadkillen skrev:

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

äldre mannen med arbetsbyxor? de hade ju ej heller hörselskydd från början på ungen... såg oxå när han körde fram barnvagnen.... dålig IQ han har

Jag såg också det.. Måste vara helt dum i huvudet!

Inte nog me polisen, socialen kanske me behöver glida runt.

Jeep J20 (1978)
vw_nicko
2 september 2012 · 954 Inlägg

såg många som filma min bil när ja basa någon som har en film påt??

BMW e36 "mein fraulein" (1995)
PatrikLodin
2 september 2012 · 109 Inlägg
Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
2 september 2012 · 335 Inlägg

ingen som fick några bilder på min gul/svarta 900 coupe? pma mig isådanafall!

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
76Lubricants SpeedFreakz Sweden
2 september 2012 · 1 778 Inlägg

Audi_Adam skrev:
ingen som fick några bilder på min gul/svarta 900 coupe? pma mig isådanafall!

Tyckte att jag såg den bland den här killens bilder.
Stamperace.blogg.se

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Missell
2 september 2012 · 11 Inlägg

Blev inte så jätte många bilder men bättre än inga alls.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=40082

Audi_Adam: Har en bild på din Saab , dock blev jag halvnöjd med bilden så har ej lagt upp den i albumet.

SPONSOR: www.ctwtools.se
"She don't believe in shooting stars, but she believes in shoes and cars"
Mobeerg carzy
2 september 2012 · 461 Inlägg

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Det var mig som han körde ut barnvagnen framför när jag börnade, Och min systerson i barnvagnen.
Styvmorfar tyckte ungen skulle få se rejält och varken far eller mor till barnet hann tyvärr reagera.
Men han förstod att det inte var de bästa han gjort då vi förklarade att det inte är lämpligt att köra fram barnvagnen då saker kan gå fel.
Så det kommer inte bli någon repris på detta.

Men jag reagerade även på att när man bromsade upp bilen, även om det inte går fort under själva uppbromsningen - så gick folk inåt mitten för att ta kort och se bra,  och med dom personer som laddade på så in i helvete för att visa att deras bil visst går snabbare än 70 kmh är ingen bra kombo. Men så länge de inte händer någon olycka lär det fortgå.


Men förövrigt - Fan så gött med så mycket däckrök big_smile

Team BSG
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
2 september 2012 · 335 Inlägg

Missell skrev:
Blev inte så jätte många bilder men bättre än inga alls.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=40082

Audi_Adam: Har en bild på din Saab , dock blev jag halvnöjd med bilden så har ej lagt upp den i albumet.

skicka den till Adamofc@hotmail.se så är du jättesnäll smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Andreas_vw
2 september 2012 · 49 Inlägg

riktigt bra avslut på det här året! längtar redan till 2013! nån som fick min röda golf mk1 på bil? smile

Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
2 september 2012 · 335 Inlägg

Andreas_vw skrev:
riktigt bra avslut på det här året! längtar redan till 2013! nån som fick min röda golf mk1 på bil? smile

jodå, jag håller på och laddar upp över 200 st bilder...så din finns med big_smile

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang