Eftersnack: MOM #5 2012

dalgren92 Fotograf
3 september 2012 · 198 Inlägg

Fire-Fox skrev:
Måste också få passa på att säga kanon fina bilder! smile

Mvh/Tobias

dalgren92 skrev:
Nu ligger det blider uppe på min hemsida ! Kommer komma filmer från den grymma avslutningen snart oxå smile

Www.DalgrenFoto.se

Bara att klicka sig vidare till mom träffen på sidan

Tacka så mkt smile

Pwntz
3 september 2012 · 11 Inlägg

Grym träff! synd bara att 200an började krångla precis innan träffen.. syns vi 2013

hesselgren
3 september 2012 · 117 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Folk har nog lite olika syn på de där med barn, och det är ett väldigt känsligt ämne.
Men jag har själv barn och jag förstår verkligen inte hur folk tänker som tar med små barn till sånna här grejer! Såg flera 1-5 åringar igår, man blir nästan förbannad.

Jag hade med min dotter på tre år som älskar dessa bilar och hur dom släpper loss på rakan och planerar på att ta med henne i fortsättningen om hon så vill det. Men det finns självklart gränser, som att hon alltid ska vara i vagnen och vi står aldrig för nära de lekande bilarna.

Nu när jag läser era inlägg om barn/föräldrar på plats så förstår jag att ni reagerar.

Senast redigerat av hesselgren (3 september 2012)

Bjura_e30
3 september 2012 · 200 Inlägg

Värkligen ingen som har en bild på den svarta skylinen med vitt kjolpaket som bruna lite ? tongue

razeblue Streetknight
3 september 2012 · 148 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Folk har nog lite olika syn på de där med barn, och det är ett väldigt känsligt ämne.
Men jag har själv barn och jag förstår verkligen inte hur folk tänker som tar med små barn till sånna här grejer! Såg flera 1-5 åringar igår, man blir nästan förbannad.

Förstår inte anledningen till att du blir förbannad..Har man barn i vagnen och med hörselkåpor på och man håller sej på bra avstånd från bilar som bränner gummi eller håller sej åt sidan när det kommer bilar..så fattar jag inte varför man inte kan ha mej sej barn..min grabb är 1,5år gammal och älskar verkligen bilar och att det låter..jag hade med honom på träffen och han tycker det e skit kul..Dock är ju han inte med hela kvällen då jag åker hem med han vid 20:20 på kvällen..dels så var jag bara med min grabb på parkeringen och inte på rakan där dom bränner gummi!

Street knight
PatrikLodin
3 september 2012 · 109 Inlägg

Bjura_e30 skrev:
Värkligen ingen som har en bild på den svarta skylinen med vitt kjolpaket som bruna lite ? tongue

Bild men ingen burn!

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1759688

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Jeckemecke
3 september 2012 · 11 Inlägg

Reagerade över att det var ganska många hundar på träffen. Kan inte folk lämna hundarna hemma? Det borde ju va lika högljutt som på nyårsafton.

Annars så tycker jag att det var en bra avslut på året! Tack alla som gjort detta möjligt. Nu hoppas vi på en kort vinter så MoM 2013 inte känns så långt borta! wink

__AleXx_ oijoij-society.com
3 september 2012 · 774 Inlägg

Visst alla har olika meningar om detta med Barn/Djur, men hoppas bara inga Greenpeace aktivister kommer in här eller på träffarna. Då kommer de bli ännu mer gnäll! wink

Förstår inte dock vart ni tyckte de var lite fylla?
Såg massor då var jag ändå borta ca 1 timme för att få bilen fotad. tongue

Bäst av allt var nog när massor såg en brud luta sig ur en ljus blå Volvo S40 för att kasta ur sin burk, var väl runt 30pers på plats. Tänkte säga till, men varför göra de om ingen annan bryr sig...

Tackar för i år och hoppas på att de är bättre nästa år! smile

Jeckemecke
3 september 2012 · 11 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Visst alla har olika meningar om detta med Barn/Djur, men hoppas bara inga Greenpeace aktivister kommer in här eller på träffarna. Då kommer de bli ännu mer gnäll! wink

Förstår inte dock vart ni tyckte de var lite fylla?
Såg massor då var jag ändå borta ca 1 timme för att få bilen fotad. tongue

Bäst av allt var nog när massor såg en brud luta sig ur en ljus blå Volvo S40 för att kasta ur sin burk, var väl runt 30pers på plats. Tänkte säga till, men varför göra de om ingen annan bryr sig...

Tackar för i år och hoppas på att de är bättre nästa år! smile

Ingen greenpeaceaktivist här inte! wink Såg ett par hundägare som stog med hunden ett par meter från en börnande bil på maxvarv,  de är de ja syfta på wink

__AleXx_ oijoij-society.com
3 september 2012 · 774 Inlägg

Jeckemecke skrev:

__AleXx_ skrev:
Visst alla har olika meningar om detta med Barn/Djur, men hoppas bara inga Greenpeace aktivister kommer in här eller på träffarna. Då kommer de bli ännu mer gnäll! wink

Förstår inte dock vart ni tyckte de var lite fylla?
Såg massor då var jag ändå borta ca 1 timme för att få bilen fotad. tongue

Bäst av allt var nog när massor såg en brud luta sig ur en ljus blå Volvo S40 för att kasta ur sin burk, var väl runt 30pers på plats. Tänkte säga till, men varför göra de om ingen annan bryr sig...

Tackar för i år och hoppas på att de är bättre nästa år! smile

Ingen greenpeaceaktivist här inte! wink Såg ett par hundägare som stog med hunden ett par meter från en börnande bil på maxvarv,  de är de ja syfta på wink

haha var inget alls riktat mot någon, har själv mina tankar om detta. Dock så är de inget att nämna för tyvärr är de ju upp till dem som har med båda delarna. (Skiter i de som sköter de snygg!)
Men de kommer ju tyvärr fortsätta varken om man säger till de eller inte tyvärr.

76Lubricants SpeedFreakz Sweden
3 september 2012 · 1 778 Inlägg

razeblue skrev:

marwin_of_sweden skrev:

kalle7 skrev:
Bra avslutning, folk måste bara sluta köra fort inne på parkeringen och slänga burkar i alla påsar som streetcrew hänger upp !
Det jag reagerade på var att ngt kille tog fram sin barnvagn med barn i framför en grå skyline som burnade, det är inte okej ! Om hanss läpper upp bromsen är olyckan framme.
Ngn mer måste sett och reagerat på detta ?

//

Folk har nog lite olika syn på de där med barn, och det är ett väldigt känsligt ämne.
Men jag har själv barn och jag förstår verkligen inte hur folk tänker som tar med små barn till sånna här grejer! Såg flera 1-5 åringar igår, man blir nästan förbannad.

Förstår inte anledningen till att du blir förbannad..Har man barn i vagnen och med hörselkåpor på och man håller sej på bra avstånd från bilar som bränner gummi eller håller sej åt sidan när det kommer bilar..så fattar jag inte varför man inte kan ha mej sej barn..min grabb är 1,5år gammal och älskar verkligen bilar och att det låter..jag hade med honom på träffen och han tycker det e skit kul..Dock är ju han inte med hela kvällen då jag åker hem med han vid 20:20 på kvällen..dels så var jag bara med min grabb på parkeringen och inte på rakan där dom bränner gummi!

Jo men dom jag såg med barn var vid 21-23 tiden. Utan kåpor, vid lekande bilar m.m.
En vagn stod brevid mig när en bil smällde däcken, jag fick ont på benen av resterna som sprutade.
Jag såg en annan mamma i kort kort med en två åring på höften, och en cider i andra handen som stod mitt i den tjockaste däck röken med barnet.
Visst jag kan ta med mig mitt barn i framtiden, men som du säger, då är de lurar, stanna i vagnen och åka hem vid kl 20 som gäller.

Senast redigerat av marwin_of_sweden (3 september 2012)

BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Foorsii
3 september 2012 · 65 Inlägg

Bild eller film på min s13 vore kul smile

razeblue Streetknight
3 september 2012 · 148 Inlägg

marwin_of_sweden skrev:

razeblue skrev:

marwin_of_sweden skrev:

Folk har nog lite olika syn på de där med barn, och det är ett väldigt känsligt ämne.
Men jag har själv barn och jag förstår verkligen inte hur folk tänker som tar med små barn till sånna här grejer! Såg flera 1-5 åringar igår, man blir nästan förbannad.

Förstår inte anledningen till att du blir förbannad..Har man barn i vagnen och med hörselkåpor på och man håller sej på bra avstånd från bilar som bränner gummi eller håller sej åt sidan när det kommer bilar..så fattar jag inte varför man inte kan ha mej sej barn..min grabb är 1,5år gammal och älskar verkligen bilar och att det låter..jag hade med honom på träffen och han tycker det e skit kul..Dock är ju han inte med hela kvällen då jag åker hem med han vid 20:20 på kvällen..dels så var jag bara med min grabb på parkeringen och inte på rakan där dom bränner gummi!

Jo men dom barkat såg med barn var vid 21-22 tiden. Utan kåpor, vid lekande bilar m.m.
En vagn stod brevid mig när en bil smällde däcken, jag fick ont på benen av resterna som sprutade.
Visst jag kan ta med mig mitt barn i framtiden, men som du säger, då är de lurar, stanna i vagnen och åka hem vid kl 20 som gäller.

Okej ne det håller jag med dej ska man ta mej sej sina barn så ska man ha koll på dom hela tiden samt att dom håller sej borta från allt lek med bilar och att man har kåpor på sej..Skulle aldrig utsätta min unge för nån fara då man vet att det kan flyga däckrester!

Street knight
Danneeandersson
3 september 2012 · 332 Inlägg

dalgren92 skrev:
Nu ligger det blider uppe på min hemsida ! Kommer komma filmer från den grymma avslutningen snart oxå smile

Www.DalgrenFoto.se

Bara att klicka sig vidare till mom träffen på sidan

Schysst att du fick med min passat på ett par bilder! Lånar dom till profilen om det är cooling? smile

Audi A4 2.0 TDI Quattro "Proline" (2011)
BMW 525 Touring "Herrgårdsturbon" (1995)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
3 september 2012 · 335 Inlägg

Bjura_e30 skrev:
Värkligen ingen som har en bild på den svarta skylinen med vitt kjolpaket som bruna lite ? tongue

en r34?

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
PatrikLodin
3 september 2012 · 109 Inlägg
Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Gotte91
3 september 2012 · 110 Inlägg

Får tacka för en grym träff big_smile
Och specielt tack till dom som putta på när bak axeln på min vita 740 rasa.

Volvo 740 GLE "Vinter Lekis" (1987)
ubbeeh
3 september 2012 ·

Några bilder, om nu någon vill ha en bild kan de mailas över.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=40159

Trevlig träff i övrigt:)

Senast redigerat av ubbeeh (3 september 2012)

jojje1992
3 september 2012 · 1 Inlägg

värd träff! trotts ras tongue tacka alla bil intresserade och längtar tills nästa år!big_smile

Volkswagen vento "sommarbil" (1992)
Addz
3 september 2012 · 53 Inlägg

Mycket rolig och bra träff!

Det är inte slut än i alla fall inte i Västervik! Tycker alla ska komma på Västerviksträffen 8/9! Snart 450 anmälda på fb big_smile
Strippkörning under dagen finns också för de som vill prova bilen innan själva träffen!
Facebook:
https://www.facebook.com/events/433917093313732/

Garaget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=253905

Senast redigerat av Addz (3 september 2012)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang