Står ganska still just nu, Men se det positiva i det hela att man hinner fixa delar och så vidare
Vart o inhandlat ep91 spindlar, 2 uppsättningar drivaxlar extra. Samt kränghämmare från nyare starlet. Fixat ett nytt open air tak.
Toppen är typ klar när som helst,
Å får ja Audin såld som ja planerat nu i helgen så kommer ja klicka hem ett Blitz grenrör från japan i rostfritt med extern wg gjord för kkk27 turbo, Så 350-400hk kommer garanterat bli.
Massa strul har det vart med först plåtjobbet som tog 6veckor extra, O sen nu lackeringsjobbet som tagit 8veckor ist för 3 veckor. Riktigt jävla surt fan!.
Ser ut att bli en sommaren 2014 bil nu, MEN å andra sidan kan jag få ihop den till i sommar men då blire halvdant o kompromisser. Bättre att förstöra min ekonomi till nästa å o punga ut 100 000kr mer till nästa år o ge sig ut på gatan med Färdigbyggd maskin, Stabilt sprut, Uppgraderad låda och diff, Värre drivaxlar o hubbar, 2 skivig koppling, Slicks och jävla massa effekt o klippa en 10sekunder repa.
Fick en jävla motivation när jag såg en film på fb från Malta där en kille kör 11.1 126mph på 402meter , Med enbart 280-300hk, Helt jävla stört.
Lång summering då men så är läget just nu!