Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Gött... ska bli kul å komma dit i en bil man aldrig kört.. får börja lite lugnt å öka efter hand.. håller grejerna å man börjar å få lite känsla för bilen så e de ju bara å ladda sen..
Hoppas du får ihop den ser fram emot att få se den på mantorp och de spelar ingen roll om de kommer att ösregna jag kommer lik förbannat sitta där hela dagen KÄMPA!!!
Är med stor sorg jag måste berätta att det inte blir något Mantorp heller.. har verkligen försökt med allt. men det har gått troll i denna bil.. är så trött på allt nu.. har ju byggt ny motor. men nu ikväll när vi skulle hänga upp växellådan så bottnar urtrampningslagret i tryckplattan innan växellådan ligger emot motorn.. fattas ca 10mm.. fattar inte vad som hänt.. har skruvat ner å ihop allt 100 ggr.. lik förbannat hittar jag inte felet.. lådan har jag ju haft på plats tidigare utan problem.. men nu när jag skulle fixa allt å äntligen få åka till Mantorp så ska de krångla igen.. som sagt.. otroligt trött på skiten nu.. önskar inget hellre än en fungerande bil å få ligga å nöta lite varv.. men men.. får väl satsa mot gatebil rudskogen istället.. men kommer åka till Mantorp å titta hela helgen.. Mvh Strömberg.
Klockan 10:30 i förmiddags satt jag på en pall i garaget å funderade.. de sluta med att jag gav mig fan på att jag skulle till Mantorp. sagt å gjort.. va bara å lösa sina problem.. En jätte insats från oss i garaget och klockan 13:30 åkte jag iväg å mappa bilen.. å klockan 18:00 va allt klart.. å nu är bilen lastad å jag sitter nöjd som fan å kör mot Mantorp å Gatebil.. Fy fan va vi har kämpat för detta.. Tack alla som hjälpt till.. nu jävlar ska vi ha kul!! Ses imorgon på Mantorp.. / Strömberg.