Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Riktigt kul och läsa att allt rullar som det ska nu, att följa detta bygge från början till slutet (fast det är kanske inte slut än?) Har varit ett stort nöje, du har förgyllt många kvällar med dina uppdateringar, känner visserligen ledsen att jag inte kunde se den på Vallåkra när det ändå är såpass nära som det är för mig.. Aja, hoppas de kommer fler tillfälle! Lycka till i fortsättningen!
MVH
Tack, jättekul att så många har visat så stort intresse för det man åstadkommer hemma i garaget... nä du, slut på detta är det inte, mycket saker som kommer tas upp här fram igenom.... har redan lite små planer för vintern... Nu ska vi satsa på å få köra lite... sen får vi se vad som händer...
Lugn, du kommer få fler chanser å titta på den, åk till Knutstorp nästa helg. då ska vi dit...
Tack så mycket...igen... Med vänlig hälsning / Strömberg
Får boka nästa helg då, verkar vara ett roligt event dedär!
Sjukt fint Men går den inte lite väl brett för att vara en banbil?
Haha, bara kul å leka lite... haha... måste ju testa grejerna så man vet om det håller ihop på banan... ja har ju byggt bil för å köra med, inte ha å titta å putsa på...
Riktigt kul och läsa att allt rullar som det ska nu, att följa detta bygge från början till slutet (fast det är kanske inte slut än?) Har varit ett stort nöje, du har förgyllt många kvällar med dina uppdateringar, känner visserligen ledsen att jag inte kunde se den på Vallåkra när det ändå är såpass nära som det är för mig.. Aja, hoppas de kommer fler tillfälle! Lycka till i fortsättningen!
MVH
Tack, jättekul att så många har visat så stort intresse för det man åstadkommer hemma i garaget... nä du, slut på detta är det inte, mycket saker som kommer tas upp här fram igenom.... har redan lite små planer för vintern... Nu ska vi satsa på å få köra lite... sen får vi se vad som händer...
Lugn, du kommer få fler chanser å titta på den, åk till Knutstorp nästa helg. då ska vi dit...
Tack så mycket...igen... Med vänlig hälsning / Strömberg
Får boka nästa helg då, verkar vara ett roligt event dedär!
Sjukt fint Men går den inte lite väl brett för att vara en banbil?
Haha, bara kul å leka lite... haha... måste ju testa grejerna så man vet om det håller ihop på banan... ja har ju byggt bil för å köra med, inte ha å titta å putsa på...
Nej de är ju så klart sant. De som gör denhär tråden så bra, inget stylande. Sjukt snygg i alla fall.
Helt sjukt roligt att åka med i ditt bygge! Det går betydligt mycket snabbare och bredare än det ser ut i filmen eftersom kameran sitter på taket!! Synd att du klippte bort gapflabbet som hörs genom taket efter körningen, hahaha
Helt sjukt roligt att åka med i ditt bygge! Det går betydligt mycket snabbare och bredare än det ser ut i filmen eftersom kameran sitter på taket!! Synd att du klippte bort gapflabbet som hörs genom taket efter körningen, hahaha
Tjenare Anders. Kul att du oxå hittat hit.. märktes att du gilla det även om du såg lite nervös ut stundvis.. hehe Jo kameravinkeln gjorde inte det rättvist.. får prova lite mer å lära mig hur det ser bäst ut.. haha. Just de ja.gapflabbet... De glömde ja av.. det skulle ju vart med... jaja.. de kommer nog nya roliga stunder.. va ute å prova lite igår igen. Den gick lika fint då..
Hittade din tråd precis, en fördel med det är att jag slapp vänta på alla uppdateringar. Har läst alla 62 sidor i ett sträck. Helt makalöst bra! lycka till ! /Micke S
Hittade din tråd precis, en fördel med det är att jag slapp vänta på alla uppdateringar. Har läst alla 62 sidor i ett sträck. Helt makalöst bra! lycka till ! /Micke S
Haha.. tack så mycket. Ja en stor fördel. Vi skynda ändå på rätt bra med uppdateringarna..
Sitter i just detta nu i bilen å gör en chassi setup inför helgens körning på knutstorp. Ska bli mycket spämnande å se vad dom hittar på. Blir antagligen en helt annan bil å köra.. Är Erik Jonsson Motorsport som tävlar i Porsche cup som hjälper mig. Så finns nog chans att detta blir mycket bra. wish me luck!! På lördag kör vi hårt!!
Sitter i just detta nu i bilen å gör en chassi setup inför helgens körning på knutstorp. Ska bli mycket spämnande å se vad dom hittar på. Blir antagligen en helt annan bil å köra.. Är Erik Jonsson Motorsport som tävlar i Porsche cup som hjälper mig. Så finns nog chans att detta blir mycket bra. wish me luck!! På lördag kör vi hårt!!
Vi ses! Imorn kommer jag äntligen för o kolla in din bil! Hoppas vädret håller sig bra så man får se den in action!
Vi ses! Imorn kommer jag äntligen för o kolla in din bil! Hoppas vädret håller sig bra så man får se den in action!
MVH
Gött. Allt är lastat packat å klart.. nu sova i ca 5 timmar innan avresa mot Knutstorp. Så vi ses där.. kom gärna å prata, även om vi skruvar eller nått. Alltid kul å få träffa er.. nån mer som kommer dit imorgon?
En liten film från helgens bravader på Ring Knutstorp... håll till godo!!
Riktigt kul att bilen funka bra, men fick 3 st tekniska flagg, 1 med för högt ljud, 1 för att vi drifta...?? i vått väglag å att det släppte lite över krönen.. men jaja, å sen sist 1 för att bromsljuset inte fungerade. tyvärr kontakten som gett upp. så vi fick bryta å åka hem, men då va klockan ändå efter 3 på eftermiddagen...
En mycket bra körning, va riktigt kul å få köra bil igen efter allt som varit... synd det är så sent på säsongen nu..