-Stromberg- skrev:
Nu så mina vänner... Har lite ny info till er ang hur det gick...
Vi kan säga så här... Ja är JÄVLIGT glad idag!!!
Per har trollat ur 575 hk sen spinner det loss i rullarna. Han gissar att effekten ligger ganska nära 600 strecket...
Så jag tänkte som så här. Dessa 2 har gissat närmast 600 strecket. så ni får var sin mössa...
Hoppas det är okay för alla..??
Tyvärr har det hänt något med den sparade filen på max effekten.. så den finns inte i deras dator. men dom ska leta lite... Men kurvorna ser riktigt fina ut... Kommer göra en effektmätning med andra hjul senare för å se vad det ger då.. Ska åka å hämta den nu... hör av mig senare.. / Strömberg.
Haha sedär ja!! Kan verkligen förstår vilken grym känsla och vilken lättnad från axlarna det måste vara att få sätta sig i och känna på allt! Så jävla glad för din skull, detta har du förtjänat tusen gånger om med det hästarbete du och dina kamrater lagt ner på bilen! Om man nu ska leta efter något negativt så är det enda jag kan komma på, att du tog mig med några hk, och det är ju ganska så störande i normala fall men i just detta fallet så rör det mig inte i ryggen:D Nu har jag bara en sak till att tillägga.. Ang denna mössan så tar jag den gärna såklart, men när jag ändå bor så nära som jag gör (bengtsfors) så tycker jag att du borde bjuda på en liten åktur någon dag nu när jag ändå gissade så bra som jag gjorde?

Blir ju även en fördel för dig som slipper skicka mössan

haha! Än en gång, sjukligt fint jobb med ALLT rörande bilen och STOR lycka till året 2014 med allt som rör maskinen och åkningen!
Senast redigerat av kenbrt (12 mars 2014)