Angående: Bankörning för nybörjare och vanligt folk 1500kr för två dagar

Westher
29 oktober 2012 · 139 Inlägg

Det låter skoj! Börja med 50km/h låter riktigt bra då inte v50 går så mycket fortare wink

Volvo XC60 D4 AWD "PlastTraktorn" (2013)
lavemangkillen
30 oktober 2012 · 441 Inlägg

fast jag kör väldigt gärna fortare än 50 de är väll lite väl att ta i ? eller jag kanske har fel? skit samma jag tycker detta ska bli skit skoj big_smile

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Eric91
30 oktober 2012 · 337 Inlägg

Vart finns barnan ? smile

Blyfot_Racing
30 oktober 2012 · 904 Inlägg

Kinnekulle ring i Götene tänka på att det är för folk som aldrig har kört på bana som ska få en chans att testa på kan börja på 50 sen öka eft ett. Tag kan man dela in i två grupper en som kör lite fortare men omkörnings förbud å kör hur fort du vill

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
lavemangkillen
30 oktober 2012 · 441 Inlägg

Hoppas jag missförsgod dic nu för de är svårt att köra så fort man vill om man inte får köra om:P

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Blyfot_Racing
31 oktober 2012 · 904 Inlägg

lavemangkillen skrev:
Hoppas jag missförsgod dic nu för de är svårt att köra så fort man vill om man inte får köra om:P

Allt är väl inte riktigt planerat hur det ska gå väga till men bara att dom som inte vågar köra när det kommer en 700hk bil å bara kör om blir väl två grupper en långsamm å en vanlig grupp

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
lavemangkillen
31 oktober 2012 · 441 Inlägg

Jo de är klart men jag har ju knappast ett monster till bil. Skitsamma jag va bara almänt nyfiken:-) om detta blir av tycker jag det ska bli jätte skoj hur som:-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Eric91
31 oktober 2012 · 337 Inlägg

Gammel 740 Gle med starka 120 hästar ska nog orka med wink hehe

saab_tompa Älskar Emelie<3
5 november 2012 · 339 Inlägg

jag e lätt på quattro och en gt35 under huven vill rasta sej lite tongue skicka pm när det närmar sej så kommer jag!

Audi A4 TS Quattro "GT35" (1998)
peter_1976 JDM
6 november 2012 · 2 201 Inlägg

Hade varit kul o köra. Bara man är ledig så är jag på

peegee Forummoderator
6 november 2012 · 2 924 Inlägg

Är jag ensam om att känna mig tryggare som nybörjare att köra tillsammans med de som kört bana innan?

Teori är väl bra men att tillämpa den i praktiken kommer bara efterhand när man kör å kör å kör...

Vem ska lära ut på detta event?

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Pendulum
6 november 2012 · 1 298 Inlägg

Låter riktigt kul om det blir av. Isåfall är jag med. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
tempusfugit1
7 november 2012 · 17 Inlägg

Räkna mig med:)

Blyfot_Racing
7 november 2012 · 904 Inlägg

peegee skrev:
Är jag ensam om att känna mig tryggare som nybörjare att köra tillsammans med de som kört bana innan?

Teori är väl bra men att tillämpa den i praktiken kommer bara efterhand när man kör å kör å kör...

Vem ska lära ut på detta event?

Jo det ä väl sant men jag har kört lite på bana men skulle inte ge mig ut på rudskogen gatebil å köra för det ä ju lite annorlunda att köra på bana än på vägen

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Kapten_Brynt Legitimerad Nürburgring-galning
7 november 2012 · 60 Inlägg

exceptionell idé

om ni inte hittar någon och ifall jag inte är på nürburgring och jobbar kan jag följa med och lära ut lite nybörjarteori vad gäller kurvtagning/bilens fysik

lelleal
7 november 2012 · 1 150 Inlägg

Blyfot_Racing skrev:

peegee skrev:
Är jag ensam om att känna mig tryggare som nybörjare att köra tillsammans med de som kört bana innan?

Teori är väl bra men att tillämpa den i praktiken kommer bara efterhand när man kör å kör å kör...

Vem ska lära ut på detta event?

Jo det ä väl sant men jag har kört lite på bana men skulle inte ge mig ut på rudskogen gatebil å köra för det ä ju lite annorlunda att köra på bana än på vägen

kan säga att på gatebil kan vem som helst köra gjorde ja i somras första gången ja körde bana=) hänger man inte med får man gasa lite mer bara smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Kapten_Brynt Legitimerad Nürburgring-galning
7 november 2012 · 60 Inlägg

lelleal skrev:

Blyfot_Racing skrev:

peegee skrev:
Är jag ensam om att känna mig tryggare som nybörjare att köra tillsammans med de som kört bana innan?

Teori är väl bra men att tillämpa den i praktiken kommer bara efterhand när man kör å kör å kör...

Vem ska lära ut på detta event?

Jo det ä väl sant men jag har kört lite på bana men skulle inte ge mig ut på rudskogen gatebil å köra för det ä ju lite annorlunda att köra på bana än på vägen

kan säga att på gatebil kan vem som helst köra gjorde ja i somras första gången ja körde bana=) hänger man inte med får man gasa lite mer bara smile

problemet med Gatebil är att det är barely organized chaos

bättre om man börjar med ett mindre evenemang och där man kan ta det lite lugnt
svårt när det kommer 1000hk-drifters kors och tvärs

filipb94
7 november 2012 · 3 Inlägg

Jag är med om de blir något! smile

Blyfot_Racing
9 november 2012 · 904 Inlägg

Kapten_Brynt skrev:

lelleal skrev:

Blyfot_Racing skrev:

Jo det ä väl sant men jag har kört lite på bana men skulle inte ge mig ut på rudskogen gatebil å köra för det ä ju lite annorlunda att köra på bana än på vägen

kan säga att på gatebil kan vem som helst köra gjorde ja i somras första gången ja körde bana=) hänger man inte med får man gasa lite mer bara smile

problemet med Gatebil är att det är barely organized chaos

bättre om man börjar med ett mindre evenemang och där man kan ta det lite lugnt
svårt när det kommer 1000hk-drifters kors och tvärs

Ett plus det ä så jag har tänkt mig att man ska lära känna banan å bilen i egen takt

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang