Man blir ju baaaaara sååååå trött, När svetsen jag beställde kom öppnade jag sidan så jag kunde kolla kablarna.

Mmmmm........
Jag kände inte igen en ända kabeltåt eller var dom gick någonstans...... Fick hjälp av sambons far som kände en industrielektriker som skulle kolla om han kunde göra något. Sagt & gjort efter ett par dagar senare så var han & tittade på svetsan. MEN..... Jag vågar inte röra i den maskinen. Sa han. Han kände inte igen kabelhärvan & kopplingarna i den.
Mmmmmm..........(Nu börjar jag fundera på vad det är för en j---a svets jag beställt.

)
Jag ringde till elektrikern & det var bara att komma bort till dom med maskinen.

(Ett ljus i mörkret.)
Ett par dagar senare så ringer elektrikern & säger att dom INTE vill röra denna maskin pga att dom som har sålt maskinen inte kunde skicka ett rekorderligt elschema. Så elektrikern kunde koppla om den.
Visst dom skull kunna koppla om den ändå, MEN om jag tog en sådan risk så skulle det kunna bli fel i maskinen & börja brinna. Med följd att jag inte skulle få ut något på försäkringen.
Sedan sa elektrikern att den är inte är CE märkt & godkänd för svensk marknad.

Så det blev bara att ringa till försäljaren & förklara läget & begära en returlapp.
Sen dröjde det 2 VECKOR!!!!!!!!!!
Med lite påringningar

innan jag fick min returlappj---l

& kunde skicka tillbaka maskinen.
Så det var sista gången jag handlade där.
Så det var den korta historien om en billig svets som det "bara" var att byta en liten sladd på.
Jag rekommenderar inte att någon annan beställer därifrån.