Oj, vilka frågor du kommer med..... Skruvarna är fin gängade, har för mig att det är M8 det mesta av framvagnen,
längden kommer jag inte ihåg.
Men ska du plocka isär framvagnen så ta med skruvarna till någon som har ett bra utbud på skruvar så kan dom nog plocka fram något. Jag åkte till ett ställe som renoverar motorer.
Plocka isär framvagnen tar ju några timmar, men ta bilder på hur det ser ut innan du plockar isär så du har något att titta på om du är osäker på hur det såg ut.
(Du kan kolla in mitt fotoalbum så finns det en del bilder att tillgå åxå.)
Det mesta av tiden går åt till att få ur fjädrarna på ett vettigt sätt, jag tillverkade en mojäng med 2 st tjocka plåtar & en gängstång modell M16 för att trycka ihop fjädern.
(Att släppa länkarmarna utan att dra ihop fjädern så kan fjädern komma ut som en raket.)
Att plock ihop grejerna tar ungefär lika lång tid som att plocka isär framvagnen.
Om man räknar på att plocka ner framvagnen, lämnar in delar för blästring & målning, plocka ihop hela framvagnen så tror jag du får räkna med (gissningsvis) ca 1 vecka om du får delarna inom någon dag
& du har alla delar hemma osv osv.
Men det är klart att det går att få ihop framvagnen snabbare men nu har jag tagit till lite extra tid för lite snackande
mat/kaffe raster osv osv.
Man kan tok skruva & då kan du nog få ner tiden till ca 24 timmar.

Utan blästring & målning.
Men ska man inte ta några genvägar & det ska bli bra, så ta den tid det tar. Så blir slutresultatet desto bättre.