OK,tack för du kolla,har ev ett skåp från en liten lastbil på g,de inget akut,men gott o få ut däck,mm från garaget,de tar ju bara massa plats...hur går de me Greven då???
OK,tack för du kolla,har ev ett skåp från en liten lastbil på g,de inget akut,men gott o få ut däck,mm från garaget,de tar ju bara massa plats...hur går de me Greven då???
inga problem, du har inte något däckställ & få upp dom i? Jo, bilen går det framåt med, men tyvärr så har jag inte fått någon ordning på datorn än.
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)
Har en maskinhall på 200kvm,o fick in 2 bilar,nu e de storstädning så nu får ja in 5 bilar,funderar på o bygga lägenhet på plan 2 o bo där med,då bor ja gratis.. o kan hyra ut mitt nya hus..
Har en maskinhall på 200kvm,o fick in 2 bilar,nu e de storstädning så nu får ja in 5 bilar,funderar på o bygga lägenhet på plan 2 o bo där med,då bor ja gratis.. o kan hyra ut mitt nya hus..
Precis ,packa väskan när frosten kommer o dra till Usa hela vintern o handla svåra delar...ingen gräsmatta,inget hus o måla,mm mm bara sitta i en go soffa o slappa me nån bra tidning när man inte orkar meka för tillfället..de lyx..
Nu ska vi se om det går att få upp en uppdatering. Det mesta är ju plåtarbete, så det får bli en massa bilder så kan jag ta ev. frågor efter. Ni får ursäkta bildkvaliteten på vissa bilder. (Kommenterar inte varje bild nu.)
& äta måste man ju göra emellan
& nu åker fena nr. 2
Så här var det tänkt med den bakre kofångaren. ( från en -55:a)
& lite tak arbete.
Inte den bästa bilden.
Började att sätta tillbaka förstärkningsplåten i bak, men den var så dålig att jag bestämde att det fick bli en ny plåt istället. Så nu håller jag på att göra ett specialverktyg på jobbet så det kommer dit en fräsch plåt där istället.
Så nu kanske det dröjer ett par dagar till nästa uppdatering.
Bytas/ändra *Förstärkningsplåten i bak. (bagaget.) *Sen är det fronten som ska få sig en liten ombyggnad. *Profilerna som sitter under golvet till infästningen till framsoffan behöver svetsas fast. *Oljetråget till motorn behöver ordnas till. *Dörrarna + gångjärn behöver bytas ut & rutramarna passas in. *Bagageluckan behöver bytas till något bättre. *Hatthyllan kan kanske behövas ordnas till om jag inte öppnar upp hålen så jag får plats med några vettiga högtalare.
& säkert något mer som jag glömt av