2055
Sök

GTA 5 - Ps3

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
8 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Saxar lite från en sida till er som inte orkar/inte läst ännu. smile

* You can turn a car's engine on and off.

* Each vehicle type has a unique type of handling, for example the pick-up truck doesn't stick to the road as well as a supercar.

* Car crashes usually leave trails of fuel, which can in turn be used to blow them up.

* Engine realism such as engine stuttering and black smoke shooting out was noted.

* Car explosions and aftermath much more realistic than IV's.

* For racing, Rockstar has relied on Midnight Club: Los Angeles's gameplay mechanics for the driving in V.

Coolt att man kan stänga av motorn tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

1 232 Inlägg
8 september 2013
Trådstartare
vet nån om man kan tanka?

Junior.
292 Inlägg
8 september 2013
Kalltkaffe skrev:
* For racing, Rockstar has relied on Midnight Club: Los Angeles's gameplay mechanics for the driving in V.

Hoppas de gjort det bättre än Midnight Club: LA annars blir jag extremt besviken urusel handling på det! smile

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

3 519 Inlägg
8 september 2013
Edd0z skrev:
Kalltkaffe skrev:

Hoppas de gjort det bättre än Midnight Club: LA annars blir jag extremt besviken urusel handling på det! smile

Alla spel är väl bättre än Midnight Club spelen? Går ju inte direkt att jämföra ett bils spel med Gta heller, så det var en dålig jämförelse, även om nu köregenskaperna sägs vara liknande som just det spelet. Men i övrigt..

Junior.
292 Inlägg
8 september 2013
Mr_M_ skrev:
Edd0z skrev:
Kalltkaffe skrev:

Hoppas de gjort det bättre än Midnight Club: LA annars blir jag extremt besviken ur usel handling på det! smile

Alla spel är väl bättre än Midnight Club spelen? Går ju inte direkt att jämföra ett bils spel med Gta heller, så det var en dålig jämförelse, även om nu köregenskaperna sägs vara liknande som just det spelet. Men i övrigt..

Ja det är dem ju, nä inte meningen att jämföra de spelserierna med varandra men är ju bättre köregenskaper på IV än på Midnight club så man får ju hoppas att det inge ger vika på det där med tanke på att man säkerligen kommer köra brutalt mycket!

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.

JFfoto
8 september 2013
Hoppas man träffar på vandrare uppe på bergen :p typ, putta ner dom och så, haha. Ska bli sjukt roligt att spela :d

Sju dagar kvar

Det var 678 dagar sedan den första trailern visades, tiden går fort ändå

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Cadillac_The_King
10 september 2013
Sj har man redan för hands bokat så snart blir det o lira Gta 5 med än samsung 55tum 3D tv med samsung 5.1 hemmabio system så nu kan man sitta o lira under vinter halvåret :-) men blir nog att uppgradera till än ps4 åkso när ekonomin tillåter :-)

3 519 Inlägg
10 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Sj har man redan för hands bokat så snart blir det o lira Gta 5 med än samsung 55tum 3D tv med samsung 5.1 hemmabio system så nu kan man sitta o lira under vinter halvåret :-) men blir nog att uppgradera till än ps4 åkso när ekonomin tillåter :-)

Kör själv på en 46" led, 3d tv från samung. Kommer nog bli en grym upplevelse! big_smile

1 801 Inlägg
10 september 2013
Jag har också en 55a smile
Frugan är redan inställd på att jag blir helt frånvarande tongue

Blir väl lite online efter ett tag också!
PSN ID: BlauMes
Senast redigerat av BlauMes (10 september 2013)

JFfoto
10 september 2013
Sjukt tråkigt att det ska vara på en Tisdag sad Även om jag spelat hela dagen kan jag nog inte lägga mig tidigt för att upp och jobba..  :p

Cadillac_The_King
10 september 2013
Kalltkaffe skrev:
Sjukt tråkigt att det ska vara på en Tisdag sad Även om jag spelat hela dagen kan jag nog inte lägga mig tidigt för att upp och jobba..  :p

Det släpps på tisdag då kan du ju inte spela det på tis om du inte köper det diräkt i butik vill säga:-) annars kommer det nog i brev lådan torsdag fredag kanske

JFfoto
10 september 2013
Chevrolet_v8 skrev:
Kalltkaffe skrev:

Det släpps på tisdag då kan du ju inte spela det på tis om du inte köper det diräkt i butik vill säga:-) annars kommer det nog i brev lådan torsdag fredag kanske

Näe, har förhandsbokat på elgiganten, och dom garanterar att man får spelat hemskickat via expressfrakt på release dagen smile Dom skickar två dagar innan smile

1 722 Inlägg
10 september 2013
Hmm jag har bara en 32 tums tv.... sad

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Forummoderator
18 314 Inlägg
10 september 2013
Kanelbullen skrev:

52" LG. Kopplat till stereon. Mumma. Lider med dig...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 722 Inlägg
10 september 2013
Dieselsmurfen skrev:
Kanelbullen skrev:

52" LG. Kopplat till stereon. Mumma. Lider med dig...

Mammsen vill inte att jag ska byta tv

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Fri fart för ett fritt folk!
14 731 Inlägg
10 september 2013
en annan har förhoppningsvis ledigt på tors och fredag så man lär spela livet ur ögonen..

Kör fort så hinner inget hända...

JFfoto
12 september 2013
Det borde ju vara fullt ös i den här tråden tycker jag :p Snaart bara 5 dagar kvar! Någon mer än jag här, som tänker på spelet hela dagarna typ? wink

Kalltkaffe skrev:
Det borde ju vara fullt ös i den här tråden tycker jag :p )

Håller helt klart med!

Vilken är er favoritkaraktär?

Själv gillar jag Trevor, har funderat länge på när en "redneck" kommer att leta sig in i GTA, och han verkar ju helt galen smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

JFfoto
12 september 2013
Bullet--- skrev:
RightFront skrev:
Kalltkaffe skrev:
Det borde ju vara fullt ös i den här tråden tycker jag :p )

Håller helt klart med!

Vilken är er favoritkaraktär?

Själv gillar jag Trevor, har funderat länge på när en "redneck" kommer att leta sig in i GTA, och han verkar ju helt galen smile

Min favorit är nog Michael, lite Tommy Vercetti över det hela smile

Håller med, kommer nog spela mest med Michael smile

Sök