1596
Sök

GTA 5 - Ps3

1 722 Inlägg
29 september 2013
hoja vilket jobbigt uppdrag jag har att göra......

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
29 september 2013
Jaha då har man fått 100% vad ska man göra nu...
Radera allt och börja om från början igen?
Om jag gör det kommer jag fortfarande ha kvar dom speciella sakerna man fick med collectorsedition eller dom kommer vara borta om man börjar om från början? för den koden är ju använd redan.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
29 september 2013
Pierre_r skrev:
Jaha då har man fått 100% vad ska man göra nu...
Radera allt och börja om från början igen?
Om jag gör det kommer jag fortfarande ha kvar dom speciella sakerna man fick med collectorsedition eller dom kommer vara borta om man börjar om från början? för den koden är ju använd redan.

Varför börja om på nytt? Det är ju nu du ska larva dig i spelet tills på tisdag då multiplayer släpps big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Forummoderator
18 314 Inlägg
29 september 2013
"Pengafusket" - liten uppdatering.

När du hämtat båten "Dinghy" så kör den med styrspaken i nedre botten. Då reser sig fören och den går bättre/fortare. Väl framme så tar du inte väskan utan håller dig lite på avstånd under vattnet och växlar gubbe. Den gubben du växlar mellan kör du till en parkeringsplats en bit söder om din plats där väskan under vattnet finns. Går ur bilen!

När du sedan växlar mellan gubbarna går det fortare efter som dessa är nära! och det ska "ticka till" 3 ggr. innan spelet byter gubbe. Då kan du på en överflygning samtidigt som du växlar mellan dessa casha in ca 150K varje gång innan den som ska ha cash "flyger över" Snabba växlingar ett måste!

Är din "utbytesgubbe" närmare tappar spelet din gubbe som ska ha cash och blir för högt upp i vattnet... Jag har dragit in sjuka summor på Franklin nu på en stund och växlat mellan honom och Michael. Orsaken är att Franklin kan köpa både "Taxifirman" och "Los Santos Customs" Då är både taxiresor och alla uppgraderingar på bilar gratis...

Michael måste köpa flygplatsen... Då kan du flumma runt där sen utan wanted...

Flygplats: Ca 1.4 mille
Customs: 349K
Taxi: ca 300K

Sen kan man utforska billigt & bra...

Har backat lite i spelet och ligger nu på 28 procent. Men när man fuskat med valfri gubbe så MÅSTE man lämna kvar den sista väskan så kan man fortsätta i evighet sen verkar det som?

Ska köpa lite skit och ställa in i garage på gubbarna så man har lite skräp att leka med...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Random
480 Inlägg
30 september 2013
Har gjort ca 80% so far. 200+ mille på alla gubbar. Alla fastigheter köpta inklusive golfklubben. Bara använt stock market smile

3 519 Inlägg
30 september 2013
Fimp3n skrev:
Har gjort ca 80% so far. 200+ mille på alla gubbar. Alla fastigheter köpta inklusive golfklubben. Bara använt stock market smile

Fyfan, det är jävligt bra gjort.. Fan jag lyckas inte med det där med aktier alls. Får som max 60-70.000 i vinst hmm

:p
52 Inlägg
30 september 2013
Rätt så okej,

Vill ni ha en fet camber så ta och sparka in bakdäcken på bägge sidorna! HAHA!

Forummoderator
18 314 Inlägg
30 september 2013
Pengar.

Cirka 28% (för mig) in i spelet ska ni ta Franklin till Lester som sitter vid en bänk på beachen. Uppdraget heter "Hotel Assassination" Innan ni gör detta så köp aktier i "BET - Betta Pharmaceuticals" med varje gubbe.

Länsa kontona grundligt... När uppdraget är klart så kommer kursen att skena uppåt. Jag har gjort mig en bra hacka på ett gäng miljoner där :-)

Idé: Undra om man kan göra om uppdraget...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

1 324 Inlägg
453 Inlägg
30 september 2013
Jag spelar på xbox

VD-Design skrev:
Har kommit cirka 20% in i spelet.  Fler som spelar på xbox?

1 722 Inlägg
30 september 2013
Hoja vad skönt att man kan skippa dom jobbiga delarna i uppdrag .......har kommit ungefär 29-30 % nu

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Putsbög
70 Inlägg
30 september 2013
jag har klarat storyn men en sak som jag stör mig på , HUR FAN TAR MAN SIG IN PÅ MILITÄRBASER UTAN ATT FÅ 5stjärnor direkt, målet är såklart ett stridsflygplan, köpt en stridsvagn samt attackhelikopter.

dock suktar man efter de där jävla planet tongue tagit de 2ggr utan att bli nedskjuten som man blir varenda gång, dock efter en bit i luften helt oskadd  så lägger planet bara av o trevor tex skriker start you crappy thing! eller nå dylikt, sen e de ner i atlanten som gäller , någon som kan ge mig tips? hahah säkert dött 100ggr på bara detta

imorgon smäller det, gta online big_smile

En VW går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera

3 519 Inlägg
30 september 2013
Någon som vet när exakt multiplayer fungerar? Är det vid midnatt, eller är det nån annan speciell tid imorgon? Det kommer säkert krascha av alla som kommer logga in samtidigt, haha

Forummoderator
18 314 Inlägg
1 oktober 2013
Mr_M_ skrev:
Någon som vet när exakt multiplayer fungerar? Är det vid midnatt, eller är det nån annan speciell tid imorgon? Det kommer säkert krascha av alla som kommer logga in samtidigt, haha

Midnatt L.A-tid var ju nu kl 0900. Vi får se vad som händer! Ska gå ner och starta spelet nu...
EDIT: Det är inte online nu 0930. Så vet alla ni som sitter på jobbet och undrar...
EDIT2: http://socialclub.rockstargames.com/new … o-and-more

Vet inte om den länken fungerar utan social club... Men det står "With just hours remaining" Yeees!
Senast redigerat av Dieselsmurfen (1 oktober 2013)

453 Inlägg
1 oktober 2013
Kan man bara joina gorg_sweden om man har ps3 med? Man kunde ju ändra där i sidan vilken konsol man hade. har iallafall sökt in.

1 801 Inlägg
1 oktober 2013
Johan_golfgti skrev:
jag har klarat storyn men en sak som jag stör mig på , HUR FAN TAR MAN SIG IN PÅ MILITÄRBASER UTAN ATT FÅ 5stjärnor direkt, målet är såklart ett stridsflygplan, köpt en stridsvagn samt attackhelikopter.

dock suktar man efter de där jävla planet tongue tagit de 2ggr utan att bli nedskjuten som man blir varenda gång, dock efter en bit i luften helt oskadd  så lägger planet bara av o trevor tex skriker start you crappy thing! eller nå dylikt, sen e de ner i atlanten som gäller , någon som kan ge mig tips? hahah säkert dött 100ggr på bara detta

Om du går raka vägen in i en militärbas i verkligheten, blir du välkomnad med ballonger och presenter då? :-P

Forummoderator
18 314 Inlägg
1 oktober 2013
BlauMes skrev:
Johan_golfgti skrev:

Om du går raka vägen in i en militärbas i verkligheten, blir du välkomnad med ballonger och presenter då? :-P

Hehe... Ligger nåt i detta...

Men: Är det bara jag som missat detta eller har flikarna "Friends" och "Gallery" funnits förut?

Online är offline.

3 519 Inlägg
1 oktober 2013
Dieselsmurfen skrev:
BlauMes skrev:
Johan_golfgti skrev:

Hehe... Ligger nåt i detta...

Men: Är det bara jag som missat detta eller har flikarna "Friends" och "Gallery" funnits förut?

Online är offline.

För att kunna spela online så skulle det komma en uppdatering.. Har du sökt efter någon sådan?
Jag orkar inte starta mitt ps3, känner på mig att jag inte kommer kunna lira online ändå för jag har för dåligt med utrymme på disken hmm

3 519 Inlägg
1 oktober 2013
Märkte nu att online fortfarande ligger nere hmm

Sök