GTA 5 - Ps3

Growe Fri fart för ett fritt folk!
10 juli 2013 · 13 744 Inlägg

Dieselsmurfen skrev:

Neos34 skrev:
Snygg trailer, jag ska köpa spelet omgående (När det nu släpps)?

17:e september. Jag har förhandsbokat ett exemplar :-) Det kommer att bli lite sömn mellan den 17:e och 18:e... Hehe.

boka mitt i dec =/ tar en jäkla tid..vill ha nu!!! smile

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Neos34 Garaget vän, igen.
11 juli 2013 · 5 687 Inlägg
Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost
Crxkoffe
29 juli 2013 · 847 Inlägg

BARA 50dagar kvar, fan vad jag längtar, har ej förbokat, ska stå utanför butiken när det öppnar o köpa ett par st smile tar ledigt tisdag till söndag den veckan smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Mr_ChriL Polestar
29 juli 2013 · 155 Inlägg

kommit ut lite nya bilder smile http://www.rockstargames.com/V/screenshots

Volvo S60 R-design "Black edition" (2014)
IX ____________________________________
29 juli 2013 · 1 340 Inlägg

Bokat Special Edition idag, nu är det bara att vänta big_smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
TouchOfRed Meldem
30 juli 2013 · 4 137 Inlägg

Rockstar har nog lite press på sig nu att leverera ett bra spel, eftersom förväntningarna är gaaanska så höga.. big_smile
Ska nog förhandsboka jag med. Har inte spelat PS3 på, ett halvår? tongue Men lär spelas..

Senast redigerat av TouchOfRed (30 juli 2013)

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
30 juli 2013 · 13 744 Inlägg

TouchOfRed skrev:
Rockstar har nog lite press på sig nu att leverera ett bra spel, eftersom förväntningarna är gaaanska så höga.. big_smile
Ska nog förhandsboka jag med. Har inte spelat PS3 på, ett halvår? tongue Men lär spelas..

förhandsboka så sent? mitt är bokat och betalt sen dec smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
TouchOfRed Meldem
30 juli 2013 · 4 137 Inlägg

Growe skrev:

TouchOfRed skrev:
Rockstar har nog lite press på sig nu att leverera ett bra spel, eftersom förväntningarna är gaaanska så höga.. big_smile
Ska nog förhandsboka jag med. Har inte spelat PS3 på, ett halvår? tongue Men lär spelas..

förhandsboka så sent? mitt är bokat och betalt sen dec smile

Hehe, förhandsbokar man så är det svårare att sluta tänka på det ju. För då har man ändå "Köpt" det eftersom det är betalat. Och då blir som att man har beställt en sak på nätet, men bara det att det tar några månader för att fraktas. Makes any sense?
Och jag både hatar och älskar att vänta på paket.. tongue

Volkswagen Polo FSI "Mammas räcer" (2012)
Martin81
30 juli 2013 · 1 232 Inlägg

boka det för typ nått års sen tror jag........ längesen i alla fall....

IX ____________________________________
30 juli 2013 · 1 340 Inlägg

TouchOfRed skrev:

Growe skrev:

TouchOfRed skrev:
Rockstar har nog lite press på sig nu att leverera ett bra spel, eftersom förväntningarna är gaaanska så höga.. big_smile
Ska nog förhandsboka jag med. Har inte spelat PS3 på, ett halvår? tongue Men lär spelas..

förhandsboka så sent? mitt är bokat och betalt sen dec smile

Hehe, förhandsbokar man så är det svårare att sluta tänka på det ju. För då har man ändå "Köpt" det eftersom det är betalat. Och då blir som att man har beställt en sak på nätet, men bara det att det tar några månader för att fraktas. Makes any sense?
Och jag både hatar och älskar att vänta på paket.. tongue

Jag väntade på boka för ville ha Special Edition, och då var man tvungen att traska in på Gamestop, hoppades in i det sista (läs: vågade inte vänta längre) på att det skulle gå att göra online, men icke yikes

Så fick lida igenom att en försäljare skulle försöka pracka på mig CoD och att jag skulle sälja mina gamla spel sad... Allt jag ville ha var GTA ju. Dock kunde man inte betala nu så är illa tvungen att åka dit igen i September tongue

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
31 juli 2013 · 3 519 Inlägg

Här är kartan på spelet som dom tagit fram med hjälp av trailers:ena från spelet. Den kanske inte stämmer till 100, men någorlunda åtminstone smile
Det "tomma" på kartan är berg!

http://media.gtanet.com/gta-5/images/grand-theft-auto-v-map-big.jpg

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
IX ____________________________________
31 juli 2013 · 1 340 Inlägg

Kartan ser riktigt bra ut smile

Hoppas dock inte hela Mount Josiah är offlimit pga militärbasen

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
31 juli 2013 · 17 485 Inlägg

Var inne på min lokala GameStop idag. De har 400 förhandsbokade spel. Jag var välkommen den 17:e september klockan 00:01 då de öppnar och håller öppet till ca 3-4 på morgonen. De räknar med 200 pers på kö... Tror nog jag väntar till morgonen... Eller? :-)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
IX ____________________________________
31 juli 2013 · 1 340 Inlägg

Sån info fick inte jag tongue
Sa de något om hur "pre-order bonusen" ska levereras? smile

Senast redigerat av RightFront (31 juli 2013)

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
JFfoto
1 augusti 2013 ·

Dieselsmurfen skrev:
Var inne på min lokala GameStop idag. De har 400 förhandsbokade spel. Jag var välkommen den 17:e september klockan 00:01 då de öppnar och håller öppet till ca 3-4 på morgonen. De räknar med 200 pers på kö... Tror nog jag väntar till morgonen... Eller? :-)

Så de har öppet bara för releasen? Ett tecken att releasen är ganska stort. wink

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
1 augusti 2013 · 17 485 Inlägg

Kalltkaffe skrev:

Dieselsmurfen skrev:
Var inne på min lokala GameStop idag. De har 400 förhandsbokade spel. Jag var välkommen den 17:e september klockan 00:01 då de öppnar och håller öppet till ca 3-4 på morgonen. De räknar med 200 pers på kö... Tror nog jag väntar till morgonen... Eller? :-)

Så de har öppet bara för releasen? Ett tecken att releasen är ganska stort. wink

Ja. Det händer ibland sa de. "Räkna med mycket spelnördar och mycket snack" var kommentaren. Låter ju troligt... Orkar jag så kanske. Kan ju vara rätt kul! Som 40-årig 3-barnsfarsa tillhör jag nog minoriteten?

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
BlauMes
1 augusti 2013 · 1 801 Inlägg

Du blir nog förvånad över hur många äldre som står där. Du är garanterat inte den enda :-P

Saab 9-3 (2008)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
1 augusti 2013 · 3 519 Inlägg

Är ni intresserade sedan att vi skapar en ny tråd, när folk spelar? Så kan vi hjälpa varandra att hitta lösningar till saker och upptäcka nya grymma saker? Jag skulle till exempel vara tacksam över något sånt..
Men känns som jag kommer sitta och lira runt innan jag går in på storyn. Dock är ju vissa saker låsta, som man måste köra storyn för att låsa upp.. Som att köpa vissa saker, hus, garage, styla bilar osv. Men jag längtar något fruktansvärt! 1,5månad kvar nu

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Edd0z Junior.
15 augusti 2013 · 292 Inlägg

Online gameplay dedär spelet kommer nog bli grymt!  http://www.youtube.com/watch?v=olEGtoYs_8A

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
Edd0z Junior.
15 augusti 2013 · 292 Inlägg

Edd0z skrev:
Online gameplay dedär spelet kommer nog bli grymt!  http://www.youtube.com/watch?v=olEGtoYs_8A

Edit: för er som inte har youtube konto eller inte är inloggad osv : http://www.gtav.net/ sen scrolla ner sen har ni den där utan att logga in!

Never underestimate another car, You don't know what's under the hood.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang