GTA 5 - Ps3

FL3JM Inga konstigheter
28 augusti 2013 · 2 064 Inlägg

Blir nog en förhandsbokning för mig med, kliar så otroligt i köptarmen! big_smile

Mattias_ee
28 augusti 2013 · 227 Inlägg

Har också bokat! Kommer bli grymt detta! big_smile vad kommer ni spela på för konsol?

BlauMes
28 augusti 2013 · 1 801 Inlägg

Mattias_ee skrev:
Har också bokat! Kommer bli grymt detta! big_smile vad kommer ni spela på för konsol?

Ps3 :-)

Saab 9-3 (2008)
Crxkoffe
28 augusti 2013 · 847 Inlägg

Jag åker o köper det direkt när butiken öppnar, så slipper man vänta på posten som inte kommer förens 14.00 jag kommer spela xbox 360 smile läääängtar , inte långt kvar nu smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Crxkoffe
28 augusti 2013 · 847 Inlägg

Mr_M_ skrev:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/

Jag har nu startat ett crew som heter "Gorg Sweden", med ett "tag name" som blev Gswe
Vårat motto är: "Get rich or die trying"
Om inte det passar så kan vi senare komma under fund med ett bättre namn..

Testade mest bara, men som sagt.. Duger det inte så kan vi fixa ett nytt crew senare.. Detta är endast till PS3 användare..
Dock har jag inte kunnat kopplat mitt ps3 konto till detta internet konto då jag inte har någon tv för tillfället

finns en film som heter get rich or die trying , den e grym btw för dom som inte sett den smile     

http://dreamfilm.se/movies/details/2427 … die-tryin/

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 augusti 2013 · 3 519 Inlägg

Crxkoffe skrev:

Mr_M_ skrev:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/

Jag har nu startat ett crew som heter "Gorg Sweden", med ett "tag name" som blev Gswe
Vårat motto är: "Get rich or die trying"
Om inte det passar så kan vi senare komma under fund med ett bättre namn..

Testade mest bara, men som sagt.. Duger det inte så kan vi fixa ett nytt crew senare.. Detta är endast till PS3 användare..
Dock har jag inte kunnat kopplat mitt ps3 konto till detta internet konto då jag inte har någon tv för tillfället

finns en film som heter get rich or die trying , den e grym btw för dom som inte sett den smile     

http://dreamfilm.se/movies/details/2427 … die-tryin/

Det var just därför jag tyckte det var ett kul och bra motto wink

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
28 augusti 2013 · 3 519 Inlägg

Crxkoffe skrev:
Jag åker o köper det direkt när butiken öppnar, så slipper man vänta på posten som inte kommer förens 14.00 jag kommer spela xbox 360 smile läääängtar , inte långt kvar nu smile

Oftast om man har förhandsbokat så brukar man kunna få spelet dagen före det släpps i butiker. jag har iaf varit med om det många gånger

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Crxkoffe
28 augusti 2013 · 847 Inlägg

Mr_M_ skrev:

Crxkoffe skrev:
Jag åker o köper det direkt när butiken öppnar, så slipper man vänta på posten som inte kommer förens 14.00 jag kommer spela xbox 360 smile läääängtar , inte långt kvar nu smile

Oftast om man har förhandsbokat så brukar man kunna få spelet dagen före det släpps i butiker. jag har iaf varit med om det många gånger

okej, jo Elgiganten brukar vara bra, jag fick mitt black ops 2  två dagar innan release dagen smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Crxkoffe
28 augusti 2013 · 847 Inlägg

Mr_M_ skrev:

Crxkoffe skrev:

Mr_M_ skrev:
http://socialclub.rockstargames.com/crew/

Jag har nu startat ett crew som heter "Gorg Sweden", med ett "tag name" som blev Gswe
Vårat motto är: "Get rich or die trying"
Om inte det passar så kan vi senare komma under fund med ett bättre namn..

Testade mest bara, men som sagt.. Duger det inte så kan vi fixa ett nytt crew senare.. Detta är endast till PS3 användare..
Dock har jag inte kunnat kopplat mitt ps3 konto till detta internet konto då jag inte har någon tv för tillfället

finns en film som heter get rich or die trying , den e grym btw för dom som inte sett den smile     

http://dreamfilm.se/movies/details/2427 … die-tryin/

Det var just därför jag tyckte det var ett kul och bra motto wink

misstänkte det wink

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
2 september 2013 · 3 519 Inlägg

16 dagar kvar nu!! Tagga tagga satan big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
IX ____________________________________
2 september 2013 · 1 340 Inlägg

15 dagar ju big_smile
Grattis, du "tjänade" just en dag

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Martin81
2 september 2013 · 1 232 Inlägg

yea112 ifall ni vill gamea har både gt5 och detta snart. skall betala hela i veckan. sen e det bara å nöta!

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
2 september 2013 · 3 519 Inlägg

RightFront skrev:
15 dagar ju big_smile
Grattis, du "tjänade" just en dag

Sorry, ligger fel med vecko dagarna, haha

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
JFfoto
2 september 2013 ·

Förhandsbokade på elgiganten igår smile Tog expressfrakt, då skickar dom spelet 1-2 dagar innan releasen så man har spelet den 17e. På ens födelsedag wink Hoppas bara det inte kommer besök hmm haha..

Kommer lira på PS3 såklart smile

Senast redigerat av Kalltkaffe (2 september 2013)

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 september 2013 · 3 519 Inlägg

Kalltkaffe skrev:
Förhandsbokade på elgiganten igår smile Tog expressfrakt, då skickar dom spelet 1-2 dagar innan releasen så man har spelet den 17e. På ens födelsedag wink Hoppas bara det inte kommer besök hmm haha..

Kommer lira på PS3 såklart smile

Grattis i förskott smile

Senast redigerat av Mr_M_ (3 september 2013)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
JFfoto
3 september 2013 ·

Mr_M_ skrev:

Kalltkaffe skrev:
Förhandsbokade på elgiganten igår smile Tog expressfrakt, då skickar dom spelet 1-2 dagar innan releasen så man har spelet den 17e. På ens födelsedag wink Hoppas bara det inte kommer besök hmm haha..

Kommer lira på PS3 såklart smile

Grattis i förskott smile

Tack big_smile kom inte på besök bara, för ska spela GTA hela dagen wink haha

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 september 2013 · 3 519 Inlägg

Kalltkaffe skrev:

Mr_M_ skrev:

Kalltkaffe skrev:
Förhandsbokade på elgiganten igår smile Tog expressfrakt, då skickar dom spelet 1-2 dagar innan releasen så man har spelet den 17e. På ens födelsedag wink Hoppas bara det inte kommer besök hmm haha..

Kommer lira på PS3 såklart smile

Grattis i förskott smile

Tack big_smile kom inte på besök bara, för ska spela GTA hela dagen wink haha

Haha, det är rätt. Jag är arbetslös, och hoppas jag inte får jobb under den veckan, eller att arbetsförmedlingen sätter mig på nå skit tongue big_smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
JFfoto
3 september 2013 ·

Mr_M_ skrev:

Kalltkaffe skrev:

Mr_M_ skrev:

Grattis i förskott smile

Tack big_smile kom inte på besök bara, för ska spela GTA hela dagen wink haha

Haha, det är rätt. Jag är arbetslös, och hoppas jag inte får jobb under den veckan, eller att arbetsförmedlingen sätter mig på nå skit tongue big_smile

Haha ja :p Och så är 17e på en Tisdag, lär jobba halva dagen med vetskap om att spelet ligger i brevlådan.. usch vilken pina wink

Kommer nog inte lira online direkt, ska först ett par dagar spela vanligt :p

Growe Fri fart för ett fritt folk!
3 september 2013 · 13 744 Inlägg

Kalltkaffe skrev:

Mr_M_ skrev:

Kalltkaffe skrev:

Tack big_smile kom inte på besök bara, för ska spela GTA hela dagen wink haha

Haha, det är rätt. Jag är arbetslös, och hoppas jag inte får jobb under den veckan, eller att arbetsförmedlingen sätter mig på nå skit tongue big_smile

Haha ja :p Och så är 17e på en Tisdag, lär jobba halva dagen med vetskap om att spelet ligger i brevlådan.. usch vilken pina wink

Kommer nog inte lira online direkt, ska först ett par dagar spela vanligt :p

är det inte så att onlinemodet inte kommer fungera direkt?! vet inte vart jag hört det

mitt live går ut när som helst så vete tusan om jag fyller på det förens efter några veckors spelande..

känns som man vill spela in sig och hitta först

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Bengtsson Forehead flamers
3 september 2013 · 113 Inlägg

Gamestop ringde och sa att jag kunde komma ner klockan 00:00 på tisdagsmorgonen smile ...ner, hämta, installera, sova, upp och spela ett par uppdrag sen iväg och jobba till 22:00 hmm

Har förberett Ps3an med en ssd, borde gå snabbt att installera (kanske hinner spela innan man måste sova) smile

/Andreas

Senast redigerat av Bengtsson (3 september 2013)

Honda S2000 (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang