Coilovers

CarbonLoader Team Carkings
21 november 2012 · 2 300 Inlägg

Ordinarie pris enligt fabriken i Kina som jag har kontakt med ligger omkring 10.999sek + frakt.
Vet varkens dina prisuppgifter eller mattekunskaper & därav skiljer sig säkert våra priser.
Men detta är vad Team Carkings Garage erbjuder sina medlemmar. TCG kommer som det ser ut i nuläget ha XYZ som huvud teamsponsor kommande säsong. Kan ju nämna att vi inte kör med billigaste möjliga jäkla skit på marknaden smile
Vi vill ha slitstarka komponenter med förstärkta svetsningar och ytbehandlad för att hålla i längden. Jag kör just nu själv privat med coilovers av märket Supersport genom min sponsor, detta kit kostar 8999kr till kund på Risetrade.se och är utvecklat av Spax på Silverstone. Tyskarna har sedan förstärkt & behandlat ytorna för bästa hållbarhet. Körde själv 70 tuffa varv på Knutan med dessa och är helnöjd. Men eftersom min sponsor är privat & inte har möjlighet att ge klubbmedlemmar samma erbjudande som jag så valde vi enligt mig det näst bästa, XYZ.
XYZ ska hålla för hård körning och är speciellt utvecklade för racing. Sen finns det ju bättre märken & grejer än XYZ men vi rekommenderar dessa som är mycket glädje för summan och 50% på ordinarie pris plus att man ibland bjuds på frakten är inte många företag som ger smile
Ni vet var vi finns, www.carkings.se

Senast redigerat av CarbonLoader (21 november 2012)

Volkswagen Golf Mk4 GTi Turbo "The Grey Anatomy" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang