Absolut. Ser ut som om du förskte att dra dig upp med skopan också L70c måhända? svårt avgöra storlek på foto
Försöka med skopan skadar inte Det är en gammal o slö L90C
Absolut inte, kan funka ibland. Ääääh, skyller modellmissen på den där "hostmedicinen" från laphroaigh Fast mkt bra dom där, inte mkt som kan strula med en gammal TD63 .
slog ett varv i diket här på ngt jävla vänster, som bortförklaring kan jag säga att bakdämparna var slut så röven studsa i kurverna, men här var raksträcka...
Läggar la upp en bild på polarns dikröjj, den smälldes först vänster fram mot vägskylt, höger mot detta trädet och sen mitt i fronten mot en lyktstolpe, sista milen för denna bilen:P
Hihi, är jag elak om jag säger att jag noterar en viss trend av volvo här ? Nejmen kul att ni bjuder på er själva pöjkar och flickor. Frågan är om man nånsin lär sig att låta bli på vintern.
Synd nog har jag ingen bild på min plantering av en saab i Jorbrorondellen. Jodå, går precis lika bra med framkraffs kan jag erkänna.
Det var i vintras, jag trodde att jag kunde hantera min nyinköpta volvo 740 i snön men då fick jag lära mig en läxa...
(Jag övningskörde) Jag var jättesugen på att sladda då man ser alla videos osv men det fanns ingen bra parkering i närhet så pappa, jag och en kompis åkte ut i skogen, hittade en bra 3-vägskorsning och plattan i mattan och sen kunde jag inte kontrollera bilen så vi gled mot diket och som tur var att vi stannade typ 2 cm från att inte kunna putta upp den (bilen stod nätstan med ett hjul i luften men vi lyckades iaf putta upp den rättså lätt... Kan tillägga att detta var mitt första sladdande på en väg...
Nu har jag lärt mig att om man inte kan så ska man börja på en parkering eller nått...och sen ska man inte tro att man kan...
fyfan vilken nervörs/orolig-känsla man hade hela dan sen