Han söker listerna runt quarter rutorna om jag fattat det rätt :-)
precis.. rutorna är inga problem att hitta... det finns många begagnade och så finns det lexan rutor om de krisar sig.. men listjävlarna hittar jag inte har mailat badassparts och kollat ifall dom kan få fram lister... men de tar 100år att få svar där ifrån...
Dragit ena kabelhärvan på org plats och kopplat tändspolarna
Skylinen fick besök av Herr Stagea för att fungera som modell ala kabelhärva
Blir att förlänga och dra om några kontakter för härvan är för kort.. sen ska den dras om så inga kablar syns
Sen vart de lite kvällsnöje...
Kolfiber med kameleont
Ruskigt snyggt
Till helgen ska avgas dras samt alla kablar ska sitta på plats.. soppa ledningar och övrig skit ska fixas med Ska även bygga om stolsunderedena så dom kommer ner någon cm vart lite tight mot taket om man har hjälm
Om det är den listen som sitter runt den sido ruta som är limmad i karossen. Kan du nog glömma köpa den lös då den är vulkad fast o är en del av själva rutan har nån skadat den så illa vid urtagning så ä den skrot tyvär
Om det är den listen som sitter runt den sido ruta som är limmad i karossen. Kan du nog glömma köpa den lös då den är vulkad fast o är en del av själva rutan har nån skadat den så illa vid urtagning så ä den skrot tyvär
både listerna och rutorna är skrot.. tänkte köpa lexan rutor eller några begagnade rutor.. men list går inte att köpa löst då??
Nee inte den som sitter på själva rutan har jag aldrig varit med om När dom är vulkade tyvär byter flertal på bilarna på jobbet o samma skit där får man liten skada så ä det bara handla nytt
Nee inte den som sitter på själva rutan har jag aldrig varit med om När dom är vulkade tyvär byter flertal på bilarna på jobbet o samma skit där får man liten skada så ä det bara handla nytt
jo de förstog ja hoppas man kan hitta dom bara.. letat som ett svin i 6 månader nu
Riktigt nice projekt. Kommer bli jäkligt bra när det är klart detta Ang listerna så är ett tips att kolla ebay i england. Var ute efter samma lister till min S14, svårt å hitta begagnade i sverige. Hörde med NISSAN å dom ville ha 16000:-!!!!! för båda. Hitta ett par begagnade i england, 1200:- för båda.
MVH//Jonas
Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!