Ja justja skriva i projekttråden var det ja

Har haft rätt fullt upp i sommar plus det att bilen bara jävlats heeela tiden,,
Men jag var som sagt och besiktade. Gick lite sådär med alla avgasvärdena skyhöga.. Men det mäktiga wankelryktet löste vissa problem, besman 1 tyckte tomgångsvarvet var lite högt 1600rpm,
-Nä du vet den stämmer inte så bra den där varvräknaren

Besman2 sa när 1 körde ut: Skön tomgång dom har wanklarna (haha bridgeportad motor med brap brap 1400-1800 rpm)

Hade problem med bränsletrycket, varningslampan tändes när man snöt ur den ordentligt.
Visade sig att det var ett veck på slangen mellan railsen pga den var för lång.
Insugstempen visade konstant 50grader, Har inte hittat varför men det lär vara glapp nånstans,
Drog en ny kabel så började det funka

Med dessa problem lösta så började den misstända nått kosmiskt.
Bytte stiften och får iväg på driftingtävling i skellefteå. Tävlar i Northern drifting series

Övnings-sladdade lite före tävlingen,
Resulterade i att däcken tog slut

![http://i177.photobucket.com/albums/w238/144GLT/RX7/20140822_153448.jpg]()
På med fetsulorna och iväg till skellefteå, körde dit för egen maskin såklart
![http://i177.photobucket.com/albums/w238/144GLT/RX7/10646693_10152384818683562_2398510745049858009_n.jpg]()
![http://i177.photobucket.com/albums/w238/144GLT/RX7/10616328_10203901089981072_5328309002409583994_n.jpg]()
Luktade rejält bakom foorden
![http://i177.photobucket.com/albums/w238/144GLT/RX7/20140823_112628.jpg]()
Hittade en skruv i bakdäcket, mellan mönstret såklart men ingen punka
![http://i177.photobucket.com/albums/w238/144GLT/RX7/20140823_115410.jpg]()
Resultatet i tävlingen är inget att skryta med, mkt pga avsaknad av handbroms och att bilen fortfarande jävlas..... Mindra misständning men varje gång jag initierade sladd i första böj så boggar den och klipper

Sen är inte effekten där alls. Men kul var det iaf.