2065
Sök

Volvo 945 d24 totalrenovering av chassi och motor m.m

volvo 945 d24 (the black angle) får sig en totalrenovering av chassie ny lack underede m.m plus att motorn totalrenoverar jag i samma veva målet så nära nybilsskick som möjligt :)

431 132 Visningar
Uppdaterades senast 9 maj 2016
528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
ironscull skrev:
Jävlar vad fiin den blev big_smile

Tackar tackar roligt att du tycker det big_smile  då skall du se den hur den better sig i solen heheh:)

233 Inlägg
4 april 2013
Snyggt jobbat Julian ! Kämpa på!

Audi frälst

528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
fredde_petermann skrev:
Snyggt jobbat Julian ! Kämpa på!

Tack så mycket petterman:) ajo förslker trots taskig höft och fötter smile

2 788 Inlägg
4 april 2013
Trevligt projekt, snyggt jobbat med rostlagningen osv smile Nya lacken var riktigt fin! big_smile

Lycka till med allt smile

528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Trevligt projekt, snyggt jobbat med rostlagningen osv smile Nya lacken var riktigt fin! big_smile

Lycka till med allt smile

Tack så hemskt mycket big_smile jo jag är super nöjd smile åter igen tack big_smile

7 Inlägg
4 april 2013
Trevligt projekt smile Detta ska följas! big_smile

528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
Volvo744an skrev:
Trevligt projekt smile Detta ska följas! big_smile

Tack:) tycker jag du gör helt rätt i smile smile

Hörs och syns man inte finns man inte heller :/
640 Inlägg
4 april 2013
volvoD24 skrev:
ironscull skrev:

Tackar tackar roligt att du tycker det big_smile  då skall du se den hur den better sig i solen heheh:)

Lätt om du kommer å visar upp den tongue Hehe

Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga.
Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)

528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
ironscull skrev:
volvoD24 skrev:
ironscull skrev:

Nja det hade jag mer ön gärna gjort:) meb motorn står på stativ renoverar motorn med heheh men det kommer bilder när chassit står och blottar sig i sola big_smile

255 Inlägg
4 april 2013
Precis läst igenom hela tråden, Färgen va sjukt läcker! Riktigt snygg big_smile
Ser bra ut so far! Tummen upp smile

528 Inlägg
4 april 2013
Trådstartare
ander3on skrev:
Precis läst igenom hela tråden, Färgen va sjukt läcker! Riktigt snygg big_smile
Ser bra ut so far! Tummen upp smile

Jasså trevligt trevligt kul big_smilebig_smile jo då den är fräck speciellt i solen big_smile jo då den är finnare i värkligheten jag lovar smile tack skall du ha big_smile

640 Inlägg
4 april 2013
volvoD24 skrev:
ironscull skrev:
volvoD24 skrev:

Nja det hade jag mer ön gärna gjort:) meb motorn står på stativ renoverar motorn med heheh men det kommer bilder när chassit står och blottar sig i sola big_smile

Förstår det men den ser bra ut på korten big_smile

Don't Drink and Drive det dör för många på vägarna gör som mig visa att du bryr dig :)

517 Inlägg
4 april 2013
blir jäkligt fint bra jobbat wink

528 Inlägg
5 april 2013
Trådstartare
ironscull skrev:
volvoD24 skrev:
ironscull skrev:

Förstår det men den ser bra ut på korten big_smile

Heheh:). Kan lova dig att det är värt att se den i värkligheten den är 1000000000000gånger snyggare i reality smile heheh:)

528 Inlägg
5 april 2013
Trådstartare
volvoraggaren80 skrev:
blir jäkligt fint bra jobbat wink

En bugar och bockar tack skall du ha big_smile

528 Inlägg
5 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/189/188693/188693-473d52b9bf98498a720681995d5fddf4.jpg
En bjuder på denna smile ni får ha ett jäkligt stort tack alla ni som följer mitt projekt samt kommer med så otroliga snälla och goda kommentarer det gör mig väldigt glad det uppskatas big_smile big_smile

528 Inlägg
9 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/189/188693/188693-d6900581255a67b613a0a079c238d05e.jpg
Bakre krockbalk ny målad och monterad förhoppningsviss kommer båda kofångarna på plats denna veckan om man får lite tid smile

640 Inlägg
9 april 2013
Lite ovanligt att se krockbalken svart tongue Snyggt blev det i alla fall big_smile

528 Inlägg
9 april 2013
Trådstartare
ironscull skrev:
Lite ovanligt att se krockbalken svart tongue Snyggt blev det i alla fall big_smile

Oja kan man lungt säga vanligt viss brukar dessa va sönder ärgade men min hade klarat sig någorlunda så fick bli lite lagning så jag lacka den inte förbatt det syns så sett men gjorde de för sakens skull allt annat är juh som nytt på bilen så varför inte heheh;) tack big_smile

640 Inlägg
9 april 2013
volvoD24 skrev:
ironscull skrev:

Oja kan man lungt säga vanligt viss brukar dessa va sönder ärgade men min hade klarat sig någorlunda så fick bli lite lagning så jag lacka den inte förbatt det syns så sett men gjorde de för sakens skull allt annat är juh som nytt på bilen så varför inte heheh;) tack big_smile

Oja sönder ärgade är bara förnamnet big_smile

Sök