3534
Sök

Tjenare jag har en audi a8 4.2liters v8 310hk 1999

392 Inlägg
21 februari 2013
cewee skrev:
Fillppa skrev:
brainox skrev:
hur har det gått?

don´t worry snart kommer nog en fet update med 15 olika turbo installationer wink

haha!! lol

hörde rykten om att han skulle sätta 15 turbos i serie för att kunna höja laddet till 180 bar och smälla älgar i 400km/h cool

lol

150 Inlägg
21 februari 2013
Grabbar sluta larva er. Ni kommer få äta upp era ord när han vinner på Dragrace. Hört att den gör 402 meter på 6,3 sek smile

31 Inlägg
21 februari 2013
vilda rykten! tror nog han kanske har fattat och lagt ner det hela..

392 Inlägg
21 februari 2013
Alex_T skrev:
Grabbar sluta larva er. Ni kommer få äta upp era ord när han vinner på Dragrace. Hört att den gör 402 meter på 6,3 sek smile

hahaha cool

336 Inlägg
21 februari 2013
cewee skrev:
hörde rykten om att han skulle sätta 15 turbos i serie för att kunna höja laddet till 180 bar och smälla älgar i 400km/h cool

big_smilelol

Just turbo power, no real shit.

Osponsrad
1 631 Inlägg
22 februari 2013
15 turbos ?? jag som skulle satsa på 14 wink Då får jag ju tänka om helt och hållet nu sad

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

150 Inlägg
22 februari 2013
BudgetDunkaren skrev:
15 turbos ?? jag som skulle satsa på 14 wink Då får jag ju tänka om helt och hållet nu sad

Jo men glöm ej att 15 ger dig 1,3 bar extra som i sin tur resulterar i 34,6 km/h extra i toppfart.

1 224 Inlägg
22 februari 2013
Tja grabbar jag tänkte trimma min moppe hur gör man går det fortare om man kapar av delar i ramen hörde att de väger mycke

i-vtec Do you?

Adrenaline Junkie
264 Inlägg
22 februari 2013
haha roligaste läsningen på länge, ett tydligt bevis på att den existerar extrema mytomaner även här

392 Inlägg
22 februari 2013
Lowpass skrev:
Tja grabbar jag tänkte trimma min moppe hur gör man går det fortare om man kapar av delar i ramen hörde att de väger mycke

tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen smile

Ubåtsingenjör
7 371 Inlägg
23 februari 2013
haha fy fan va roligt smile denna tråden gjorde min kväll big_smile

hoppas ts kommer tillbaka nu

1 938 Inlägg
23 februari 2013
CHEEVA skrev:
haha fy fan va roligt smile denna tråden gjorde min kväll big_smile

hoppas ts kommer tillbaka nu

Min natt blev räddad, nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna. big_smile

82 Inlägg
23 februari 2013
Ja har singel turbo grenrör liggande

DEVIL
1 171 Inlägg
23 februari 2013
hahah, vilken jävla tråd ;D

bmw m power

1 224 Inlägg
23 februari 2013
Fillppa skrev:
Lowpass skrev:

tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen smile

okej det låter bra men min kompis sa att man ska börja med att borra hål i cylinder så att mer luft kommer in då blir förbränningen bättre och det går fortare att det är billigare att börja så han har ganska bra erfarenhet han har jobbat på konsum smile
men jag ska testa lägger upp en projekttråd observera att jag inte använt punkt en enda gång och att min meningsuppbyggnad är åt helvete

i-vtec Do you?

392 Inlägg
23 februari 2013
Lowpass skrev:
Fillppa skrev:
Lowpass skrev:

okej det låter bra men min kompis sa att man ska börja med att borra hål i cylinder så att mer luft kommer in då blir förbränningen bättre och det går fortare att det är billigare att börja så han har ganska bra erfarenhet han har jobbat på konsum smile
men jag ska testa lägger upp en projekttråd observera att jag inte använt punkt en enda gång och att min meningsuppbyggnad är åt helvete

HAHAHAHA lol jag vek mig vid konsum !!

Gör saker för pengar
75 Inlägg
1 224 Inlägg
23 februari 2013
Fillppa skrev:
Lowpass skrev:
Fillppa skrev:

HAHAHAHA lol jag vek mig vid konsum !!

Haha big_smile +1

i-vtec Do you?

392 Inlägg
23 februari 2013
favete skrev:
är han klar med bilen snart? tongue

Den dagen... den sorgen! wink

Sök