Tja grabbar jag tänkte trimma min moppe hur gör man går det fortare om man kapar av delar i ramen hörde att de väger mycke
tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen
Tja grabbar jag tänkte trimma min moppe hur gör man går det fortare om man kapar av delar i ramen hörde att de väger mycke
tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen
okej det låter bra men min kompis sa att man ska börja med att borra hål i cylinder så att mer luft kommer in då blir förbränningen bättre och det går fortare att det är billigare att börja så han har ganska bra erfarenhet han har jobbat på konsum men jag ska testa lägger upp en projekttråd observera att jag inte använt punkt en enda gång och att min meningsuppbyggnad är åt helvete
Tja grabbar jag tänkte trimma min moppe hur gör man går det fortare om man kapar av delar i ramen hörde att de väger mycke
tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen
okej det låter bra men min kompis sa att man ska börja med att borra hål i cylinder så att mer luft kommer in då blir förbränningen bättre och det går fortare att det är billigare att börja så han har ganska bra erfarenhet han har jobbat på konsum men jag ska testa lägger upp en projekttråd observera att jag inte använt punkt en enda gång och att min meningsuppbyggnad är åt helvete
tjenare, har jobbat som ramkapare (tavel ramar för de mesta) men sak samma, har lärt mig att ju mer man tar bort ju lättare blir de alltså går de fortare, många gör också felet att inte böja fälgarna ovala (maskinen kommer då att slunga iväg dig i en helvetes fart). körde 402 på 5,7 sek med en PV50 med endast den setupen
okej det låter bra men min kompis sa att man ska börja med att borra hål i cylinder så att mer luft kommer in då blir förbränningen bättre och det går fortare att det är billigare att börja så han har ganska bra erfarenhet han har jobbat på konsum men jag ska testa lägger upp en projekttråd observera att jag inte använt punkt en enda gång och att min meningsuppbyggnad är åt helvete