Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

l14m Blöjjis
28 april 2013 · 17 Inlägg

Väldigt trevlig kväll, förutom moppepojkarna som körde en hit & run, samt jänkaren som körde in i en ung grabbs vita Supra. Fyllan var på topp och en av jänkarna sa till Supran att köra där ifrån. Grabben blev självklart förbannad och sprätte ner hela fronten som man kunde spegla sig i med grus, däck och asfalt.

Inte mer än rätt. Om nu denna grabb läser detta inlägg så har jag reg nr. respektive vittnesmål ifall det skulle behövas, och ställer mer än gärna upp.

Skiftnyckeln
28 april 2013 · 12 Inlägg

Maiz skrev:
Instämmer:D! Är det träff varje fredag på samma ställe?

Skiftnyckeln skrev:
Vart riktigt najs! Var ju proppfullt!!! big_smile gillart bra start på året!

Det har jag inte den blekaste om! Hehe smile

kardanknuten
28 april 2013 · 32 Inlägg

Väldigt trevlig kväll. Förbannat massa gummirök.

Dock gillade jag inte att folk drog på nå så inåthelvete där vid MAX där det var knökfullt med folk. Att inte nån blev påkörd där var ett jävla under.

Och att nån idiotjävel hade pyst ut luften ur ett hjul på bilen var ju också skitskoj när man inte hade nå reservhjul.

Nissan King Cab 4x4 Diesel "King Kong" (1989)
Porraz
28 april 2013 · 77 Inlägg

Bra träff med många fina bilar! Det var kul att se när snubben burnade tills däcken exploderade big_smile

mrpalmer
28 april 2013 · 796 Inlägg

Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Hemma bra, garaget BÄST!
martinn
28 april 2013 · 2 624 Inlägg

Grym träff! smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
jensedman
28 april 2013 · 68 Inlägg

toppzi skrev:
Lite bilder från kvällen. Hojta till om det är nån bild ni vill att jag ska ta bort så fixar jag det. Bara skriva här till mig eller maila till toppzi@toppzi.se

Länk till bilder: http://galleri.toppzi.se/#8.0

Ha i åtanke om att jag varken är proffsfotograf eller ens en hobbyfotograf. Jag tar bilder för att det är kul smile

Grymma bilder! hitta en bild på min pärla med!

Volkswagen Passat TDI 3BG "LoW AnD SloW" (2002)
Volkswagen golf mk3 vr6 syncro "Color Concept" (1997)
Quirkz
28 april 2013 · 52 Inlägg

Tack för igår +++

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 041 Inlägg

mrpalmer skrev:
Schyst träff! Men fan att folk inte kan hålla sig ifrån att supa å sprätta ner andras bilar. Fick min bil nersprätt av en äcklig 740.

Parkeringen är för liten för detta typ av evenemang nästan wink

Jaa, det där är ju ett jävla sätt rent ut sagt. En käftsmäll skulle dom ha!!!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 041 Inlägg

Jetti skrev:

Puttenutte skrev:

Jetti skrev:
Det var kul att man påvägen dit kom så långt som 10 min från barkarby så havererade bilen big_smile Men aja, next time! big_smile

Säkert du som körde åt sidan vid rödljusen och det rykte som satan när du lyfte på huven.
Låg bakom dig precis innan, vad hände? ;<




/P

Stämmer skitbra wink Vattenslang som lossnade som satt illa till men den hann trycka ur nästan allt vatten. Så fixade det och hällde i ungefär 2 liter vatten men det visade sig vara för lite för att kunna köra till macken som låg typ 300meter bort för att fixa mer vatten så toppen hann bli för varm så packningen gick antagligen.
Så imorrn blir det o hinka ur boxer motor big_smile

Ursäkta men varför inte gå 300 meter och fixa vatten, kanske be nån annan om skjuts till macken eller är det så enkelt att du gillar att mecka. Bara en stilla undran. Jag förstår inte att man chansar.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
MeepMeep Finraggare
28 april 2013 · 2 381 Inlägg

Ni som säger att ni blev blästrade - vart stod ni då?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Jetti
28 april 2013 · 99 Inlägg

Vettemannen skrev:

Jetti skrev:

Puttenutte skrev:

Säkert du som körde åt sidan vid rödljusen och det rykte som satan när du lyfte på huven.
Låg bakom dig precis innan, vad hände? ;<




/P

Stämmer skitbra wink Vattenslang som lossnade som satt illa till men den hann trycka ur nästan allt vatten. Så fixade det och hällde i ungefär 2 liter vatten men det visade sig vara för lite för att kunna köra till macken som låg typ 300meter bort för att fixa mer vatten så toppen hann bli för varm så packningen gick antagligen.
Så imorrn blir det o hinka ur boxer motor big_smile

Ursäkta men varför inte gå 300 meter och fixa vatten, kanske be nån annan om skjuts till macken eller är det så enkelt att du gillar att mecka. Bara en stilla undran. Jag förstår inte att man chansar.

/Benny

Dumhet från min sida rent ut sagt. Live and learn :-)

Nissan 200sx s14a "Damson Purple" (1997)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 041 Inlägg

Jetti skrev:

Vettemannen skrev:

Jetti skrev:

Stämmer skitbra wink Vattenslang som lossnade som satt illa till men den hann trycka ur nästan allt vatten. Så fixade det och hällde i ungefär 2 liter vatten men det visade sig vara för lite för att kunna köra till macken som låg typ 300meter bort för att fixa mer vatten så toppen hann bli för varm så packningen gick antagligen.
Så imorrn blir det o hinka ur boxer motor big_smile

Ursäkta men varför inte gå 300 meter och fixa vatten, kanske be nån annan om skjuts till macken eller är det så enkelt att du gillar att mecka. Bara en stilla undran. Jag förstår inte att man chansar.

/Benny

Dumhet från min sida rent ut sagt. Live and learn :-)

Så kan det vara men lycka till iaf.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
wama
28 april 2013 · 991 Inlägg

Tog med mig mina barn som skulle få se fina bilar och trevliga människor men åkte hem redan vid kl 22. Barnen undrade om det var nåt fel på vissa typer som var där. Jag syftar på alla idioter som satt i bagageluckor och på bilar och betedde sig som drägg och skräpade ner. Det låg burkar och flaskor på vägen där bilarna burnade. Finns det så lite i hjärnan att man inte kan räkna ut vad som kan hända om en bil kör på en flaska eller burk med så mycket folk omkring??? Till och med min dotter på 9år förstår att man inte ska skräpa ner och bete sig som folk!!!!
Sådana typer av människor kan stanna hemma nästan gång så får resten av normalt folk en trevlig bil träff som det var menat från början. Bara vad jag tycker....

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
28 april 2013 · 14 041 Inlägg

wama skrev:
Tog med mig mina barn som skulle få se fina bilar och trevliga människor men åkte hem redan vid kl 22. Barnen undrade om det var nåt fel på vissa typer som var där. Jag syftar på alla idioter som satt i bagageluckor och på bilar och betedde sig som drägg och skräpade ner. Det låg burkar och flaskor på vägen där bilarna burnade. Finns det så lite i hjärnan att man inte kan räkna ut vad som kan hända om en bil kör på en flaska eller burk med så mycket folk omkring??? Till och med min dotter på 9år förstår att man inte ska skräpa ner och bete sig som folk!!!!
Sådana typer av människor kan stanna hemma nästan gång så får resten av normalt folk en trevlig bil träff som det var menat från början. Bara vad jag tycker....

Du och din dotter har helt rätt i ert tänk. Vissa ska bara inte vara ute bland folk för dom kan inte uppträda normalt. Supa, kasta flaskor och burna kan man göra när man är ensam eller när det inte kan skada andra människor och bilar. Alla bilträffar har svansar som man tyvärr kanske aldrig klarar sig ifrån.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (28 april 2013)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
wama
28 april 2013 · 991 Inlägg

Vettemannen skrev:

wama skrev:
Tog med mig mina barn som skulle få se fina bilar och trevliga människor men åkte hem redan vid kl 22. Barnen undrade om det var nåt fel på vissa typer som var där. Jag syftar på alla idioter som satt i bagageluckor och på bilar och betedde sig som drägg och skräpade ner. Det låg burkar och flaskor på vägen där bilarna burnade. Finns det så lite i hjärnan att man inte kan räkna ut vad som kan hända om en bil kör på en flaska eller burk med så mycket folk omkring??? Till och med min dotter på 9år förstår att man inte ska skräpa ner och bete sig som folk!!!!
Sådana typer av människor kan stanna hemma nästan gång så får resten av normalt folk en trevlig bil träff som det var menat från början. Bara vad jag tycker....

Du och din dotter har helt rätt i ert tänk. Vissa ska bara inte vara ute bland folk för dom kan inte uppträda normalt. Supa, kasta flaskor och burna kan man göra när man är ensam eller när det inte kan skada andra människor och bilar. Alla bilträffar har svansar som man tyvärr kanske aldrig klarar sig ifrån.

/Benny

Jag kommer att säga ifrån vid nästa träff och hoppas alla som älskar bilträffar och inte fyllefester gör detsamma! Ska man dricka så går det att göra det så man fortfarande vet var man befinner sig. Jag såg flera som inte ens kunde hålla blicken fokuserad och var helt borta.
Förutom det så var det en bra träff som vanligt wink

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
MeepMeep Finraggare
28 april 2013 · 2 381 Inlägg

Tror att det börjar bli dags för att arbeta tillsammans med polis på dessa evenemang... Ett par strategiska ingripanden mot berusning på allmän plats, någon vårdslöshet i trafik och brott mot bälteslagen så skall det nog städa upp sig. Lägg på ett par ordningsbot för nedskräpning så borde vi kunna få ha en BILträff utan fylleslag. Iallafall jag skulle inte sakna att inte få åka på taket på bilar, kasta glasflaskor på marken och bete mig som en stenåldersapa.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
wama
28 april 2013 · 991 Inlägg

kameramannen skrev:
Tror att det börjar bli dags för att arbeta tillsammans med polis på dessa evenemang... Ett par strategiska ingripanden mot berusning på allmän plats, någon vårdslöshet i trafik och brott mot bälteslagen så skall det nog städa upp sig. Lägg på ett par ordningsbot för nedskräpning så borde vi kunna få ha en BILträff utan fylleslag. Iallafall jag skulle inte sakna att inte få åka på taket på bilar, kasta glasflaskor på marken och bete mig som en stenåldersapa.

TUMMEN UPP

Seat Cupra R550 "Wama Edition" (2011)
JPLPHOTO
28 april 2013 · 89 Inlägg

Lite bilder ligger nu uppe på min fb-sida. Fler kommer senare idag. Ska försöka få ordning på hemsidan oxå så att jag kan få ut bilderna där.

https://www.facebook.com/FotografJPLPHO … 3208128026

eL0F
28 april 2013 · 1 090 Inlägg

blir sjukt missnöjd varje gång över att folk ska kröka på bilträffar! .. sad  och jävla raggarskräp som inte har respekt för att vissa bilar kostar flera hundra tusen medans deras hinkar går att hitta på skroten!

annars sjukt mycket fina bilar smile

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang