3971
Sök

Passar kanske bromssköld för abs på en 740 utan abs? snabba svar tack!! :D

6 740 Inlägg
9 februari 2013
Trådstartare
hallå smile
ja undrar bara om kanske bromssköldar fram för 740 med abs passar på en 740 utan abs?
tänkte ifall de kanske är samma tongue

snabba svar tack!! big_smile

mvh

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

KHRacing
9 februari 2013
man måste inte ha dem för besiktingen dock...

Båtmek
720 Inlägg
9 februari 2013
Jag satte dit det på min 940. Hålet som är för givaren blir dock precis där fästhålet är för den utan abs. Den utan abs har ett främre fästhål medan den med har två, en på vadera sida givaren. Så jag klippte till en liten plåtbit som täckte hålet för givaren och fästhålen i skölden, popnitade fast den, och sen borrade ett hål i den lilla plåtbiten så det stämde med bilens.

Hoppas du förstår vad jag menar. Passar inte 100% bolton, utan ett hål är fel, men det funkar tongue

Båtmek
720 Inlägg
9 februari 2013
J_Jespersen skrev:
Jag satte dit det på min 940. Hålet som är för givaren blir dock precis där fästhålet är för den utan abs. Den utan abs har ett främre fästhål medan den med har två, en på vadera sida givaren. Så jag klippte till en liten plåtbit som täckte hålet för givaren och fästhålen i skölden, popnitade fast den, och sen borrade ett hål i den lilla plåtbiten så det stämde med bilens.

Hoppas du förstår vad jag menar. Passar inte 100% bolton, utan ett hål är fel, men det funkar tongue

Kolla mekonomens webkatalog så ser du skillnaden.

Sök