Volvo V70N 2.5T - Clean styling projekt.

Mina mål med bilen: - Ändra bilens utseende så som jag vill ha den. Stilren men samtidigt sticker ut ifrån mängden. Man ska inte behöva kolla en extra gång för att se att det är min bil om man utrycker sig så.
  • 41 Följare
  • 93 535 Visningar
  • Projektet avslutat 23 augusti 2013
Drunk A.Sörman
26 maj 2013 · 1 299 Inlägg

Jag har ingen kanon bild på min. Men den skiljer sig lite från den din bror har ifall.

http://www.garaget.org/?car=304886&image=2897573

Senast redigerat av Drunk (26 maj 2013)

Down_
26 maj 2013 · 145 Inlägg

Jag har den tråkigaste ratten av alla. den 4-ekrade.. Måste kolla på den i verkligheten innan jag bestämmer mig! smile

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
spokenratt
26 maj 2013 · 3 860 Inlägg

jag har nog samma ratt som dig Down_ ... Riktigt gubbgrill hmm Men jag ger fan i och byta. Kör man ordentligt har man inte tid att kolla på ratten wink

Skämt o sido.. den 3 ekrade ger ett stort lyft!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Down_
26 maj 2013 · 145 Inlägg

spokenratt skrev:
jag har nog samma ratt som dig Down_ ... Riktigt gubbgrill hmm Men jag ger fan i och byta. Kör man ordentligt har man inte tid att kolla på ratten wink

Skämt o sido.. den 3 ekrade ger ett stort lyft!

Med du har en fulltryckare plus lull-lull som du kan njuta av! Jag måste ha något vackert att snurra på! MEN jag tycker de är så bekvämt att ha handen i hålet längst ner.

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
opA
26 maj 2013 · 302 Inlägg

Jag vet inte om de är bilden på ratten som gör att de ser fel ut men jag.. nja.. hmm.. jag vet inte Simon tongue
Den som Drunk visade högre upp med alu.inlägg ( ser väldigt mycket ut som just en R-designratt ? ) ser jäkligt mycket läckrare ut !

Senast redigerat av opA (26 maj 2013)

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Down_
26 maj 2013 · 145 Inlägg

opA skrev:
Jag vet inte om de är bilden på ratten som gör att de ser fel ut men jag.. nja.. hmm.. jag vet inte Simon tongue
Den som Drunk visade högre upp med alu.inlägg ( ser väldigt mycket ut som just en R-designratt ? ) ser jäkligt mycket läckarare ut !

Kan du hitta en sån som säljes komplett beg. så länka! sitter just nu och söker och jag hittar ingen! Den ratten jag vill ha om jag ska köpa nytt kommer gå på 15.000:- isåfall. Det är inte aktuellt!

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
opA
26 maj 2013 · 302 Inlägg

Down_ skrev:
Kan du hitta en sån som säljes komplett beg. så länka! sitter just nu och söker och jag hittar ingen! Den ratten jag vill ha om jag ska köpa nytt kommer gå på 15.000:- isåfall. Det är inte aktuellt!

Hehe ne jag fattar väl de med att du hade köpt en sån om du hittat en wink
Och 15k för en ratt är de inte värt för fem öre tongue

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Drunk A.Sörman
26 maj 2013 · 1 299 Inlägg

Down å opA När går karavanen från u--hamn på lördag? smile


Den ratten jag har kostar typ 4200kr på Volvo om jag minns rätt

Försökte hitta en begagnad till dig Down men verkar helt kört.

Senast redigerat av Drunk (26 maj 2013)

opA
26 maj 2013 · 302 Inlägg

Drunk skrev:
Down å opA När går karavanen från u--hamn på lördag? smile

Jag har inte planerat någon karavan från Uhamn ännu.. kommer antagligen åka upp till Falköping bara på måfå med de närmaste och haka på StreetCrew från Jönköping när dom anländer till Falköping..

En del av oss funderar på att åka upp betydligt tidigare för att få bra platser.. träffen börjar ju 19 men har börjat prata om att vi ska va där 18.00 så vi får se ! tongue

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Drunk A.Sörman
26 maj 2013 · 1 299 Inlägg

opA skrev:

Drunk skrev:
Down å opA När går karavanen från u--hamn på lördag? smile

Jag har inte planerat någon karavan från Uhamn ännu.. kommer antagligen åka upp till Falköping bara på måfå med de närmaste och haka på StreetCrew från Jönköping när dom anländer till Falköping..

En del av oss funderar på att åka upp betydligt tidigare för att få bra platser.. träffen börjar ju 19 men har börjat prata om att vi ska va där 18.00 så vi får se ! tongue

Lite så hade väll vi med tänkt klockan 19.00 så är det så trökigt mycket bilar som ska knö sig in.

Vi får väll höras i slutet av veckan å se om vi kan möta upp i falköping då? smile

opA
26 maj 2013 · 302 Inlägg

Drunk skrev:
Lite så hade väll vi med tänkt klockan 19.00 så är det så trökigt mycket bilar som ska knö sig in.

Vi får väll höras i slutet av veckan å se om vi kan möta upp i falköping då? smile

Sounds great ! smile

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Down_
26 maj 2013 · 145 Inlägg

Drunk skrev:
Down å opA När går karavanen från u--hamn på lördag? smile


Den ratten jag har kostar typ 4200kr på Volvo om jag minns rätt

Försökte hitta en begagnad till dig Down men verkar helt kört.

Sen är det airbag för 7500:- plus ombyggnadssats från 4 ekrad till ekrad!

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
Down_
29 maj 2013 · 145 Inlägg

Igår var jag iväg och köpte en uppsättning classic-luftriktare i Varberg! Ratten var inte snygg och som någon skrev var det verkligen olika färg på airbagen och ratt-ringen!

Bild:
https://www1.garaget.org/archive/167/166229/259617/259617-3126476.jpg

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
spokenratt
29 maj 2013 · 3 860 Inlägg

Synd på ratten.. hmm Får se om du får tag i den som Drunk har... Bra med gallrena iaf!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech
Down_
29 maj 2013 · 145 Inlägg

spokenratt skrev:
Synd på ratten.. hmm Får se om du får tag i den som Drunk har... Bra med gallrena iaf!

Kände att det är bättre att vänta och köpa den ratten jag vill ha! smile

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
Down_
9 juni 2013 · 145 Inlägg

Jag har med flit inte lagt upp bilder efter senaste besöket på Missing dot, Där det folierades lite mer detaljer både in & utvändigt, och med anledningen att jag hade bestämt med en garaget-fotograf i slutet av Maj. Men det blev inget av detta, hörde aldrig av han. Så det blir nog att pallra sig ut och fota själv eller fråga någon annan i min närhet med mer skills smile

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
opA
9 juni 2013 · 302 Inlägg

Down_ skrev:
Jag har med flit inte lagt upp bilder efter senaste besöket på Missing dot, Där det folierades lite mer detaljer både in & utvändigt, och med anledningen att jag hade bestämt med en garaget-fotograf i slutet av Maj. Men det blev inget av detta, hörde aldrig av han. Så det blir nog att pallra sig ut och fota själv eller fråga någon annan i min närhet med mer skills smile

Tycker vi drar till Jönköping en dag och fotar lite !!! smile))) Ledig nästa helg ?

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Down_
9 juni 2013 · 145 Inlägg

opA skrev:

Down_ skrev:
Jag har med flit inte lagt upp bilder efter senaste besöket på Missing dot, Där det folierades lite mer detaljer både in & utvändigt, och med anledningen att jag hade bestämt med en garaget-fotograf i slutet av Maj. Men det blev inget av detta, hörde aldrig av han. Så det blir nog att pallra sig ut och fota själv eller fråga någon annan i min närhet med mer skills smile

Tycker vi drar till Jönköping en dag och fotar lite !!! smile))) Ledig nästa helg ?

Jobbar torsdag, fredag och lördag enligt schemat. Vet ej hur det blir i verkligheten!

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
opA
9 juni 2013 · 302 Inlägg

Nästa söndag skulle vi ju kunna dra iväg då ! Höras av i veckan ! smile

Volvo V60 Polestar "Autotech" (2015)
Down_
9 juni 2013 · 145 Inlägg

Vi kan planera det! Hyfsat väder bara så blir det fint smile

Volkswagen Caddy "W-Design" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang