jo ska vara bättre olje tillförsel till td04hl-15t så fick blev denna hade så fräscha rör annars så blev bara ett rör i paketet men ska in med bilen i garaget igen i helgen och då blir det allmänn uppfräschning, så gott det går, kanske tvättar biln på gården ifall det blir plusgrader någon dag
haha nä inte än iaf! första steget är iaf att få igång bilen å få den besiktad! sen får vi se vad som händer, en bekant har pratat om att jag kanske ska komma å mappa bilen så blir väl några hästar extra där. men jag gissar på att i slutet av sommaren så kommer jag bygga på en 9000 t5 å kräma ur nå hästar så denna ska nog få bli vanlig bruksbil men ändå rolig! ska försöka få tag i nå nya fjädrar å dämpare till den här när den är igång också så man slipper skämmas i rondeller!
Äntligen fått hem 15t'n men märkte att banjo anslutningarna inte passade från gamla turbon så ska imorgon fara till ett företag å få nya slangar gjorda och köpa nya anslutningar. sen ska jag trycka på turbon så fort som möjligt
även fått hem denna skönhet! T_A här på gorg tillverkar sånna här! underbart snyggt! går omkring med min runt halsen just nu men är väl mer tänkt som nyckelring men båda delarna fungerar!
kommer vara borta större delen av helgen så vi får se om bilen hinner bli klar!
Äntligen fått hem 15t'n men märkte att banjo anslutningarna inte passade från gamla turbon så ska imorgon fara till ett företag å få nya slangar gjorda och köpa nya anslutningar. sen ska jag trycka på turbon så fort som möjligt
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg även fått hem denna skönhet! T_A här på gorg tillverkar sånna här! underbart snyggt! går omkring med min runt halsen just nu men är väl mer tänkt som nyckelring men båda delarna fungerar!
kommer vara borta större delen av helgen så vi får se om bilen hinner bli klar!
Trevligt med Mitsu turbo! Blir nog en likadan på min 9-5a i framtiden när Garrett:en ger upp
Hit the clutch, hit the gear, hit the gas and I'm gone
jajamen det är det verkligen men har fått höra att den ska hålla bra, inte som en äkta men fortfarande bra. hade inte tid eller pengarna till en äkta så fick bli replika denna gången... Man är ju tydligen i behov av bil så tidspressen blev en stor faktor, men ska fara imorgon å skaffa banjoanslutningarna, så kanske hinner få på turbon på bilen imorgon!
Får hålla tummarna för att turbon håller lika bra som för min vän som kör 250hk 3000mil och inte har något problem än så länge med kina snurran kommer dock bara ligga kring 190-220hk på min
blivit lite gjort i garaget eftersom jag var borta hela helgen och sen så har man inte riktigt haft tid. men idag så hängde jag fast turbon iaf så imorgon ska olje-vatten kopplas och luft sen i med alla vätskor och vrida i gång och se att det funkar
har varit sängliggande pga förkylning nu i några dagar så har inte kunnat skruva något.. man blir tokig.. men om man mår imorgon så blir det att skruva fast de sista å starta upp