Inför: Tjejträff, GIRLS ON TRACK, 6 Juli Tierp Arena!!

Mustang_Mania
2 mars 2013 · 5 Inlägg

Hej,
jag tycker det verkar intressant; vet inte ännu hur det ser ut i kalendern för mig just den dagen men är helt klart sugen på att vara med på ett tjejevenemang - kul initiativ! cool

Just because...
Saab 9-3 2,0T "Saaban" (2006)
heLLen
3 mars 2013 · 454 Inlägg

Mustang_Mania skrev:
Hej,
jag tycker det verkar intressant; vet inte ännu hur det ser ut i kalendern för mig just den dagen men är helt klart sugen på att vara med på ett tjejevenemang - kul initiativ! cool

Härligt! smile

heLLen
5 mars 2013 · 454 Inlägg

För att få mera överblick till intresset av detta event så skulle jag vilja be er att skicka ett PM till mig! Så jag kan börja sammanställa intresset och genomföra planeringen!
Och för er som undrar så Nej, min tanke är inte att detta ska kosta massor med pengar, men ni får iaf räkna med några hundralappar. Det är för att täcka: hyra och lite tilltugg! smile

Kom igen nu tjejer, tipsa alla ni känner och tror er veta vara intresserade av detta! Jag vill att vi blir många fler! Och om den här träffen blir som jag hoppas och tror: AWESOME! så kommer detta absolut inte att vara sista eventet som jag arrangerar för oss tjejer!! smile

Oceanmist Emelie Hallberg
7 mars 2013 · 829 Inlägg

Hade klart varit jättekul smile tror inte bilen min ställer upp dessvärre....
men man kan ju komma förbi och kika iallafall smile kan tipsa om det lite här omkring med det också

heLLen
7 mars 2013 · 454 Inlägg

Oceanmist skrev:
Hade klart varit jättekul smile tror inte bilen min ställer upp dessvärre....
men man kan ju komma förbi och kika iallafall smile kan tipsa om det lite här omkring med det också

Du är så välkommen! smile

speciial TEAM 08 NORRORT
8 mars 2013 · 58 Inlägg

Låter ju helt klart intressant! smile de ska nog inte vara några problem att komma då smile

BMW 523i "E39" (1997)
heLLen
8 mars 2013 · 454 Inlägg

speciial skrev:
Låter ju helt klart intressant! smile de ska nog inte vara några problem att komma då smile

Grymt! Håll koll i tråden, det kommer anmälan mm senare! smile

annapannan Get low
8 mars 2013 · 2 Inlägg

Verkar jättekul! men blir ju lite långt bort tror jag och ingen bil till det smile men ett super evenemang! Lyckatill!

BMW 530i "Blue" (1994)
Tuggummimannen Taggad
10 mars 2013 · 1 507 Inlägg

Har egentligen inget här att göra, men tycker bara det är så sjukt bra initiativ! Förhoppningsvis har min kärlek hunnit ta körkort till nästa sommar, så om detta arrangeras då också ska jag peppa henne till tusen! smile

Mvh
/T

BMW 318is Turbo "Liket" (1993)
Volvo 740 GLT 16v "Olga" (1990)
heLLen
11 mars 2013 · 454 Inlägg

annapannan skrev:
Verkar jättekul! men blir ju lite långt bort tror jag och ingen bil till det smile men ett super evenemang! Lyckatill!

smile

heLLen
11 mars 2013 · 454 Inlägg

Tuggummimannen skrev:
Har egentligen inget här att göra, men tycker bara det är så sjukt bra initiativ! Förhoppningsvis har min kärlek hunnit ta körkort till nästa sommar, så om detta arrangeras då också ska jag peppa henne till tusen! smile

Mvh
/T

smile tack!

Vickaan
11 mars 2013 · 55 Inlägg

Låter helt klart intressant smile
Får se om jag kör med min bil eller om jag bara kikar förbi smile

heLLen
12 mars 2013 · 454 Inlägg

Vickaan skrev:
Låter helt klart intressant smile
Får se om jag kör med min bil eller om jag bara kikar förbi smile

Kul! Absolut, även om du inte vill köra så är du välkommen! smile

Vickaan
12 mars 2013 · 55 Inlägg

heLLen skrev:

Vickaan skrev:
Låter helt klart intressant smile
Får se om jag kör med min bil eller om jag bara kikar förbi smile

Kul! Absolut, även om du inte vill köra så är du välkommen! smile

Ja men det vore ju kul att köra konbana, har ju aldrig gjort de och någon gång måste ju vara den första smile

heLLen
12 mars 2013 · 454 Inlägg

Vickaan skrev:

heLLen skrev:

Vickaan skrev:
Låter helt klart intressant smile
Får se om jag kör med min bil eller om jag bara kikar förbi smile

Kul! Absolut, även om du inte vill köra så är du välkommen! smile

Ja men det vore ju kul att köra konbana, har ju aldrig gjort de och någon gång måste ju vara den första smile

Såklart! och dessutom då att få prova på det under ordnade former i lugn och ro! smile

Vickaan
12 mars 2013 · 55 Inlägg

heLLen skrev:

Vickaan skrev:

heLLen skrev:

Kul! Absolut, även om du inte vill köra så är du välkommen! smile

Ja men det vore ju kul att köra konbana, har ju aldrig gjort de och någon gång måste ju vara den första smile

Såklart! och dessutom då att få prova på det under ordnade former i lugn och ro! smile

Ja exakt vilken toppen ide smile ska man anmäla sig till dig när det kommit mer info? smile

Peking_tjej
13 mars 2013 · 82 Inlägg

Kan vara intressant. Men frågan är HUR många som verkligen kommer.
Var på en tjej träff i Vadstena för ett par år sedan, var säkert ett 20 tal som skulle komma men vi var 3-5st som kom. hmm

heLLen
14 mars 2013 · 454 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Kan vara intressant. Men frågan är HUR många som verkligen kommer.
Var på en tjej träff i Vadstena för ett par år sedan, var säkert ett 20 tal som skulle komma men vi var 3-5st som kom. hmm

Jag kommer att komma med mycket mer information inom några veckor, försöka att ha lite is i magen. Jag håller på att diskutera med SBF mm och min absoluta förhoppning är att detta kommer att bli ett bra och återkommande event. Med föranmälning mm  smile

heLLen
14 mars 2013 · 454 Inlägg

Vickaan skrev:

heLLen skrev:

Vickaan skrev:

Ja men det vore ju kul att köra konbana, har ju aldrig gjort de och någon gång måste ju vara den första smile

Såklart! och dessutom då att få prova på det under ordnade former i lugn och ro! smile

Ja exakt vilken toppen ide smile ska man anmäla sig till dig när det kommit mer info? smile

Anmälan kommer att komma upp, men du får gärna skicka mig ett pm här för att jag ska se och kunna sammanställa detta! smile

Robb192 Tokig 08a
23 mars 2013 · 1 019 Inlägg

tjejen min är väl intresserad om jag fått iordning på audin till dess ^^

Suzuki Swace "Suyota Sworolla" (2023)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang