Förträff/Karavan från Gbg/Borås/Kinna/skene till Elmia!! (30/3-Lördagen) JUST NU: 9 bilar MINST!

KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Nu är det snart dags att ta ut bilen i vårsolen och bege sig till Elmia igen! Men innan vi sticker ner till Elmia så tänkte vi ha en förträff i Kinna/borås närmare bestämt på?? Var tycker ni?. En liten förträff för att kika på varandras bilar. Efter det så ska vi försäka styra upp en karavan mot Elmia! Alla är givetvis välkomna.Men vi hoppas speciellt att många stylade, trimmade och extrema bilar sluter samman för att gemensamt åka till Elmia!



   VARFÖR?
Tråden skapas för att informera om förträffen/karavanen och se hur många bilar vi blir samt vilka som sluter upp.
Kommer bli riktigt roligt att se allt folk och alla bilar.
Fatta känslan av att komma i en jättekaravan, mäktigt som satan!!
   



Regler
Genom erfarenhet från föregående år så har många tyckt att det gått för sakta ner. Detta har resulterat i att många avböjt från karavanen, vilket innebär att det inte blir någon karavan.
Den här karavanen kommer hålla 90 km/h hela vägen ner. Ni som vet om att ni inte kommer hålla det får gärna åka i en annan karavan.
Vi vill INTE ha någon lek kring bilarna på parkeringen där vi samlas p.g.a . att det säkerligen kommer ligga grus kvar och det är lätt att det skvätter på någons bil. Lek därför på säkert avstånd eller spara leken till kvällsaktiviteterna i Jönköping.

Ta chansen att hänga på ett av de roligaste och största evenemangen på året!
Detta kan du inte missa!
Vilka är på?! Ni ifrån Borås Gbg Kinna skene osv kom gärna med förslag! I Kinna/skene kan vi börja att samlas kl9:00 sedan mot Borås på q8 eller Elgiganten sedan åker vi vidare vore sjukt nice om vi kunde fixa ngt:). MVG

Senast redigerat av KungM (23 februari 2013)

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg
Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Mellan Ulricehamn och Jönköping är det mestadels 100m/h. Men håller med om att när man åker i en karavan ska man hålla ett lagom tempo och inte tokköra ju.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Jag förstår absolut men jag tror att de kommer att vara många bilar så 90är lagom;). Sprid detta vidare JOINA på fb kom gärna med förslag osv. Fan vore riktig nice om vi kunde slå oss ihop alla och åka. Sprid detta vidare och even FB JOINA:)

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Ja det är ju roligast om man håller ihop. Det behöver ju inte alltid gå snabbt. Vill man köra snabbt i karavan kan man ju köra gumball. hehe

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Visst är det så helt rätt!!. JOINA du med på fb och sprid detta Vidare bjud in vänner på fb:). Tack i förhand!

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Har redan joinat på fb

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Aha okey skumt har inte sätt det och ser det fortfarande inte:(

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Det är jag som la upp bilden på min gröna BMW E34

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Haha fan vad dum jag är big_smile

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Det är ju inte lätt att hålla koll på allt. wink

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Så sant såsmile. Man vill fan att många ska JOINA:).

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Länkade denna sidan i en grupp på fb över bilträffar i västra götaland

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Riktig nice tack smile.

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

lugnt

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Ronnybooi
23 februari 2013 · 63 Inlägg

Kommer !

KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

JOINA even på fb finns länk längre upp! Tack:)

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
larssonphilip
23 februari 2013 · 97 Inlägg

Hade gärna tagit Ådin och åkt med i karavanen, men tyvärr fyller man 18 en vecka för sent, så har inget körkort tills dess sad

Det ska synas att en bil inte är original, men man ska inte kunna se vad som är bytt - Definitionen av clean
KungM
23 februari 2013 · 72 Inlägg

Bor du I skene eller?. Var bor du?. Kom med ngn åk med mig eller ngn annan herregud inget att oroa sig för

Kung.M
Nissan GT-R "2011 black edition" (2011)
Budda80
23 februari 2013 · 165 Inlägg

Ja plats brukar det ju alltid finnas i någon bil

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang