för 10 timmar sedan
Trådstartare
Jahopp! det blev visst ett litet uppehåll
När jag tittade på datumet för senaste uppdateringen insåg jag att det gått nästan fem år. Shit! Tanken var aldrig att projektet skulle bli liggande så länge, men livet hade andra planer.
Sedan sist har jag hunnit blivit mamma till två fantastiska barn och försökt få vardagen att gå ihop. Bilen? Ja den har mest fått stå i garaget och samla damm..
Men lite grejer har under åren trillat in. Bland annat en framsoffa, baksäte, nya fälgar och däck, fönsterhissar, elektrisk handbroms, och maaasssa annat bråte
Och nu har det börjat hända saker igen.
Den senaste månaden har det börjat smidas planer ordentligt för att svetsa upphängningarna, vilket kommer ske till sensommar/hösten. Tills dess ska jag leta styrsnäcka och damma av allt i garaget.
Jag har en känsla av att jag kommer ändra mig minst tio gånger till innan bilen är klar? men nu är projektet i alla fall igång igen.
Förhoppningen är att den här tråden också ska vakna till liv. Jag kommer försöka uppdatera betydligt oftare framöver. både när det går bra och när jag står i garaget och undrar varför jag gav mig in i det här från första början.
Dags att damma av och gasa på!
Senast redigerat av Hotdoggen19 (för 7 timmar sedan)